Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser3236

Guest
Alla har väl blivit bannade någon gång och oftast tycker man att man inte gjort något fel.

Dom som spökade sig straffar inte innogames utan sina kamrater som vill fortsätta på servern. Nu har deras tid blivit bortkastad för att några ville hämnas på innogames.
Kan bara instämma, tycker det var ett jävla svek från er, för vi är ju ändå några i allyn som vill fortsätta.. inte direkt snällt av er att göra så. om ni nu hade tappat lusten fine det köper jag men ni hade då kunna hjlpt oss IE-at era städer sen slutat. nu det är 400spökstäder,lätt att ta dom, alla öar är spräckta osv.. riktigt dåligt är det
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att de är få rykten..

Ryktas även om att Ylmers verkar ha rekryterat rookies som mer än gärna skänker fina KP till största fienden ;)
 

DeletedUser2962

Guest
Ryktas att Innogames gör bort sig igen!:confused:
Det ryktas att det inte går att starta Underverken, men allt annat rullar på som vanligt. Det går att skicka rv, gunsta osv. Det innebär om det är en jämnkamp om ett Underverk och en av allianserna får igång sitt underverk 5min innan Freden och den andra alliansen hinner inte få igång det, får man vänta flera dagar och det UV:et är förlorat!! Även om man bar var 6min efter..... SÅ DÅLIGT

Ryktas att det är KATASTROF DÅLIGT :mad:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att WASP byggde klart sitt fjärde UV kl 21:20:48 ikväll och står därmed som världens segrare!

Stort tack till alla engagerade spelare i WASP och underalliansen Köttkvarn, våra duktiga ledare som organiserat vår marsch till seger samt våra allierade GrönGölingarna som donerat rikligt med resurser. Det är genom gemensamma insatser som vi äntligen har lyckats uppnå detta mål! :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3176

Guest
GRattttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att många spelare slösade sl-dagar över helgen när det inte gick ut nån info om friden innan den startade. Själv missade jag en stad för jag inte kunde skicka ks pg a det.

Grattis, till 4 Uv, Wasp!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att många spelare slösade sl-dagar över helgen när det inte gick ut nån info om friden innan den startade. Själv missade jag en stad för jag inte kunde skicka ks pg a det.

Hej Maran!

Vi har förstått att detta skapat en del irritation och att vi kanske i år kom på det lite för sent, tyvärr.
Men vi har tagit lärdom av detta och kommer va ute i bättre tid nästa gång.

// Tannhäuser


PS: grattis WASP till segern.
Hoppas få se er alla på kommande servers.
DS.
 

DeletedUser1742

Guest
Hej Maran!

Vi har förstått att detta skapat en del irritation och att vi kanske i år kom på det lite för sent, tyvärr.
Men vi har tagit lärdom av detta och kommer va ute i bättre tid nästa gång.

// Tannhäuser


PS: grattis WASP till segern.
Hoppas få se er alla på kommande servers.
DS.

Frågan kvarstår då alltså..
Förutsätt att du köper en resa, för att sedan få reda på att ALLA andra har fått resan gratis.
Och du får i ansiktet utav flygbolaget att, " Ja, vi får ta lärdom utav detta och bättra oss? ".

Nu är det gjort, och jag förstår inte hur man kan bedriva ett företag på det viset.
Jag förutsätter att dom som hade SL får kompensation på något sätt, det samma gäller UV race't under friden.
Det ryktas att InnoGames har tappat det, och att den svenska serverns admins står på tunn is och kanske inte fullföljer sina förpliktelser emot sina betalande kunder...
 

DeletedUser3228

Guest
GRATTIS till segern WASP,även om det var givet att dom med flest betalande medlemmar vinner.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att WASP byggt färdigt alla 7 underverk. Jobbigt event :/ Snart är servern ett minne blott.
 

DeletedUser3025

Guest
Ryktas om att nu när det är ca 1 dag kvar, så vill jag tacka alla för en ganska intressant värld med många händelser.
väl mött på nästa server

PUSS OCH KRAM
 

DeletedUser1429

Guest
Tack för en trevlig och händelserik runda på PI!

Grattis WASP till en enastående vinst med alla 7 under.
Jag vet hur jobbigt det kan vara och ni var bara 24 st i alliansen! Bra jobbat.

Vi ses på en annan server!
Ha det gött och fortsatt trevlig sommar!

Solen och värmen kommer snart! ryckas det ; )
 

DeletedUser

Guest
Server Pi har slut på rykten! Ingenting varar för evigt. Vink vink!
 

Skaparn

Member
Det ryktas att Pi fortfarande är igång.
För övrigt tackar jag för det som blev, kul att kronan hamnade hos mig till slut. Även om det blev med ett annat nick.
 

DeletedUser2962

Guest
Det ryktas att jag måste tacka polski som har gjort allt detta möjligt, utan han hade vi inte ståt här!
smiley_emoticons_confusednew.gif


Ha det bra alla, vi syns på senare servrar kanske....
Världen är nu stängd
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att en överenskommen kompensation har uteblivit. Är det så här InnoGames ska bete sig mot sina trogna spelare?
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
Topp