Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Mjo de lär ju bli en aktiv server då dom som verkar vara dom mest aktiva spelarna från alla världar är samlade :) gäller antagligen att ha uppsikt princip dygnet runt! :) ska bli kul att få utmana dom som varit ohotade från andra världar, !
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag funderar om jag med ska börja här och vilket inriktning ska jag välja:)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det inte finns UV på en Hjältevärld så hur vinner man??

Ryktas också att Sagittis från Eta gått ihop igen med små modifieringar och tillägg.. undrar om det finns några rykten kring andra sammansvurna grupper :S
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att alla Allianser egentligen är Akademier till GoFishing...
Såååatteh..
 

DeletedUser1915

Guest
Det ryktas att det inte finns UV på en Hjältevärld så hur vinner man??

Ryktas också att Sagittis från Eta gått ihop igen med små modifieringar och tillägg.. undrar om det finns några rykten kring andra sammansvurna grupper :S

Egentligen är de Dejarl som satt ihop oss :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det inte finns UV på en Hjältevärld så hur vinner man??

Ryktas också att Sagittis från Eta gått ihop igen med små modifieringar och tillägg.. undrar om det finns några rykten kring andra sammansvurna grupper :S

Som Bektar säger. Ryktas att myrorna egentligen inte har något med Sagittis att göra så, bara det att SPQR och JanneE har varit delaktiga i att värva spelare :)
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att Det ska va Ledningsmöte Med ledninge i GoFishing ikväll så skulle va bra om OSten och Loth kunde va inne på skajp...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det redan går många rykten om det mesta. Men ett rykte som jag skulle vilja rykta mer är Loths underbara svans. Dessutom ryktas att myror gillar socker men om det ryktet är sant eller inte låter jag nån annan rykta om :D
 

DeletedUser1759

Guest
Det ryktas att det redan går många rykten om det mesta. Men ett rykte som jag skulle vilja rykta mer är Loths underbara svans. Dessutom ryktas att myror gillar socker men om det ryktet är sant eller inte låter jag nån annan rykta om :D
Det ryktet är sant, Vet ett sant rykte till och det är att man kan flytta på ovälkommna myrbo med att tömma kokande vatten på deras bon ;P Så ryktet går att man kan locka myror med socker o vräka dem med skollande vatten ;)
 

DeletedUser1915

Guest
Det ryktet är sant, Vet ett sant rykte till och det är att man kan flytta på ovälkommna myrbo med att tömma kokande vatten på deras bon ;P Så ryktet går att man kan locka myror med socker o vräka dem med skollande vatten ;)

Jobbigt att denna myra älskar jobba under vatten :*
 

DeletedUser2204

Guest
Det ryktet är sant, Vet ett sant rykte till och det är att man kan flytta på ovälkommna myrbo med att tömma kokande vatten på deras bon ;P Så ryktet går att man kan locka myror med socker o vräka dem med skollande vatten ;)

ryktas att du förtjänar ditt namn som death queen. ryktas att det låter elakt och häller kokande vatten på myror. ryktas att myrorna lär blir arg på våra rykten då. :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktet är sant, Vet ett sant rykte till och det är att man kan flytta på ovälkommna myrbo med att tömma kokande vatten på deras bon ;P Så ryktet går att man kan locka myror med socker o vräka dem med skollande vatten ;)

Det ryktas att myror kan ta flera år att få bort med lite varmt vatten och lyckas man på ett ställe finns alltid en koloni till några 100 meter bort, fast jag vet inte om det är sant.
 

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att serverns första krigsförklaring redan är ute.
Ibland träffar man rätt nerver hos människor.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att skrytmånsar kommer bli achillesvärldens raraste framöver
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att de finns flera på Svenska GP som klarat 7/7 UV så kanske -NWO- skulle se över sin profil? =)

(Gamma klarat)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att saker är rätt intressant ;)
och att mina beta poäng har bidragit till ett fint fokus hos någon :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det numera finns en chatt på skype som heter "Kafferast för Hjältarna".
 
Topp