Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
<------- Ryktas att denne "1" kommer sopa mattan med er alla ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att första erövringen på servern är gjort! :)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att folket som pillar med grepolis fortsätter med sitt skit om att stänga ner spelet utan nån form av förvarning och sabbar så fruktansvärt mycket, nästan så man borde fråga hur dom skulle uppleva att när dom sitter och kodar nånting och lagt ner en timma på koncentrerad kodning och så kommer jag dit och drar ut sladden och dom får börja om? DÅ KANSKE DOM SKULLE FATTA VAD VI TJATAR OM!! för verbalt är det som att snacka med....

Ryktas om att de fanns tydlig information om detta här på forumet.
Ryktet säger också att de inte är första gång en uppdatering sker.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Heffi123 belägrade sin första stad i förrgår, och erövrade sin andra igår.

Det ryktas att det är väldigt fort. Det ryktas att nästa person att erövra ligger efter.
 

DeletedUser

Guest
:) lite tack vare dig jollydack :D å micke såklart utan er kp hade ja aldrig lyckats :D dock har ja ju istället halkat efter lite på storleken på städerna :p kostar att bygga ks å forska å föra krig :(
 

DeletedUser

Guest
:) lite tack vare dig jollydack :D å micke såklart utan er kp hade ja aldrig lyckats :D dock har ja ju istället halkat efter lite på storleken på städerna :p kostar att bygga ks å forska å föra krig :(

Det ryktas att Heffi123s städer är relativt stora, så var har de halkat efter?
Det ryktas att för att få fram erövring på den rekordtiden måste Heffi ha snittat på ca 2000 satsade resurser av var sort i timmen. Det ryktas att det gränsar till det omöjliga... Men vänta! Det hände ändå - besynnerligt!

Det ryktas att jag är en helt vanlig spelare, så vad vet jag :confused:
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag inte är den spelaren som säger att jag inte använder något guld alls.. Har använt några 1000 gulder.. dock så har jag skickat alla resurser från dom två små städerna till mig stora för att lyckas :)


dock bara ett rykte
 

DeletedUser678

Guest
Rycktas att vi ser att Eta fenomen på Heffi, vad kosta det denna gången då? 1000 kr? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Heffi fortfarande är ensam att ha erövrat en stad. När ska nummer 2 ske?
Ryktas att jag också önskar att jag kunde bränna pengar på det här. Ryktas att jag snart vinner på Triss - ska köpa en lott imorgon :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att rockolga fyller år idag!!!

Grattis Sötnos!

// mumsbiten

Ps: PJ du vet att du inte har ensamrätt.


Ryktas också att jolly skapat en fanclub.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Marcello sa "Something is rotten in the state of Denmark". Det går att fundera över ryktets giltighet på Achilles.
Det ryktas att Zigvard gärna kan undersöka konceptet ironi. Finns mycket att läsa i ämnet på wikipedia.
Det ryktas att ovanstående är ett exempel på sarkasm. Det går också att läsa in sig på.
 

DeletedUser

Guest
haha bennyg va gör du här?..

Eta fenomenet kanske kommer sig då ja nu som då hade turen att kunna vara ledig 24/7 i snart 2-3 veckor å köra stenhårt från start..

Ni alla som spelar grepolis och specielt er som hamnat på HV.. att säga att ni inte guldar är att ljuga. visa guldar mer andra mindre.. Jag skulle säga att ja inte guldar minnst men absolut inte mäst..

och det känns som detta är ännu en runda i rondellen då vi haft denna diskutionen om guld tidigare..

Att jag sedan säger att jag använder ofantliga mängder guld är av den simpla anledningen att ni som blir erövrade av en super guldare blir antagligen jävligt sura :) vilket är en del av spelet!
 

DeletedUser

Guest
haha bennyg va gör du här?..
Ryktas att den är en bra fråga, förföljer Lotho kan man anta..


Att jag sedan säger att jag använder ofantliga mängder guld är av den simpla anledningen att ni som blir erövrade av en super guldare blir antagligen jävligt sura
+ för att det är sant..

Ryktas att jolly själv borde läsa på lite om ironi innan han kommenterar mina forumsinlägg.

Ryktas att KS är skickat igen, denna gången skickades det inte som stöd så vi förväntar oss bättre resultat.

Ryktas att Gaffel skickar en videohälsning till Heffi. http://www.youtube.com/watch?v=-d0GARTk_Nk
 
Topp