Det ryktas att...

DeletedUser636

Guest
Hmm... det verkar ryktas att jag inte är jag. Tydligen ryktas det både här på HV och på andra servrar tydligen. Detta tycker jag är skumt. Jag har haft Surfsmur sedan 1996 och skulle aldrig ge bort mitt konto till någon annan, då får hellre mina städer falla. Apropå falla, nej jag skall inte sluta spela.

Jag kan berätta lite historia för er som inte vet varför det blev Surfsmur och inte Surfsmurf, När jag skulle skaffa mig en mail en gång i tiden på vildavästern 1996. Var redan då Surfsmurf upptaget och jag var utan tvekan tom på namnförslag, så jag drog bort det sista f, så där av att det blev Surfsmur

Så med detta vill jag säga att ni kan sluta tro, spekulera och fundera om Surfsmur är Surfsmur, för smurfen är den riktiga surfsmur.

Vill ni veta mer historia, så kan jag rekommendera att läsa en historiebok eller varför inte googla det ni vill veta.

Ha en trevlig dag
The real Surfsmur
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag är jag, och att jag önskar alla en Glad och trevlig midsommar;)
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att det finns gott om inaktiva spelare på servern nu.. ;(
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att GP, snart får utse TT som vinnare av Achilles! är ju ingen som bjuder upp till dans längre:(



En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.

Ge mig 2 veckor så ska ni få en tango som ingen av er kan hålla tempot till! ;)
Jag är tbx!!!
 

DeletedUser2143

Guest
Ge mig 2 veckor så ska ni få en tango som ingen av er kan hålla tempot till! ;)
Jag är tbx!!!

ojoj, ryktas det om! dags att bli lite på alerten då:D får göra som dig Jamson! ta semester i två veckor, så man orkat dansa med Krios natten lång:p

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2496

Guest
Ge mig 2 veckor så ska ni få en tango som ingen av er kan hålla tempot till! ;)
Jag är tbx!!!


Ryktas om att det är fult att ljuga!

Ryktas också om att De Omutbara är väldigt Mutbara och att de också är på väg att falla samman?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Krios har skapat den löjligaste presentationen någonsin!
Den ständiga tvåan har tagit in resterna av sina allierade o orkade komma över oss i rank med 8 man mer, 33% fler än oss!
När de nu klarade detta så får de för sig o skriva något så urlöjligt som de gjort o påstår de förtjänar det...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Krios har skapat den löjligaste presentationen någonsin!
Den ständiga tvåan har tagit in resterna av sina allierade o orkade komma över oss i rank med 8 man mer, 33% fler än oss!
När de nu klarade detta så får de för sig o skriva något så urlöjligt som de gjort o påstår de förtjänar det...

Var tvungen att göra en kort comeback bara för att läsa presentationen - och jag håller verkligen med dig Zemilor.
Hela texten dryper av egenkära, dåliga förlorare, urlöjligt.
Det är inget fel i att merga sig med andra allianser, men att sedan påstå att man står som självklar segrare när man uppenbarligen bara gick om i ranken för att man egentligen består av resterna från 10 olika allianser, det är lite väl fånigt =)

Krios behöver för all del inte erkänna sig själva som besegrade eller TPG som vinnare eller 100% fairplayers... Men att komma och påstå att ni i Krios är självklara vinnare, pfff väx upp. Vem som helst kan se att TPG skulle ta förstaplatsen igen ifall de gjorde samma sak med sina allierade.
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att Krios är två igen? :O

Känns som vinst utnämningen kom lite tidigt.. :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Krios är två igen? :O

Känns som vinst utnämningen kom lite tidigt.. :p

Tyvärr passade Krios på att utropa servern som avslutad medan de låg 1a så troligtvis gills det inte ;)
Det var så man alltid vann alla lekar på skolgården i lågstadiet också. "Vi leder, pax å inte va me längre!"
 

DeletedUser

Guest
hehe, mycket roande...

ryktas att senaste 28 dagarna ser ut såhär...
The Praetorian Guard 146 nya städer
Krios 137 nya städer

The Praetorian Guard 12 förlorade städer
Krios 101 förlorade städer

hela serverns tid
The Praetorian Guard totalt 281 förlorade städer
Krios totalt 554 förlorade städer


Ryktas att storleken inte betyder så mycket :p
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att jag är väldigt nyfiken på vad det är för fusk, Krios talar om i sin presentation. Kan det vara så att man lägger upp grundlösa anklagelser för att vända blickarna mot andra så det inte ska upptäckas att det kanske är den egna alliansen som pysslat i de mörkaste hörnen?

Vill gratulera er till en sak i alla fall, ni har vunnit segern över Inq med att ha den mest egenkära presentation jag nån gång läst.
 

DeletedUser2040

Guest
Ryktas att vi inte snackar om POÄNG här, även om det är och alltid har varit viktigt för TPG.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi inte snackar om POÄNG här, även om det är och alltid har varit viktigt för TPG.

Ryktas att då kan man verkligen undra vad ni räknar på, finns inte mycket som talar för Krios som segrare.

Största varumärket är utan tvekan TPG, dom har bestått av samma kärna spelare enda sedan sammanslagningen med No.1Gamma i serverns begynnelse. Ett par spelare har såklart kommit och gått men TPG har alltid varit TPG. Krios består av en blandning av alla TPG's otaliga fiender genom tiderna, Krios, Pallas, NWO, BETA, Archangels, Entropins väktare, Hellsangels, Elysian knights, Concordis AA, De omutbara, Union NAP m.fl.

TPG har varit störst under längst tid på servern.

TPG har mest offensiva poäng.

TPG har klarat sig mot flest fiender, om man bortser från The Myrmidons i början av servern.

Krios förlorar i antal erövrade städer mot alla sina största fiender. Till och med mot Teletubbies förlorar ni med 17-77. Ni vann mot GTFO med 33-27, men då har vi knappt spelat och ni har bara erövrat våra kp-farmar i havskorset, så det ger er knappast seger på servern.

Så vad räknar ni egentligen? Flest deffpoäng och flest förbund genom tiderna?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att tubbisarna är sötast och snällast och borde vinna i dom kategorierna:)

De gånger vi anfallit någon beror det oftast på att nån tubbie druckit för mycket tubbiesaft och helt enkelt seglat fel med sina båtar..ryktas det om i alla fall...;)
 

DeletedUser2202

Guest
Det ryktas att jag är väldigt nyfiken på vad det är för fusk, Krios talar om i sin presentation. .

Rykterna Säger att det e mig dom Anklagt för Fusk.
från flera Krios Spelare som jag slagit ut vart efter jag slagit ut deras errövrings försök)
samt mina anfall som Landar med 5-0 Sec vid KS Landing i deras hamnar /samt deff med 0-5 sec efter ... detta varit ett rykte från dom Länge (Bland Dom) Undrar va det bygger på??...

Inget har Någon sin Kunnat Bevisas fast även då fortsätter dom anklaga en för att fuska ..
PS har Lektioner varje tisdag kl 13-14:00 på hur man spelar greplos om ni vill Lära er;)
Mvh // Ushenu
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att Krios får sluta beundra sig själva och sluta slå sig för bröstet och istället se över sina städer om de vill vara kvar som stormakt till slutet ... ;)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas om att det är fult att ljuga!

Ryktas också om att De Omutbara är väldigt Mutbara och att de också är på väg att falla samman?

Ja de ryktas om att jag försvann helt! En incident hände och hade ingen lust att spela och när jag tänkte gå in igen så fanns jag inte kvar utan var ett spöke :/

Men var kul iaf så länge de varade :) får vänta tills nästa värld kommer :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, mycket roande...

ryktas att senaste 28 dagarna ser ut såhär...
The Praetorian Guard 146 nya städer
Krios 137 nya städer

The Praetorian Guard 12 förlorade städer
Krios 101 förlorade städer

hela serverns tid
The Praetorian Guard totalt 281 förlorade städer
Krios totalt 554 förlorade städer


Ryktas att storleken inte betyder så mycket :p

Nej men TJENA PERGEN! =) Hur mås? Som jag har saknat dig =(
Ryktas att jag verkligen inte har lust att besöka grepostats efter all denna tid jag låtit bli att kolla upp statistik och annat mög.
MEN.. eftersom du tydligen har varit och tjuvtittat där lite så antar jag att du troligen (förhoppningsvis) la märke till att dessa 28 senaste dagarna har ni tagit 71 städer av oss. Varav 50ish var Silverfox och abbefitos städer. Nu har jag inte räknat med Nitro75s alla mer elr mindre inaktiva städer. (Har ingen aning hur aktiv den snubben var så vi struntar i att lägga in fler inaktiva städer för skojjs skull ;) )
Nu ljög jag lite.. Jag besökte grepostats trots allt för jag vill inte slänga ur mig siffror utan bevis ;)

Jag försöker inte bevisa att krios är bättre än TPG elr något liknande. Vill bara säga att..
Av de 71 städer ni erövrat de 28 senaste dagarna. Har 8-9 (glömde bort exakt antal) varit från spelare som inte slutat lira. Silver, Abbe och niko är INTE någon utav dessa aktiva spelarna =)
Vi har erövrat 4 av er.

SKILLNADEN på erövrade städer från spelare som INTE SLUTAT är då.. 4-5+ till TPG
Grattis ;) Starkt jobbat och ni har gjort er förtjänt av det.
Men snälla sluta komma med 80-90ish skillnad på erövrade städer för att försöka få er att framstå som en superallians när ni själva vet om att dessa spelarna hade slutat spela och ni passade på.

PUSS O KRAM!
 
Topp