Det ryktas att...

DeletedUser2143

Guest
Jag hör det ryktas att inaktivitet får allianser som TT att växa inte skills ;)

Skulle inga spelare vart inakiva hade inte TT existerat, asätare kanske?

Ryktas att jag inte tror! att det behövs skills i detta spel. Det är ju inte så många som klarar av, att försvara sig på spelplan.
Utan dom kommer med löjliga ursäkter på forumet;)
Nu är det så, att vederbörande kommer att vakna upp med ett KS uppstoppat någonstans:D
Sedan får vi se hur mycke skills det finns där, ryktas det om;)

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2143

Guest
så var TT i farten igen! Utan skills! så plockar dom 2 nya städer idag, av lede Fi ryktas det om.:eek:


En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2469

Guest
Ryktas att vi saknade kp under min belägring på en av Exydoz städer
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag önskar alla en riktigt Glad och trevlig Påsk helg! ;)
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att Koffe hittat en ny skepnad. En skepnad som verkar mycket bättre, kanske för att:

1. Måttet i bröstbenet är högre än midjemåttet.
2. Denna person kan hantera konflikter som män aldrig klarar av.
3. en person som inte spontant bränner av 1 BS-Std och 20 MO bara för att det käns rätt.
4. En person som inte tar åt sig och tjafsar skit i en vecka pga ett rykte!
5. En person som inte har tjafsat med slabjak!
6. En person som inte råkat ut för Jamson!
7. En person som inte tror att Kingcobra är en gud!
8. En person som inte har saknat alla fiender i Krios som en gång var de bästa (på Zeta).

Lycka till med kontot. Detta är mitt Defenetiva farväl av Grepolis som spel. Jag kommer dock vara kvar i forumet! Jag har haft så sjukt kul med er alla. Ni tror det inte, men alla som jag har haft en dialog med har en plats i mina roliga minnen!

Jag vill tacka för att jag fick vara med i TT. Den absolut sjukaste allians i GP´s historia! HAde vi varit 3 till i alliansen hade världen varit död!

Jag vill även tacka Slab, jamson, celle, m flera. JAg har haft en kul tid här!!!!!!!
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att vi vill gärna ha dig kvar ;) behövs alltid en annan synvinkel :)
 

DeletedUser2143

Guest
Det ryktas, att det är med tårar i ögonen, som jag säger farväl till dig Koffeinkick:( och välkomnar Daniel till ett nytt liv;)
Jag kommer aldrig att glömma stunderna, när vi har legat på golvet och nästan, men bara nästan! skrattat oss till döds, för våra tokigheter vi har haft för oss på HV. Och jag glömmer heller aldrig gångerna som jag har försökt att vara som en pappa för dig:)
"Det var säkert dom gångerna när du skickade 1 BS och 20 MO städer mot en birem stad:D"
Men det ryktas om att det kommer att bli ett stort tomrum efter dig koffe! vilken skall nu reta gallfebern på våra FI( om vi nu har några! ser inte så ut :eek:) det var ju du som såg till att vi andra ständigt var upptagen med att försvara dig och oss själva, när du hade retat upp någon på stora F:cool: Det ryktas om att TT söker en ny retsticka! men det kommer aldrig att födas en ny koffe.
Så vi får försöka att reta upp våra lede Fi själva framöver:rolleyes:
Ha det gott vännen, och titta in när du har vägarna förbi!
//din vän lars

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser

Guest
Tack för allt Daniel:) alla roliga minnen, alla tokiga episoder i spelet och framförallt för att Du är en så god vän som alltid ställer upp.
fast jag saknar fortfarande receptet på din texas chili;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag faktiskt inte gillade den nyheten trots att jag kanske borde vara glad att man får det lite lugnare på achilles om du lämnar =)

Ska du inte först se till att plocka millen i anfallspoäng innan du lämnar?
 

DeletedUser1978

Guest
Något på gång idag koffe? Då kör vi :)
Kommer sakna alla spontana fälttåg som du drog igång och vi backade upp.
Kommer sakna alla grottor jag länsat på silver för dig ;)
Kommer till och med sakna tidig morgon, och en belägring att häva, när ett av fiendens KS smitit in i en tom stad under NB ;)
Men framförallt kommer jag sakna dig Daniel, en underbar person som jag har fått äran att spela med och lära känna!

Det ryktas att jag känner ett visst vemod...
 

DeletedUser2483

Guest
Tråkigt att se koffe att du slutar! Vem ska jag nu anfalla på morgonen innan jag går och lägger mig? ;) hehehehe
Men grepolis är inte för alla föralltid och HV är inte längre densamma, speciellt inte efter detta!

Hoppas våra små gräl inte tog för hårt på dig och lycka till i framtiden ;) har vart en rolig och underhållande tid med dig och TT, var ett tag jag inte våga vara ifrån mina städer en sekund om anfall skulle rulla in :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2143

Guest
Det ryktas om att TT, har varit i farten igen! skickade åtta KS på en Krios ö! satte sju st ganska så snyggt, det åttonde gled in en dag senare. Det ryktas om att TT inte nöjer sig med det. Vi lär nog få se lite mera av den varan snart:)

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2469

Guest
Ryktas att hela Voice of Freedoom har gåt isär efter rejält med inaktivitet
 
Topp