Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser3025

Guest
ryktas att det är lite sorgligt att man sitter framför datan och spelar grepo istället för att vara ute i det sköna vädret^^
 

DeletedUser3157

Guest
Ryktas att det inte alls är skönt. Ryktas om att det är det som är sorgligt :(
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att jag blev dagens anfallare idag. Lite förvånande med tanke på att jag knappt anföll något idag och bara fick lite över 1k off-KP :S

Kanske dags att lite fler folk börjar använda sina trupper? Borde ju vara lite pinsamt för er allianser som inte ens har lika mycket off-KP tillsammans som jag som är en enda spelare?
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att en av grundarna av boss och kh surfar runt bland haven :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att det inte händer så mkt... Mer än fem min plundring :-(
 

DeletedUser2640

Guest
Ryktas att jag blev dagens anfallare idag. Lite förvånande med tanke på att jag knappt anföll något idag och bara fick lite över 1k off-KP :S

Kanske dags att lite fler folk börjar använda sina trupper? Borde ju vara lite pinsamt för er allianser som inte ens har lika mycket off-KP tillsammans som jag som är en enda spelare?


Det ryktas att sommaren är här, vilket innebär ingen pallar att sitta o spela ;) Så pinsamt? Knappast, mer ett bevis på att folk har ett liv utanför grepolis :)
 

DeletedUser3025

Guest
Ryktas att Gröngölingarna var på team building i helgen. och att alla fick 28k guld av Cheven? men det är ju bara ett rykte^^ o_O säger bara en sak.. SE NER DÄR UPPE FÖR NU KOMMER VI!!....
 

DeletedUser1742

Guest
Det sägs att Vildhussen är här, och han har tagit med sig sina anonyma amatörer hit!

Det talspråk sägs det att "AA" kommer få kämpa hårdare än någonsin.
På återseende Ryktas det! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är nyfiken över det gällande publikrekordet? Är det någon som klämt fram 10k off kp på en dag ännu? 15k off kp? :)
 

DeletedUser2843

Guest
10k har jag nog fått iaf. 15k tror jag inte än, vet inte om nån annan fått det
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ännu obekräftade uppgifter säger att jag plockat 14 906 off kp på en dag i vart fall.. Inväntar grepostats innan jag påstår att det är officiellt ;)

Ryktas vidare att det väl senare får vara upp till övriga att meddela om en större skörd gjorts! :)
 
Topp