Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Angående storleken...
Självklart spelar storleken roll ;).. Inte poängmässigt. Utan antalet städer man har tillgång till. Snabba siffror här för dig och era allierade och alla andra som gillar att prata storlek.

Blev lite lurigt här då det hoppat runt lite folk.. Give me a sec....
Får hoppa tibax en månad för lite säkrare siffror.

KRIOS = 2000 städer

TPG = 1800 städer

TT = 700 städer

INFERNO = 600 städer

Vi struntar i GTFO då jag inte har en aning om vad dom bidragit med.
Kan inte ta med union nap heller då dom inte finns med på statsen längre =(

Men detta är för er som nämner saker o ting som att krios är 50% fler än den alliansen.. 33% fler än den andra.. Och annat smått o gott ni gillar att hitta på.
Som ni vet krigar vi mot TPG/TT/INFERNO..
Kortfattat för er som gillar att jämnföra storlek.. Våra fiender har tillgång till 1100 fler städer än oss.

Jag bryr mig inte det minsta om vi åker på stryk eller inte. Det är ett spel. Man förlorar vissa... man vinner andra. Men för guds skull... Visa lite klass och sluta jämnföra och leka med siffror som ni gör.. Ni gör ju bara bort er när ni försöker få det att se ut som om krios hade oddsen på sin sida när det klart och tydligt... Ja.. i think you know ;)
 

DeletedUser

Guest
För det första dessa inaktiva spelare/städer hade lika väl ni kunnat plocka, men visst kan bortse från det....

Men i serverns start va ni klart mycket större än oss med era allierade och var inte TPG som behövde fly från sitt hav...
Sen hoppas jag ni minns att det var Krios som valde att starta krig
Sen är ni inte enda alliansen som TPG/TT/INFERNO krigat mot
Det finns sämre allianser än Krios helt klart men med en profilbeskrivning som eran får man räkna med att ta lite skit ryktas det ;)

För att inte tala om att i HV är det nu mindre än 50 aktiva spelare
 

DeletedUser

Guest
Ja vi kunde lika gärna ha plockat dessa. Men det var för många städer att plocka, för lite kup att utnyttja så vi "delade med oss" hehe
Försöker inte säga att ni är en dålig allians eller att ni kör fegspel elr något liknande. Gillade bara inte att ni fick det att se ut som om ni plockat 70 tal städer av oss som om vi inte hade en chans att skydda dessa när det var från spelare som hade slutat helt enkelt. Det var det enda :)

Ja vi startade krig mot er pga mergen med myrorna har jag för mig ? Aja, alla kan historien. Profilen ... Hahaha ja det är en annan femma. Inte mina ord :p jag är bara ute efter att toppa off ranken men den där ush med 90 fler städer är inte lätt att komma ikapp :(
 

DeletedUser

Guest
Ryckas ju att Us"c"h fuskar :D

sen ska du vara glad att jag inte anfallit nått på över 1 år :p
men säger ju endel om HV att jag på denna tid bara tappat 24 ranker som anfallare

Eftersom GP teamet inte har några planer mer än att låta servern självdö hur skulle man säga att en allians vann/vinner..
 

DeletedUser

Guest
Fusk eller inte. Jag ska förbi honom förr elr senare :p ryktas det..

Ryktas att man saknade offensiva spelare att tävla mot när du försvann tills ush började bli vild av sig.

Det är inte den mest offensivt aktiva servern inte :p

Ryktas att mina skepp e redo för självmordsuppdrag =) Ska ni stora grabbar inte börja skapa lite oreda mellan förbunden och iapen? =)
Jag är inte rädd för o bli massakrerad men det hade underlättat om ni har fler än mig i sikte ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas om att Achilles är en evighetsmaskin..går och går utan slut..när sen spelledningen svarar knapphändigt och man måste dra svaren ur dem så börjar jag undra om syftet med denna så kallade hjältevärld, eller pensionärsvärld som den borde kallas.

Vi var många som startade där fyllda av entusiasm, förväntan och en lust att kriga. Så var det det lite den första tiden men som vanligt så bildades två block av olika allianser på varsin sida. Idag har många fallit, både spelare och allianser, men alla dessa finns i våra minnen som hjältar, för alla dessa försökte bygga en hjältevärld.

Idag finns två egentliga allianser kvar som gemensamt besluta att gå i krig med varandra, allt det vi byggt upp skickar vi på varandra så länge vi orkar, sen är jag rätt övertygad om att många av oss idag slutar och låter andra ta över "evighetsmaskinen".

Till Er som en dag tar över vill jag säga, det var en fin tanke, en fin värld som kunde uppstått med grepolis hjältar men nu blev det kanske inte så, ändå kan jag med stolthet säga att jag en dag slogs på Achilles med många fina spelare, som motståndare och som medspelare ingen nämnd ingen glömd, så ta över hjältevärlden med respekt.

Nu startar det vi kallar tredje stora kriget, efter det ligger inte i våra händer, utan nu får ni andra ta över och utveckla Achilles..

Tack för allt alla grepovänner..(ryktas det om) ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag erövrat ett par spökstäder ett tag tillbaks.. men jag tar upp detta för framtida erövringar.
1: forska inte byte, diplomati,arkitektur, byggkran,brännare,kryptografi,demokrati,trirem,genombrytning (se till att ha lite BS rens ffs :p), starkt vin och sätt segel.
2: forska KS och erövring. Det kostar ju inga FP. varför låter folk bli att forska det? :(
Finns en del andra ni kan låta bli att forska men jag kan anpassa mig lite ibland :p

Ryktas att jag hade haft KP till så mycket fler städer om ni inte tvingat mig slösa det på era brutala forskningar =)

RYKTAS att det är action i veckan på achilles? =)
 

DeletedUser1978

Guest
Vill tacka alla för den fina tiden på Achilles, men inget varar som sagt för evigt, och det ryktas att även mitt tålamod har en ände :D
 

DeletedUser2202

Guest
Rykterna säger att det är en ny spelare på Mitt Konto=)
hoppas alla kommer ha det gött kommer sakna er alla!!
jag även ni mina goda fiender Wolf/st nikolas/cass osv osv ;)

va trevligt att kriga med er elr emot er önskar er all Lycka i TPG och Inferno ni kommer att plocka hem allt

PS Rykterna säger att TPG kommer soppa remst inom kort^^

MVH // Ushenu
 

DeletedUser

Guest
Teletubbies tackar för allt och önskar dig lycka till med allt du företar dig;)
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att det ryktas för lite i denna trivsamma värld av gamla vänner :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte spelat på över ett år på denna värld och är fortfarande nr:30 på Kämpelistan
Med andra ord händer inte mycket här ;)
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om Multikonton i Expendables..
Ryktas också att Sylvester Stallone hört av sig och beklagar missen när några som ni råkat ta detta namn..
Han va inte lycklig med kvaliten hos er.
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att 5 stycken anfaller mig med fullständig kraft samma kväll som jag blev fiende , ryktet säger inte om jag förlorade eller vann men att jag blev av med alla mina trupper i staden
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas att 5 stycken anfaller mig med fullständig kraft samma kväll som jag blev fiende , ryktet säger inte om jag förlorade eller vann men att jag blev av med alla mina trupper i staden

ryktas om att jag undrar lite hur du ser på full kraft och om du ansåg då att jag gjorde det. :)
anser nämlige själv att det va lite kaksmulor i botten på burken, men tydligen ska det räcka för att rensa dig då :)


Ryktas också att det finns en del fina städer till salu för vrakpriser med fin utsikt. :)
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag inte visste att du också höll till på achilles ;) Full och full , det är väl alltid lite kaksmullor i botten om man inte är en perfektionist;)
 
Topp