Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
ryktas att ja äger... och att ja bara kan spela med hjälp av guld
 

DeletedUser

Guest
ne ja fick massa lagg å skit så ja stängde ner skype kommer kanske in senare ikväll
 

DeletedUser

Guest
ryktas att The Myrmidons har förlorat två KS på mig idag ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas dock att de bidrog till lite spänning både från min sida och din sida micke :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas dock att de bidrog till lite spänning både från min sida och din sida micke :D
japp, dina anfall har bidragit till lite skön spänning ;)

ryktas att folket som pillar med grepolis fortsätter med sitt skit om att stänga ner spelet utan nån form av förvarning och sabbar så fruktansvärt mycket, nästan så man borde fråga hur dom skulle uppleva att när dom sitter och kodar nånting och lagt ner en timma på koncentrerad kodning och så kommer jag dit och drar ut sladden och dom får börja om? DÅ KANSKE DOM SKULLE FATTA VAD VI TJATAR OM!! för verbalt är det som att snacka med....
 

Skaparn

Member
Det ryktas att dagens underhåll har varit aviserat på inloggningsidan samt forumet en tid. Men samtidigt ryktas det att vissa av oss aldrig loggar ur eller har tid att kolla annat än ryktestråden. :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att dagens underhåll har varit aviserat på inloggningsidan samt forumet en tid. Men samtidigt ryktas det att vissa av oss aldrig loggar ur eller har tid att kolla annat än ryktestråden. :)

vi har bevisligen sett att det går alldeles utmärkt att skicka tex MM om nånting, alternativ skicka in en notis skylt med info, men att fundera på att det faktiskt förstör för nån annan än sig själv är väl obetydligt!
 

DeletedUser

Guest
japp, dina anfall har bidragit till lite skön spänning ;)

ryktas att folket som pillar med grepolis fortsätter med sitt skit om att stänga ner spelet utan nån form av förvarning och sabbar så fruktansvärt mycket, nästan så man borde fråga hur dom skulle uppleva att när dom sitter och kodar nånting och lagt ner en timma på koncentrerad kodning och så kommer jag dit och drar ut sladden och dom får börja om? DÅ KANSKE DOM SKULLE FATTA VAD VI TJATAR OM!! för verbalt är det som att snacka med....

http://forum.se.grepolis.com/showthread.php?2348-Version-2-20-8-e-Mars-2012&p=30307#post30307

U mad bro?
 

DeletedUser

Guest
och dom som inte ens är inne på forumet men som är aktiv på spelet? och ja, sånt gör en förbannad när dom kan göra såna små saker för att inte förstöra men att dom ignorerar det om och om igen

Kan ju också tycka att det är ett eget ansvar för en spelare att kolla informationen angående det spel man spelar dagligen.
Att klicka in sig på forumet 1gång/veckan är väl kanske inte så avancerat...
 

DeletedUser1880

Guest
och dom som inte ens är inne på forumet men som är aktiv på spelet? och ja, sånt gör en förbannad när dom kan göra såna små saker för att inte förstöra men att dom ignorerar det om och om igen
Ryktas att det även stod tydligt och klart på inloggningsidan (se.grepolis.com):

Uppdatering till Version 2.20! (Skapad den 12-03-03 kl 14:31)
Torsdagen den 8:e Mars så kommer vi att uppdatera spelet till version 2.20. Spelvärldarna kommer därför att vara otillgängliga under dagens gång och mer information om uppdateringen hittar ni genom länken nedan. Tack.
Mer information här.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att spelare verkar tycka saker skötts bra eller anser det är accepterat med trams, och att det glöms bort med alla upprepade saker som gör att folk faktiskt vägrar lira!
ryktas att den enda orsaken till att man är kvar på detta spel är för dom man har kontakt med I SPELET, medan dom som sköter GP/IG kan enligt mig byta yrke eller nåt och låta folk som faktiskt klarar av att göra saker, ta över!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att spelare verkar tycka saker skötts bra eller anser det är accepterat med trams, och att det glöms bort med alla upprepade saker som gör att folk faktiskt vägrar lira!
ryktas att den enda orsaken till att man är kvar på detta spel är för dom man har kontakt med I SPELET, medan dom som sköter GP/IG kan enligt mig byta yrke eller nåt och låta folk som faktiskt klarar av att göra saker, ta över!

Ryktas att jag inte anser att allt sköts bra men att gnälla på allt, tex att infon står på startsidan (jag menar vem kollar där?), inte hjälper någon.
 
Topp