Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser3089

Guest
Det ryktas att en ny server öppnar idag...

"Vi ser till att denna delen av forumet hålls i en trevligt ton och med glimten i ögat"

Med vänlig hälsning
Kirkegaard
Super Moderator
Grepolis Sweden
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att en ny värld har slagit upp portarna!

Är du redo att ta striden?

Med vänliga hälsningar

Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser

Guest
Det går lite trögt med alla rykten ryktas det om.
Är alla så upptagna med att köra 5minuters så ni inte ens har tid att skriva rykten. Ryktas även om att jag saknar en massa kända spelare eller är det här en nynickserver för oss alla kanske.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag nått plats 1 på servern. Nu kan det bara gå utför ryktas det om
 

DeletedUser2477

Guest
Ryktas att jag har fått min egen arme, yaaay :p (det var på tiden.. ;))
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte var så långvarigt ;)
Ryktas med att storleken inte har betydelse xD Liten och rapp, är bättre än stor o slapp <3

Det ryktet bekräftas! det var inte lång varit och det var därför jag fick vara snabb som Ville Vessla att skriva det när jag för enda gången under serverns histora kunde säga att jag hade plats 1 utan att ljuga.

Trodde nog dock att storleken har betydelse, för vi alla önskar oss en stor och rapp men allt som oftast är den liten och slapp vid min ålder.
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas om att jag nyss börja. Så snart ligger man väl etta ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag övergett mina Karoliner och hittat några andra vänner att spela med. Viskningarna på havet säger att det beror på att jag var en dålig/feg ledare. Min egna uppfattning är att det var för att jag ville få mysa lite mer än vad vi gjorde i kungensgarde.
 

DeletedUser3157

Guest
Det ryktas att nybörjarskydden går mot sitt slut och att hopoliterna äntligen ska få komma till användning
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att drottningen inte kunde hålla sig ifrån att spela :)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att om några timmar smäller de :D
Hoppas ingen anfaller mig :$
 

DeletedUser3154

Guest
Ryktas att det kommer bli spionkrig när alla som kör uppdrag vill klara det uppdraget nu när nybörjarskyddet tar slut.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att jag ligger på plats 8 i alliansbyte just nu på denna server enl grepostats. Detta är en ny erfaranhet för mig. Jag hoppas och tror att mitt senaste hem på värld PI blir bra!
 

DeletedUser3157

Guest
Det ryktas att milisen är otrogen mot hopoliterna och numer aldrig är hemma när dom kommer på besök :'(
 

DeletedUser3157

Guest
Det ryktas att en viss kvarn inte maler i takten som köttet stoppas ner.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att den största köttbiten har blivit sur och borde tänka på sin attityd.
 
Topp