Det ryktas att...

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att osten kommer vara otroligt saknad men hinner maffian ikapp en så gör den.

Ryktas även att de Hestar som hittat till HW snart känner sig som hemma. Som vanligt skapas det ett jätteförbund för att kunna hantera dem.
Vad är vi uppe i nu? 5-6 allianser?
 

DeletedUser

Guest
Haha ryktet dementeras verkligen =)
Mig lyckas ni inte knäppa så lätt hestar!

Men till alla er där ute. Ifall jag någon gång plötsligt hamnar i semesterläge, eller meddelar att jag slutar "pga irl bekymmer" eller liknande så ska ni veta att jag troligtvis vilar på havets botten med kladdiga hestskor bundna runt fötterna.
Det har hänt förut...
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det märkliga i heffi's snabba start inte ligger i mängden guld ;)
det ryktas vidare att det går mot lugnare tider.
nån nämnde nåt om 5-6 allianser som samarbetar mot 1! det är inte så att The Myrmidons löper amok mot alla och sen tycker det är konstigt att alla dessa svarar på dessa anfall? och för att tex 3 allianser anfaller 1 innebär det inte automatiskt att dessa 3 har en allians, utan det kan vara att dom har gemensam fiende och inte känner till dom andra alliansernas krigsföring.
men som man förstått av flertalet spelare i The Myrmidons så gillar dom att köra med stort väsen och köra med propaganda, men det gör bara att alla andra ser vikten av det som skrivs ;)
 

DeletedUser1915

Guest
Haha ryktet dementeras verkligen =)
Mig lyckas ni inte knäppa så lätt hestar!

Men till alla er där ute. Ifall jag någon gång plötsligt hamnar i semesterläge, eller meddelar att jag slutar "pga irl bekymmer" eller liknande så ska ni veta att jag troligtvis vilar på havets botten med kladdiga hestskor bundna runt fötterna.
Det har hänt förut...

R.I.P Cheddar!!!! =( Ryktas om att mitt halva hest hjärta int bryr sig men mitt andra mafioso hjärta bryr sig =( Rip
 

DeletedUser1880

Guest
ryktas att det märkliga i heffi's snabba start inte ligger i mängden guld ;)
det ryktas vidare att det går mot lugnare tider.
nån nämnde nåt om 5-6 allianser som samarbetar mot 1! det är inte så att The Myrmidons löper amok mot alla och sen tycker det är konstigt att alla dessa svarar på dessa anfall? och för att tex 3 allianser anfaller 1 innebär det inte automatiskt att dessa 3 har en allians, utan det kan vara att dom har gemensam fiende och inte känner till dom andra alliansernas krigsföring.
men som man förstått av flertalet spelare i The Myrmidons så gillar dom att köra med stort väsen och köra med propaganda, men det gör bara att alla andra ser vikten av det som skrivs ;)
Ryktas att The Myrmidons kan ha bättre koll än du tror och inte sitter och kastar ur sig gissningar som saknar grund.
 

DeletedUser

Guest
Micke79an.. hur kan ja växa så snabbt om de inte handlar om mängden guld?.. ja menar ja e faktiskt noob.. har ingen koll på läget å är nästan aldrig aktiv.. så bara undrar hur du resonerar kring min snabba start? ryktas det...

Sen att de går mot lugnare tider e ju inte riktigt helt sant.. du har ju varit i semesterläge ryktas det! :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att The Myrmidons kan ha bättre koll än du tror och inte sitter och kastar ur sig gissningar som saknar grund.

det ryktas att det finns info och det finns info, vilken av dom som är rätt och vilken som är fel är ett till rykte *smile* (tråkigt att inte smiles funkar längre)

sen ryktas det vidare att heffi missade en liten poäng, att det används guld vet nog hela servern vid det här laget, och att bränna 4k på ett dygn är inte konstigt, bara vansinnigt om man frågar mig, men det är nåt helt annat. utan det är andra saker som är märkliga, men en dag kanske det kommer fram, eller så gör det inte, det kommer hur som helst inte funka.
och med lugnare tider framöver kan vara GP, eller inte! den som hänger med för veta *smile*
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man hoppas att vi i fiskealliansen kan få vara ifred.

Vi måste försörja våra familjer så vi vill inte ha en massa skepp som förstör våra nät ryktas det om.
 

DeletedUser1915

Guest
det ryktas att det finns info och det finns info, vilken av dom som är rätt och vilken som är fel är ett till rykte *smile* (tråkigt att inte smiles funkar längre)

sen ryktas det vidare att heffi missade en liten poäng, att det används guld vet nog hela servern vid det här laget, och att bränna 4k på ett dygn är inte konstigt, bara vansinnigt om man frågar mig, men det är nåt helt annat. utan det är andra saker som är märkliga, men en dag kanske det kommer fram, eller så gör det inte, det kommer hur som helst inte funka.
och med lugnare tider framöver kan vara GP, eller inte! den som hänger med för veta *smile*

Hehe 4k för heffi o bränna är en småsak ;-) tro mig, han har bränt mera! Inget rykte …
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Tryckaren blir nästa leverantör av stad till någon och att Tryckaren redan ombetts att döpa om staden...
 

DeletedUser

Guest
dåligt med rykten här... vad e de som ska komma fram?.. att ja vet att ni har en tråd i mitt namn eller någon annan bra information som står i era delade forum? ^^ ryktas iofs bara att ja vet vad!'

PS: Ska verkligen baronbackfot klassas som 1 av dom 3 starka spelare på den ön jag härjar på?
 

DeletedUser285

Guest
Rytas om att jag lämnar denna snigel server nu..
2.0 = väck mig när det går att spela
Så atteh..

Good bye
 

DeletedUser

Guest
^^ ganska uppenbart eftersom ja skrev på stora forumet å citera dig :p been there before!

förstod att du skulle skicka PM till dom du litar på... men att du bara hade 1 kompis visste ja inte :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
^^ ganska uppenbart eftersom ja skrev på stora forumet å citera dig :p been there before!

förstod att du skulle skicka PM till dom du litar på... men att du bara hade 1 kompis visste ja inte :D

jag tog det inte på nåt du skrivit, utan andra saker, och om jag har bara en kompis återstår väl att se, eller hur? *smile*
och hade du varit mer uppmärksam på vad som skrivits hade du kanske märkt saker ^^
 

DeletedUser

Guest
jag tog det inte på nåt du skrivit, utan andra saker, och om jag har bara en kompis återstår väl att se, eller hur? *smile*
och hade du varit mer uppmärksam på vad som skrivits hade du kanske märkt saker ^^

Vilket skulle jag uppmärksammat? "var beredda på att det ni skickar kan förloras :)"

Och att ha vänner som stödjer hjälper ju knappast dig, snarare mig! bara dom inte drar tillbaka direkt efter såklart
 
Topp