Det ryktas att...

DeletedUser2496

Guest
ryktas om att Exp ist för att ta hand som sina spelare kickar dem när de tappar för mkt städer..

Är Aceracer och Axelhe eller kanske t.om Wolfhoffmann nästa att falla för denna taktik från ledningen?
Alla tre tappar ju mer städer än de tar. :(
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag idag forsätter mina erövringar hoppas dock att man får lite mostånd mina skepare börjar bli lite trötta av att alldrig få kriga skickat samma mannar I 3 belägringar I rad nu ;D
 

DeletedUser2496

Guest
Ryltas att Vajking skulle spökat sig för 2 veckor sen ca..
Frågan är nu om inte Nissan kommer slå honom i tävlingen vem kan spöka sig först.. :p
 

DeletedUser

Guest
Ryltas att Vajking skulle spökat sig för 2 veckor sen ca..
Frågan är nu om inte Nissan kommer slå honom i tävlingen vem kan spöka sig först.. :p



Ryktas att ryktet nu är sant; Vajking har spökat sig och börjat om med 1 stad nu.
Tog bara runt 2 år för herr Vajking att bli spöke.

Ryktas att Vajking är en väldigt omtänksam person som tänker på sina alliansvänner och deras slit med UV.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att The Praetorian Guard igår måndag 13/4 fick sitt sista och sjunde UV färdigbyggt.

Vi vill tacka alla på servern för dessa över tre år långa äventyr och önskar de som fortsätter inom Innogames spelindustri; stort lycka till!

Jag personligen tackar för mig inom 25 dagar.

mvh
Micro
 

DeletedUser636

Guest
Då var Achilles stängd

Då var Achilles stängd,
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att det firas med Fanta och Rosé på The Praetorian Guards "Härskare över Världen" fest!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att folk väntar på denna världs "Hall of Fame"

Admin people!?!
 
Topp