Det ryktas att...

DeletedUser636

Guest
ja du vad du skriver här är ju att du erkänner att ni har spioner hos oss......
men de ryktas att du inte förstår vad du själv skriver
sen ryktas de också att ni inte kan ta en stad från 1 spelare som har knappt 5 siffriga poäng mot erans miljoner , de säger väl allt om erans skicklighet , sen ryktas det om att NI INTE KAN TA EN STAD FRÅN EN AKTIV SPELARE UTAN NI MÅSTE GÖRA DE PÅ NATTEN

så spelar skickliga spelare ju.........

Det ryktas att även att våra fiende inte ta städer från samma "5 siffriga poäng mot era miljoner" av oss, utan går på små spelare som dom bara klarar av att ta städer från
 

DeletedUser2202

Guest
Ryktena säger att Ushenu Fixar Biffen som vanlig hur många dom en nu råkar vara stora som små .. har ni inget mera? ""bättre spelare ?? axel kp?? . jag ska inte klaga fick ca 400 KK +++ idag ;)
bring it on!! ;)
ryktena säger att jag saknar abbe !!!
 

DeletedUser636

Guest
Det ryktas att.... nej detta är inget rykte, detta är den bittra sanningen om en tjurig tryckare att Xzyzzy fuskar

Snacka för H*l*.... inte om att FUSKA XZYZZY du kör ju dubbelkonto & FUSKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du din fega (Sensur) som har alltid anklagat oss för att fuska, Hur F(sensur) kan du göra det när du fuskar själv. Du har ju kört Migoo's konto inatt och en bra tid... Migoo har inte varit online dom senaste månaderna. men du har hållit kontot så han inte blev spöke
 

DeletedUser1290

Guest
de ryktas att jag kan få alla mina attacker 1 sek före ks eller 1 sek efter ks
tekniken är underbar :)
Det ryktas att jag skulle vilja veta hur du fixar det. Har ju hört andra rykten/anklagelser om att det inte är möjligt utan att fuska på något sätt. För jag utgår ifrån att tekniken du syftar på är klocka eller anfallsplaneraren
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktena säger att Ushenu Fixar Biffen som vanlig hur många dom en nu råkar vara stora som små .. har ni inget mera? ""bättre spelare ?? axel kp?? . jag ska inte klaga fick ca 400 KK +++ idag ;)
bring it on!! ;)
ryktena säger att jag saknar abbe !!!

Lite kp fick jag ja ;D
 

DeletedUser2500

Guest
Det ryktas att jag skulle vilja veta hur du fixar det. Har ju hört andra rykten/anklagelser om att det inte är möjligt utan att fuska på något sätt. För jag utgår ifrån att tekniken du syftar på är klocka eller anfallsplaneraren

fuska de skulle väl aldrig jag göra ju , ni var ju först med ca 30-talet anfall på samma sek ju :)
sen hur man nu kan få till det i rad är ju ett mirakel , och som mycket trogen katolik så har jag gud på min sida , allt som jag lyckas med , hur otroligt de än är eller hur omöjligt de än verkar vara så är de ju inte det

alla som e djupt troende katoliker eller andra religioner vet ju att de e GUD som har hjälpt mig med detta
så med andra ord ,så kan ingen skylla mig för att "fuska" då jag har gud på min sida :)

alltså försök att motbevisa att han inte hjälper mig med allt i detta spel :)

MVH

en spelare som har gud på sin sida :)

PS de ryktas iaf om de i den katolska världen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att top 4 försvararna på Exp Belägring va
1. Ushenu
2. Axelhe
3. Marcus
4. Opeth

Tyvärr va det ju också bara Expendebles som tappade biremer..
 

DeletedUser2500

Guest
Ryktas om att top 4 försvararna på Exp Belägring va
1. Ushenu
2. Axelhe
3. Marcus
4. Opeth

Tyvärr va det ju också bara Expendebles som tappade biremer..

de ryktas att eran kp poäng är i stort sett bara gjorda med dubbla poäng gunster eller att ni anfaller er själva bara för att ligga i topp med anfalls listan , så den listan ger ju ingen människa någon större tro på .....

sen att de finns spelare som aldrig har använt sig av dem sakerna inte ligger i "top" är ju inte märkligt då ju
fast man kanske ska börja använda sina gubbar till de så man stiger fort som tusan i kp poängen .......
 

DeletedUser2496

Guest
de ryktas att eran kp poäng är i stort sett bara gjorda med dubbla poäng gunster eller att ni anfaller er själva bara för att ligga i topp med anfalls listan , så den listan ger ju ingen människa någon större tro på .....

sen att de finns spelare som aldrig har använt sig av dem sakerna inte ligger i "top" är ju inte märkligt då ju
fast man kanske ska börja använda sina gubbar till de så man stiger fort som tusan i kp poängen .......

Ryktas om att jag inte förstår vad du mena.
Vad jag vet anföll ingen mig igår..
Ändå fick jag lite drygt 40k deff KP.

Kanske är dags att ni slutar bygga deff och försöker er på något mer än sim city spel på denna server..

Ryktas det om ;)
 

DeletedUser2500

Guest
Ryktas om att jag inte förstår vad du mena.
Vad jag vet anföll ingen mig igår..
Ändå fick jag lite drygt 40k deff KP.

Kanske är dags att ni slutar bygga deff och försöker er på något mer än sim city spel på denna server..

Ryktas det om ;)

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

de ryktas om att ni har 80% deff i er ally medan vi har 20% så var de slutsnackat om de
sen ryktas de om att en spelare av er med miljon/er poäng fick storstryk av en spelare med ca 30k poäng om han/hon nu har så mycket poäng , vilket visar eran klass ..........

hela GP VÄRLDEN STOR SKRATTAR OM DE , då jag har publicerat ut de i många utländska världar :)
de ryktas om de i några världar nu ryktas de om
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2500

Guest
avstängd

ja de ryktas att ni försöker få oss alla avstängda med alla lögner son ni kan hitta på
vilket ni måste göra för ni ska ha en chans att ta en stad av oss ........

ja de gäller ju att få bort så många som möjligt ju , så ni kan passa på att anfalla när spelare hos oss är avstängda på lögner från er , så har ni ju läge i ett par dar till de kommer tillbaka igen

vissa gör ju vad som helst ju för att ha en chans ju , tror till och med att ni hade sålt eran mossa om de nu hade gått också

fast de e ju ett rykte som går i GP
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att jag hänvisar vajking till grepostat sidan.
Där kan du läsa hur det går med erövringar mellan allianser och annat :)

Ryktas vidare att jag saknar bone:-(
 

DeletedUser2500

Guest
Ryktas om att TPG igen gjorde ett gott natt arbete. :)

och som vanligt så ryktas det att de e enda gången ni kan ta en stad , och de e när folk sover eller våra ie
och de ryktas i några andra länder att ni e de fegaste spelarna i hela GP

OCH SOM VANLIGT HÅLLER JAG MED DEM :)

till och med mina barnbarn på 3 år skulle kunna ta alla eran städer under samma sätt som ni kör på :)
och de skulle iaf inte skryta om de efteråt iaf :)

vilken normal funtad människa skulle skryta att ta en stad från tex från en spelare som har slutat eller under natten när folk sover , ska man skryta så ska man göra de när spelaren är inne /och när man har sagt till motståndaren att man ska ta staden av honom , då har man en anledning kanske att skryta lite om de skulle lyckas

men men de RYKTAS att alla kan ju inte spela utan att vara fega , jäkligt konstigt att de e alla samlade i samma ALLY bara ;)

fast de e ju ett EU -GP rykte
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag har en stad i belägring som redan inbringar 30 k kp , luna gänget försöker bryta belägringen under nb och jag uppskattar deras försök:cool: , ryktas vidare att tpg gänget inte verkar sova så blir lite kp på morgonen också kanske några hundra , vidare ryktas det att jag nästan gick på pumpen av mina egna trupper när jag stormade staden :p
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas att jag har en stad i belägring som redan inbringar 30 k kp , luna gänget försöker bryta belägringen under nb och jag uppskattar deras försök:cool: , ryktas vidare att tpg gänget inte verkar sova så blir lite kp på morgonen också kanske några hundra , vidare ryktas det att jag nästan gick på pumpen av mina egna trupper när jag stormade staden :p

Ryktas om att Vajkinen kanske blir glad nu?
Dock konstigt att inte Exp måste meddela oss när de belägrar medans vi måste göra det till dem, ryktas det om:)
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktats att jag inte ser hur det där skulle vara bättre medellat men för all del kan skicka ett extra pm till dig om att jag har ks i staden :p
Ryktats vidare att jag hoppat två steg i försvaret och nu är på rank 8 , sedan kan jag nu svara på en tråd som du skrev ska du aldrig ge upp inte förrän jag tar en stad som jag gjorde nu;) :cool:
 

DeletedUser2202

Guest
ryktena säger att man inte skall vara taskig men jag e glad att ni lyckas med något ;)
e ju bara bara ganska exakt 30 st städer ni tappade till oss denna vecka ;) få klappa TPG på alla deras axlar för det gjorde dom bra

å får ge er en applåd för att ni tog 1 denna vecka ;)
fortsätter vi så här så e det inte länge kvar av denna server säger ryktena då ofc .. men sanningen ja det får vi se
tur att Expendables har dig axel tycks bara vara du som lyckas ;)
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att mina misstag inför och under den här belägringen har varit stora så är också förvånad , japp ibland lyckas man :D
 
Topp