Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Tydligen så krävdes det inte särskilt mycket, men nu har du fått smaka på mitt morgonhumör och tydligen gillade du det inte... Ryktas det.

Jag tycker fortfarande att du är en duktig spelare och en bra ledare.
Har inga som helt problem med dig förutom ditt sätt att uttrycka dig i skrift mot mig i går.

Det har jag fått utlopp för idag så nu önskar jag dig och de dina lycka till på både hav och land!

puss och kram!!
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att Liten Gosse aldrig kommer lyckas växa till en stor flicka och fylla mammas klänning!
 

DeletedUser

Guest
Nä, Molly är så fint namn att man inte vill anfalla spelare som heter det. Eller? :D

Ryktas att Molly verkligen är ett fint namn! :D

Ryktas också att det blev en hetsig diskussion här i Ryktas-tråden! Ryktas vidare att jag vill poängtera något, utan att på något sätt peka finger då jag inte är det minsta insatt i vad det gäller.

Men!

När 90% av vad man FAKTISKT säger inte är de ord man väljer att använda utan den ton man sätter och det kroppsspråk man förmedlar blir det OERHÖRT viktigt att välja sina ord Väl vid ren text kommunikation. Sann respekt nås genom att acceptera detta faktum och då se till att det man vill ha sagt kommer fram på det sätt man vill säga det.
Sann respekt nås också genom att inte anse sig "bättre" än andra, utan snarare bara av annan åsikt.
Sann respekt nås Inte genom att trycka ner andra, "hota" andra eller kasta glåpord omkring sig. Det är snarare vägen till att inte alls bli respekterad. Ryktas det..

Ryktas att av det lilla som framgår här så kan jag förstå Ylmers frustration, ryktas samtidigt att jag inte förstår varför det ska bli ett verbalt krig? Det är ett spel! Finns det inga utmaningar så blir det inte kul och nu har ni ju fått en kanon utmaning! Se de positiva i situationen istället för att göra er ovänner för all framtid :)

Ryktas att det blir mycke skrift från min sida nu, men under denna tid på Pi har vi i WASP plockat många städer (nästan alla) från enskilda spelare. Ingen av dessa spelare har bemött mig, eller någon annan i WASP vad jag vet, på ett dåligt sätt utan tagit det som en del av spelet.

Ryktas att jag vid PM kommunikation med både Dynamie=SwE= och toreks gjort vad jag kunnat för att bemöta dessa på ett sportsligt, vänligt och respektfullt sätt och att jag personligen gärna vill tro att det är anledningen till att dom PM'en hade en glad och kamratlig ton! Dessa spelare ska ha en stor eloge för att dom inte grinade ihop och började kasta glåpord runt sig som jag tyvärr varit med om flera ggr tidigare...

Ryktas att jag önskar att det fanns fler spelare av denna sort på grepolis.se! :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Liten Gosse aldrig kommer lyckas växa till en stor flicka och fylla mammas klänning!

Ryktas att "mammaskämt" blir ganska osmakliga när man inte vet situationen gällande motpartens mamma.
Eftersom min mamma är svårt sjuk i MS så var det länge sedan hon bar klänning, det är lättare utan när hon går med rollatorn.


Odd Molly, håller med dig helt och fullt.
Har fått massor med vänner i spelet genom att de attackerat mig eller tvärtom, ofta har det slutat med att man spelar i samma allians på nästa server.
Därför blev jag ganska förbryllad när jag helt plötsligt får ett pm som avslutades med hot utav min egen ledning.
Men som sagt, GP är ett spel och man ska inte blanda ihop spelet med enskilda individer.

Dock tror jag aldrig jag kommer synas på en server mer, ni får ha en bra framtid allesamman!
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att jag fått flera taskiga PMs av din allianskompis idag, Odd Molly :'(

Inget jättetaskigt, men ändå en del ganska onödiga kommentarer
 

DeletedUser2563

Guest
Det ryktas att det är skoj att det äntligen händer lite i detta forum :)
 

DeletedUser2473

Guest
Jag tycker fortfarande att du är en duktig spelare och en bra ledare.
Har inga som helt problem med dig förutom ditt sätt att uttrycka dig i skrift mot mig i går.

Det har jag fått utlopp för idag så nu önskar jag dig och de dina lycka till på både hav och land!

puss och kram!!

Ryktas ett tack och jag ursäktar mitt humör, kanske formulerade mig lite onödigt... Men dumt att du gav bort staden till skvätt... Inte bara jag som råkade illa ut av det. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att det ändå inte spelade någon roll att skvätten fick den ;)
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas att skvätten vänder kappan efter vinden? ryktas att samma sak hände på XI?
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att alla lurkers har fått bra valuta för pengarna när de läst forumet här idag :)
 

DeletedUser

Guest
Varför skyller folk på Skvätten?

Jag blev förbannad av en orsak och gav honom en stad, varför ska han ha en massa skit för? Ryktas det om...

Håller med Vixxx, många som inte direkt syns på servern som verkar frossa här på forumet.
Visa klass på spelet, sedan visa klass på forumet...
 

DeletedUser2346

Guest
ryktas att skvätten vänder kappan efter vinden? ryktas att samma sak hände på XI?
ryktas att du pratar skit att jag vänder kappan efter vinden vilken vind det har inte blåst på mig så. Vad som hände på XI vet du inget om därför enligt ryckte så äger du inte frågan. Men samma rykte säger också att dåliga spelare hittar alltid nån att skylla på
 

DeletedUser2346

Guest
ryktas att du pratar skit att jag vänder kappan efter vinden vilken vind det har inte blåst på mig så. Vad som hände på XI vet du inget om därför enligt ryckte så äger du inte frågan. Men samma rykte säger också att dåliga spelare hittar alltid nån att skylla på
Ser att du har enligt rykte fått ihop 4 städer vilket kanske för dig är skitbra. Men enligt rykteså skulle 17 myror i skogen på samma tid kunna bygga 6 städer så skicka inte skit utan att veta
 

DeletedUser3173

Guest
Ryktas om att en spelare i Exile gjorde missen o attackera igår o ett tu 2 så förlora han ett par städer :eek:
 

DeletedUser3025

Guest
Ser att du har enligt rykte fått ihop 4 städer vilket kanske för dig är skitbra. Men enligt rykteså skulle 17 myror i skogen på samma tid kunna bygga 6 städer så skicka inte skit utan att veta

oj, ryktas att nån tog illa upp, var ju bara ett rykte som jag hörde, och du har helt rätt att jag inte vet nått om det som hände på XI, där av ett rykte? frågor på det? och gör det mig till en skitsnackare då? OM jag hade vetat allt om det som hände så hade jag inte sagt att det ryktas eller hur?
det här är ju ändå en ryktes tråd och inte en fakta tråd eller hur?

haha nä 4 städer är absolut inte bra^^ det är ganska dåligt måste jag erkänna=)
men jag till skillnad från en pensionär som dig, har ett jobb att sköta =) men jag kämpar på för att öka på mina städer=) sakta men säkert=) *kram*
 

DeletedUser1216

Guest
Det ryktas att jag trodde att detta var ett lagspel. Ryktas också om man pillar lite fel kan fingret gå av. Ryktas även att om man åker på samma metod som man använder är det väldigt fel att bryta ihop psykiskt. Det är bara ett spel.
 

DeletedUser1742

Guest
Det ryktas att jag trodde att detta var ett lagspel. Ryktas också om man pillar lite fel kan fingret gå av. Ryktas även att om man åker på samma metod som man använder är det väldigt fel att bryta ihop psykiskt. Det är bara ett spel.

Det ryktas att du har fullkomligt rätt! Grepolis är ett spel, och framförallt ett lagspel.
Ryktas att jag blev nekad, inträde någonstans. och kämpar på solokvist! ;)
 

DeletedUser2496

Guest
Varför skyller folk på Skvätten?

Jag blev förbannad av en orsak och gav honom en stad, varför ska han ha en massa skit för? Ryktas det om...

Håller med Vixxx, många som inte direkt syns på servern som verkar frossa här på forumet.
Visa klass på spelet, sedan visa klass på forumet...


Ryktas om att den dag du visar klass på en server, ska jag också visa klass på den servern..

<3
 

DeletedUser1216

Guest
Det ryktas att du har fullkomligt rätt! Grepolis är ett spel, och framförallt ett lagspel.
Ryktas att jag blev nekad, inträde någonstans. och kämpar på solokvist! ;)

Ryktas om att ibland är det faktiskt roligt att köra ensam. Sedan kommer det alltid fler världar då man kanske spelar med från starten :) Nu gjorde inte jag det, men hamnade bra ändå :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att waffen testar denna värld lite.. ser det bra ut eller fulspel ??

Ja det lär snart visa sig ;) Antingen hänger waffen kvar eller så skiter han i denna server ryktas det ;)

// W
 
Topp