Det ryktas att...

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att dagen har startat med en än så länge lyckad offensiv..

Undertecknad är general..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är min andra tråd någonsin här på forum...inte bra...


Samt... att Artemisia I av Karien saknar något idag ...
 

DeletedUser636

Guest
Tillkännagivanden
"The Praetorian Guard" har erövrat en av mina städer
Idag kl 11:59

Jaha, så alliansen "The Praetorian Guard" lyckades inta en av mina städer. En ynklig seger som inte rör mig i ryggen, men jag gratulerar dem ändå.
Du borde göra samma sak, så att dina krigare kan dö som flugor framför min mur.

Artemisia I av Karien

Ja, du.... Artemisia I av Karien än en gång har vi i The Praetorian Guard visat vart skåpet skall stå.

Ryktas att detta är min andra tråd någonsin här på forum...inte bra...


Samt... att Artemisia I av Karien saknar något idag ...
 

DeletedUser636

Guest
The Praetorian Guard Tar stad nummer TVÅ

Det ryktas att The Praetorian Guard tog stad nummer två av Artemisia I av Karien.

Ännu en gång har vi visat vår styrka och att sammarbeta, som ingen annan allians har gjort innan på hjältevärlden

Då var det dax för stad nummer tre, är ni med på det The Praetorian Guard.
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att Expendables grundar vid Artemisias städer medans The Praetorian Guard plockar Artemisias städer.

Keep up the good work :)
 

DeletedUser636

Guest
Det rycktet stämmer, nu har vi i The Praetorian Guard tagit vår tredje stad av Artemisia I av Karien, Undrar vad Expendables gör åt saken.

Jo... det är ju så att Expendables har ju mest deff i sina städer i Grepolis histora, så dår blir det svårt att plocka en Artemisia I av Karien stad, men om ni ber om hjälp kanske vi hjälper och tömmer en Artemisia I av Karien till er.

Kriga väl och ha en trevlig fredag

Smurfen "the one and only blue smurf"

Ryktas om att Expendables grundar vid Artemisias städer medans The Praetorian Guard plockar Artemisias städer.

Keep up the good work :)
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att Aceracer bjussar på fina kp ikväll..

synd att jag inte han in med deff. :(
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag kanske får lite kp idag och att jag är lite besviken bara 2 i topp alliansen som anfaller under nb;)
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att många stora namn i en viss allians ska sluta imorgon.
Dock är detta ett rykte som kommit titt som tätt från dessa då de lider av någon form av hybris och tror att varje gång de möter motstånd har motståndarna spioner hos dem..

Istället för att anklaga andra för era eventuella rekryterings misstag kanske ni ska se över er rekryterings policy..
Nu är ju inte direkt dåliga på att rekrytera folk som fått lämna våra led...
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att några tappar lite städer idag...
Iof bara rykten.

ryktas också att anfallarna har fuskat igen och gått upp extra tidigt...
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att TPG testade Expendebles förmåga att agera på kvälls tid.

Den va nästan lika låg som deras morgon aktivitet..
 

DeletedUser2500

Guest
de ryktas att jag kan få alla mina attacker 1 sek före ks eller 1 sek efter ks
tekniken är underbar :)
 

DeletedUser2500

Guest
Ryktas om att många stora namn i en viss allians ska sluta imorgon.
Dock är detta ett rykte som kommit titt som tätt från dessa då de lider av någon form av hybris och tror att varje gång de möter motstånd har motståndarna spioner hos dem..

Istället för att anklaga andra för era eventuella rekryterings misstag kanske ni ska se över er rekryterings policy..
Nu är ju inte direkt dåliga på att rekrytera folk som fått lämna våra led...


ja du vad du skriver här är ju att du erkänner att ni har spioner hos oss......
men de ryktas att du inte förstår vad du själv skriver
sen ryktas de också att ni inte kan ta en stad från 1 spelare som har knappt 5 siffriga poäng mot erans miljoner , de säger väl allt om erans skicklighet , sen ryktas det om att NI INTE KAN TA EN STAD FRÅN EN AKTIV SPELARE UTAN NI MÅSTE GÖRA DE PÅ NATTEN

så spelar skickliga spelare ju.........
 

DeletedUser2202

Guest
ryktena säger att vajking börjar bli period å att han inte räknar sina spelare som stora å trycker en dom i stället
tur att jag lyckades plocka en stad av en "stor spelare"??

ryktena säger även att i TPG räknas alla stora som små där hjälper dom varandra endå
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att Exp saknar biremer :)

Ryktas även om att TPG frågar nu Vajking vilka ska vi anfalla som Sunshine är en liten och inaktiv spelare????
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag fick lite kp idag , ryktas vidare att jag tog gårdagens dagens anfallare så deff är inte de enda man kan:p
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas att jag fick lite kp idag , ryktas vidare att jag tog gårdagens dagens anfallare så deff är inte de enda man kan:p

Ryktas också att du igen misslyckas med att ta städer..
Kanske ska grunda lite mer städer till mig?
Kan ge dig tips på öar jag vill ha klara städer på: )
 
Topp