Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att någon fick ca 24k KP med hjälp av skärpta sinnen under 17 timmar igår och gick rakt upp på en stark 2:a plats på stryklistan....va? är inte den listan lika populär som tuffa listan? ..... aahh, då måste han ha missförstått hela poängen med detta spel ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ännu obekräftade uppgifter säger att jag plockat 14 906 off kp på en dag i vart fall.. Inväntar grepostats innan jag påstår att det är officiellt ;)

Ryktas vidare att det väl senare får vara upp till övriga att meddela om en större skörd gjorts! :)

Ryktas att jag har fått 15788 off-kp ;)

28079d4626.png
 

DeletedUser

Guest
Ryktas alltså att det då är adam12 som hitills håller publikrekordet för förtryckarna, och Dynamite=SwE= desamma för de förtryckta! ;)

Väl krigat kamrater! :cool:
 

DeletedUser2913

Guest
Det ryktas att ylmers deffskola och we are small people samarbetar..
 

DeletedUser2409

Guest
Det rekord som vi (andra) med säkerhet kan fastslå är slaget på den här servern är antalet och nivån på töntarna. När man guldat upp alla pengar som skulle gå till Fantomen och Fanta, men fortfarande inte imponerar på någon, då får man istället göra ally av i.a.p'n med alliansen närmast under.

Att man sen sitter på gemensamt forum och tycker man är skithäftig är ju rent bedrövligt att skåda. Avsaknaden av självinsikt är slående och när man sen hittar sina likar på samma server och kan heja på varandra så snurrar karusellen bara fortare och skevare.

Hade vi fortsatt klarat att deffa bort dessa så hade de fortsatt alliera sig ner genom allianslistan. Sen hade det dock tagit slut någonstans då alla töntar näppeligen inte kan vara samlade på samma ställe.
Allt det där klibbiga under skon som inte kunnat hävda sig på de andra servrarna har uppenbarligen förenat sig här på Pi. Ingen skill, ingen stil, ingen finess, bara sorgligt....

Nu kan detta vara felpostat då det dåligt går att räknas som ett rykte, men i så fall får Admin radera.
 

DeletedUser2843

Guest
Antar att du pratar om WASP och Ylmers Deffskola? Jag kan garantera dig att våra allianser inte har något typ av förbund och att vi inte samarbetar. Vi har en liten off mot er nu och den har vi planerat helt utan att veta att WASP skulle anfalla er

Jag och fleppus hjälpte vår kompis GeatoN när han skulle ta en stad av er. Det är det enda som våra allianser har gjort tillsammans och det var något mellan oss tre som inga av de andra i vår allians var inblandade i.

Jag har blivit anfallen flera gånger av MollyW så kan garantera att det inte är nån iap mellan oss och WASP. Kan skicka rapport på det till dig om du vill

Ryktas att det finns flera anledningar till att vi går på er, men ingen har med WASP att göra. Ni ligger geografiskt bra till, ni har varit kaxiga, ni har deffat andra allianser när vi anfallit dem, dragoon fortsatte att bygga och plocka städer efter att vi gått med på att sluta anfalla honom när han blev sjuk, ni anfaller knappt tillbaka och när ni gör det är det dåliga anfall, etc

Ryktas att er positionering på kartan är för svår att hålla för en allians av er kaliber. Om jag skulle ge er lite goda tips så skulle det vara att ta lärdom av t ex Gröngölingarna och Köttkvarn som valde att omlokalisera sig tidigt när de märkte att det var svårt att vara mitt i smeten.

Ännu bättre skulle vara att ta efter Black Pearls/Rose som direkt från början drog sig mot säkrare hav. De har förlorat en stad till fiender och ni har förlorat 23 enligt grepostats.

Inget illa menat med nåt av det jag skrev. Bara lite tips och förklarande att vi inte har nåt förbund med WASP :)

Lycka till på slagfältet imorgon ;)
 

DeletedUser1216

Guest
Det rekord som vi (andra) med säkerhet kan fastslå är slaget på den här servern är antalet och nivån på töntarna. När man guldat upp alla pengar som skulle gå till Fantomen och Fanta, men fortfarande inte imponerar på någon, då får man istället göra ally av i.a.p'n med alliansen närmast under.

Att man sen sitter på gemensamt forum och tycker man är skithäftig är ju rent bedrövligt att skåda. Avsaknaden av självinsikt är slående och när man sen hittar sina likar på samma server och kan heja på varandra så snurrar karusellen bara fortare och skevare.

Hade vi fortsatt klarat att deffa bort dessa så hade de fortsatt alliera sig ner genom allianslistan. Sen hade det dock tagit slut någonstans då alla töntar näppeligen inte kan vara samlade på samma ställe.
Allt det där klibbiga under skon som inte kunnat hävda sig på de andra servrarna har uppenbarligen förenat sig här på Pi. Ingen skill, ingen stil, ingen finess, bara sorgligt....

Nu kan detta vara felpostat då det dåligt går att räknas som ett rykte, men i så fall får Admin radera.

Jadu... Att sitta på ett forum och inse att man är kass och tycka att världen är orättvis är väl inte heller så jävla snyggt.
Det är liksom ett strategispel. Är man inte smart nog och spelar sina kort rätt får man skylla sig själv. Låter som ursäkter och att någon tar grepo lite för seriöst för att palla med det ;) Puss och kram <3
 

DeletedUser3157

Guest
Man kan ju inte förneka att grepolis är ett pay-to-win spel :D gör man det är man ju bakom flötet.. Sen att gråta över att det är det är väl minst lika efterblivet då man nog högst troligt bör ha kunnat ana det innan man gav sig in i leken ^^.... ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju inte förneka att grepolis är ett pay-to-win spel :D gör man det är man ju bakom flötet.. Sen att gråta över att det är det är väl minst lika efterblivet då man nog högst troligt bör ha kunnat ana det innan man gav sig in i leken ^^.... ryktas det

Ryktas att du absolut har rätt!

Ryktas dock också att om man faktiskt Kan spelet så klarar man sig oerhört bra även utan guld! Även om det går lite långsammare stundtals ;)
 

DeletedUser3157

Guest
Ryktas att det stämmer bra, men om båda har samma strategiska kapacitet och den ena pumpar ut trupper 10x så snabbt så är ekvationen inte svår ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det smäller lite på de sju haven! Ryktas också om att jag inte får vara med å leka! :rolleyes:
 

DeletedUser2473

Guest
Det ryktas att liten gosse aldrig mer kommer ha någon respekt av varken mig eller från någon i Ylmers, må du aldrig mer kunna spela i en vettig allians igen
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att liten gosse aldrig mer kommer ha någon respekt av varken mig eller från någon i Ylmers, må du aldrig mer kunna spela i en vettig allians igen

Du kan berätta för dina vänner hur du förtjänade total avsaknad av respekt från min sida.

Hade du bett mig på ett kamratligt vis istället för att köra någon översittarstil mot mig så hade allt vart frid och fröjd.
Så alla ni som tappade respekt för mig, fråga er vän Vixxx...
 

DeletedUser2473

Guest
Hade du haft respekt mot de andra så hade du inte gett bort staden till skvätten på våran helblåa ö, men vad vet jag? Jag är ju bara en översittare ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Hade du haft respekt mot de andra så hade du inte gett bort staden till skvätten på våran helblåa ö, men vad vet jag? Jag är ju bara en översittare ryktas det

Det ryktas att det krävs mer än så för att en gammal räv som jag ska bli kränkt (även om jag är en vit medelålders man).
Dock så har jag också gränser.

Hade du bara hört av dig och tyckt att jag skulle söka mig till en annan allians och att ni gärna ville ha städerna så hade vi löst det.
Men när du tror att det är smart att köra samma härskarstil mot en medlem i samma allians med erfarenhet från Alfa och framåt som du kör mot diplomater i allianser som Ylmer krigar mot så tror du väldigt fel.

Men du kanske lärde dig något och då har ju även du vunnit på detta ryktas det.
 

DeletedUser2473

Guest
Tydligen så krävdes det inte särskilt mycket, men nu har du fått smaka på mitt morgonhumör och tydligen gillade du det inte... Ryktas det.
 
Topp