Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ingen ryktestråd ännu? This is my moment!

Ryktas att Achilles kommer bli en intressant server och att vi kommer vinna =)
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att med er senaste rekrytering är det så gott som spikat.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är tyst här.. Fem timmar in i Zeta var vi minsann uppe i 107 rykten!
 

DeletedUser

Guest
hur vinner man en hjältevärld? Ryktas att jag är i samma allians med en spelare som jag redan varit alliansvän med på två servrar
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte finner någon statistik på HV, kanske dyker upp imorgon först? Ryktas att jag är nyfiken på att se hur klientel för GP grupperat sig för denna värld ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag inte hittat information angående nattbonus.. Betyder det att det inte finns någon?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte finner någon statistik på HV, kanske dyker upp imorgon först? Ryktas att jag är nyfiken på att se hur klientel för GP grupperat sig för denna värld ;-)
ryktas att jag kan kopiera lite och skicka dig på skype :)
 

DeletedUser285

Guest
ryktas om att LC och Opeten kommer ryktas mer här än någon annan spelare.. ;S
 

DeletedUser1337

Guest
Ryktas om att jag inte hittat information angående nattbonus.. Betyder det att det inte finns någon?
Ryktas att du har rätt i att det (i vanlig ordning) inte finns information gällande det.

Däremot så blev det nu mörkt på Achilles, så nattbonusen börjar troligen 00. Frågan är om den slutar 5, 6, 7 eller 8.
 

DeletedUser

Guest
Hoppsan sa, ryktas att jag i allt skrivande och sjåande glömde bort tiden och vips var det 1 timme 45 minuter senare =)
Nåja, det kommer nu

Tackar för den fina lektyren imorse när jag vaknade ;-) Ryktas att det suger lite efter att starta upp igen hehe
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas att denna världen kan bli kul. Lycka till allihopa!
 

DeletedUser1915

Guest
ryktas om att de nog kommer vara den mest aktivaste servern? ;)
 
Topp