Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Ryktas att du borde vara mer påläst om varför vissa saker sker och andra inte :/

Ryktas alltså om att du tycker det är roligare med endast 2 allys som har en chans på kronan istället för 5? :)

Ryktas att jag spelat i första/andra rankade allianser och varit insatt i varför fenomenet uppstår. Ryktas dock att jag inte behöver tycka de är mer "rätt" för de ;)
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att Ylmers Deffskola iofs inte direkt gått på Exile, men vi slog ut tredje största alliansen från topp-10. Så inte direkt så att vi bara går på enkla mål som vissa andra gör ;)

Ryktas att många flyr från världens centrum. Kanske smart, men även tråkigt.

Ryktas att ursprungliga Cassius spelar som Odd Molly? Liten groda från Reez om det stämmer ;)
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas som att jag är här som vanligt för att bygga upp städer åt andra tills jag tröttnar ;D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Ylmers Deffskola iofs inte direkt gått på Exile, men vi slog ut tredje största alliansen från topp-10. Så inte direkt så att vi bara går på enkla mål som vissa andra gör ;)

Ryktas att många flyr från världens centrum. Kanske smart, men även tråkigt.

Ryktas att ursprungliga Cassius spelar som Odd Molly? Liten groda från Reez om det stämmer ;)

Ryktas om att jag spelar under 10 olika namn på Pi :D Ryktas om att jag också är så dålig på namn så jag inte kommer ihåg alla... Odd Molly kanske är ett? Eller så inte.. :D
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att när vi tagit städer från Gröngölingarna så har det kommit in massor av stöd från eXile, Vikingar och Dragons. Tycker ni inte att det är lite fegt att 4 toppallianser samarbetar mot 1?
 

DeletedUser2843

Guest
Förlåt, det ryktas att jag måste rätta mig...

Ni har fått stöd från NATO och Grönisarna också. Så ni är ju faktiskt 6 mot 1 då och inte bara 4 mot 1 som jag sa innan.
 

DeletedUser

Guest
Förlåt, det ryktas att jag måste rätta mig...

Ni har fått stöd från NATO och Grönisarna också. Så ni är ju faktiskt 6 mot 1 då och inte bara 4 mot 1 som jag sa innan.

Ryktas att jag håller med 6 mot 1 verkar vara lite överdrivet :p ... Men å andra sidan det måste ju finnas andra allianser som är öppna för förbund :)
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas att jag håller med 6 mot 1 verkar vara lite överdrivet :p ... Men å andra sidan det måste ju finnas andra allianser som är öppna för förbund :)

Ryktas att det beror på vilken kvalite det är på dom spelare :p Inte bara kvantitet :)

Kvalité framför Kvantitet?
 

DeletedUser2962

Guest
Det ryktas att då skulle vara trevligt med en allianslista! Ryktas även att det skulle vara roligt om någon ny gör en lista så vi får lite nya perspektiv på det hela :D

En spelarlista skulle också vara trevligt, men de är ju lite svårare att göra pga de nya nicken :p

Ryktas att sommaren äntligen har kommit på allvar och att jag önskar er en trevlig sådan! :)
 

DeletedUser2943

Guest
Ryktas att allianser som allierar sig med Ylmers är INTE här för vinnna utan de kan försvinna till Simcity istället :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du inte kan tas på allvar när du själv har imponerande 207 KP...
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att allianser som allierar sig med Ylmers är INTE här för vinnna utan de kan försvinna till Simcity istället :)
Ryktas att man undrar vad du menar? Varför skulle en allians som vill vinna inte kunna alliera sig med oss? På vilket sätt har ni bättre chans genom att alliera er med eXile? Tror ni haft bättre chans om ni stått på vår sida faktiskt.

Och ryktas att jag inte fattar vad du menar när du säger att folk ska försvinna till Simcity. Man brukar kalla folk för Simcity-spelare när de bara bygger och inte krigar. Till exempel är du en typisk simcity-spelare eftersom du bygger, men knappt krigat alls
 

DeletedUser2473

Guest
Det ryktas att det var länge sedan det var såhär mycket action här på forumet ;)
 

DeletedUser2943

Guest
Ryktas att man undrar vad du menar? Varför skulle en allians som vill vinna inte kunna alliera sig med oss? På vilket sätt har ni bättre chans genom att alliera er med eXile? Tror ni haft bättre chans om ni stått på vår sida faktiskt.

Och ryktas att jag inte fattar vad du menar när du säger att folk ska försvinna till Simcity. Man brukar kalla folk för Simcity-spelare när de bara bygger och inte krigar. Till exempel är du en typisk simcity-spelare eftersom du bygger, men knappt krigat alls

Ryktas att vissa börjat mycket senare än andra på denna värld och därav knappt hunnit börja kriga, ryktas också att jag kommer till det snart
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att du varit på världen i cirka tre veckor. Ryktas att du är plats 200 i poäng och 558 i kämparank, det går inte att kalla dig för nåt annat än simcity-spelare nu. Personligen har jag inget emot det, kan vara bra att spela så ibland. Att du pratar negativt om den typen av spelare är ju dock ironiskt när du själv spelar så

Ryktas dock att jag fortfarande inte förstår på vilket sätt allianser som allierar sig med oss skulle vara simcity-spelare. Vi har ju flest fiender på servern nu, så om man allierar sig med oss borde man väl vara beredd på att kriga?
 

DeletedUser2346

Guest
Ryktas att du varit på världen i cirka tre veckor. Ryktas att du är plats 200 i poäng och 558 i kämparank, det går inte att kalla dig för nåt annat än simcity-spelare nu. Personligen har jag inget emot det, kan vara bra att spela så ibland. Att du pratar negativt om den typen av spelare är ju dock ironiskt när du själv spelar så

Ryktas dock att jag fortfarande inte förstår på vilket sätt allianser som allierar sig med oss skulle vara simcity-spelare. Vi har ju flest fiender på servern nu, så om man allierar sig med oss borde man väl vara beredd på att kriga?
Det stora ryktet för mig nu är att jag håller med i denna fråga. Ska man vinna en värld så går det inte för en allians eller spelare bara bygga det krävs lite mer än att påstå saker
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de varit väldigt tyst i Ryktas tråden ett tag nu.

Ryktas att det inte sagts något på 10 dar! :eek:

Ryktas att krigen lika fullt fortsätter..

Ryktas att undertecknad tycker det är kul! :D
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att Vikingarna fått sig sin första lektion i deffskolan, frågan är när lektion 2 blir ;)
 

DeletedUser1083

Guest
Det ryktas att vissa bara har Grepolis och guldgrävning som intresse

Ryktas att Vikingarna fått sig sin första lektion i deffskolan, frågan är när lektion 2 blir ;)

Kan man bygga en stad som är tom och bli full off stad på 24 timmar så finns ingen annan väg, eller så har de en trollformel.
Kul isåfall ?
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp