Det ryktas att...

DeletedUser2143

Guest
Det ryktas om, att det var ett ganska stort sjöslag på hav 55 igår kväll! blev visst ca 15-20 K mindre BS i hamnarna hos våra lede Fi!
Men det ryktas om att det var kul att det blev lite motstånd för en gångs skull! Skall vi tacka wolfen och robin12 för det kära motstånd vi fick tro? mer av den varan, så kommer det nog att väckas liv i Achilles:D

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser

Guest
tycker att krios ska ha en eloge, även om det inte gick deras väg denna gång så slogs dom..nästa gång så kanske vi åker på pisk, men håll världen levande!:)
 

DeletedUser176

Guest
ryktas att Krios, DO och EK verkar ha gått i dvala såhär på våren.. det är väl meningen att man ska vakna ur dvalan nu?
 

DeletedUser2143

Guest
ryktas att Krios, DO och EK verkar ha gått i dvala såhär på våren.. det är väl meningen att man ska vakna ur dvalan nu?

ryktas att du har helt rätt ane! en viss Tubbies har etablerat sig mitt i fiendernas näste, och inte en tillstymmelse till åtgärd:eek:
Bara att börja rensa ön tror jag;)

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2483

Guest
ryktas att du har helt rätt ane! en viss Tubbies har etablerat sig mitt i fiendernas näste, och inte en tillstymmelse till åtgärd:eek:
Bara att börja rensa ön tror jag;)

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.

Haha ja men du kanske inte är bäst för jobbet ryktas de om ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha ja men du kanske inte är bäst för jobbet ryktas de om ;)


ryktas om att det inte bara är där ensamma tubbisar dyker upp;)

ryktas annars om att det är rätt ont om just det..rykten..är väl inte så att alla väntar på en ny värld?

(ryktas om att den världen kommer att drabbas av en "katt-astrof" om inställningarna blir dom rätta:) )
 

DeletedUser2483

Guest
ryktas om att det inte bara är där ensamma tubbisar dyker upp;)

ryktas annars om att det är rätt ont om just det..rykten..är väl inte så att alla väntar på en ny värld?

(ryktas om att den världen kommer att drabbas av en "katt-astrof" om inställningarna blir dom rätta:) )

Tror tyvärr att de flesta gör faktis de! Men kan inte tala för alla ryktas de om ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror tyvärr att de flesta gör faktis de! Men kan inte tala för alla ryktas de om ;)

tråkigt i så fall..HV kommer ju att leva ett tag till iaf..även om många av oss börjar nästa värld så vill jag ju att achilles ska leva vidare ett tag till..
 

DeletedUser2143

Guest
ryktas att jag är här nu

ryktas! att ni kanske kommer in för sent! denna värld är lika död som en norsk sill på ett julbord på Vikingline!

och det ryktas om att GP gräver sin egen grav:confused:

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2469

Guest
ryktas om att det inte är riktigt sant. ryktas att vi i Kompis har haft en del besök av EK men inget lyckades :D
 

DeletedUser1898

Guest
ryktas om att det inte är riktigt sant. ryktas att vi i Kompis har haft en del besök av EK men inget lyckades :D
Ryktas att 700 biremer inte är mycket att slå ut om man inte anfaller under nattbonus, men fick ganska bra med kp och en av er fick några tomma städer ;)
 

DeletedUser2143

Guest
Ryktas att GP, snart får utse TT som vinnare av Achilles! är ju ingen som bjuder upp till dans längre:(



En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2469

Guest
Ryktas att ni får börja kriga mot TPG då. De kan göra upp rätt så mycket :p
 

DeletedUser636

Guest
Det rycktas att dom anda allianserna inte klarar av oss i TPG, så därför dom ber på sina bara knän om hjälp Tomgra =) men när vårt samarbete består kanske fienden blir rädda och springer hem till mamma


värst vad många vill att vi ska börja kriga med TPG, ryktas det om, det är däremot inget rykte att vi är allierade och den alliansen består ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det inte är TPG som är problemet utan TPG+ de andra 5 allianserna vi har som fiender ;)
Ni som var så självsäkra och kunde tragga på oändligt om hur för många förbund sabbar spelet. Sen går ni och gör det ändå =) Starkt jobbat.
Jag ser det framför mig... hur ni kysste marken när ni bad om hjälp ;)
 

DeletedUser636

Guest
Haha.... Cassiatori du snackar så mycket skit nu, vem var det som hade många förbund innan, vi hade 1 förbund bara och nu har vi 2, ni i Krios hade 4 eller 5, sedan kan inte vi hjälpa att era förbund och dom som spelar där inte spelar längre, ni ville ha krig och det fick ni =) ni kanske vill ha förbund med oss ni också, Känns som ni i Krios leker byggarebo b, ni koloniserar värre än myrorna gör på våren

Det ryktas att det inte är TPG som är problemet utan TPG+ de andra 5 allianserna vi har som fiender ;)
Ni som var så självsäkra och kunde tragga på oändligt om hur för många förbund sabbar spelet. Sen går ni och gör det ändå =) Starkt jobbat.
Jag ser det framför mig... hur ni kysste marken när ni bad om hjälp ;)
 
Topp