Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag håller med Mattzos, tycker han borde ta och "chilla" lite ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det går segt med ryktena, jag är nyfiken på vad som händer här, om det är värt att prova på en sväng till eller ej :)

Ryktas dock att alla kanske är för upptagna med farmning och byggande för att skriva rykten? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det är rätt tyst här...

Ryktas också om att mitt gamla konto är igång igen! :O Undra just vem som sitter där å styr..
 

DeletedUser3133

Guest
Det ryktas att LadyGP har vaknat till liv.

BajenBrudar01
BajenBrudar02
BajenBrudar03
BajenBrudar04

Gissar att det kommer mera.....
 

DeletedUser

Guest
ryktas att dett inte är ett rykte: välkommen :)

Ryktas att jag dock inte haft kontroll över det in-game kontot sedan tidigt förra hösten.. :) Så det är inte jag som smyger omkring ;)

Men tack ändå :)

Ryktas vidare om att det är ovanligt tyst här.. Ryktas om att det är lite tråkigt :(
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att det bara finns 16 spelare utanför min allians som jag har 100% moral mot :/
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag precis fick mitt första anfall från ylmers deffskola som inehöll både bir och ks;)
 

DeletedUser3157

Guest
Ryktas att jag är avundsjuk på det smörgosbord du tycks fått smacka på
 

DeletedUser2473

Guest
Det ryktas att inavelssystemet fortsätter även på Pi! När ska folk lära sig att de inte blir bättre av att ha för många vänner ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att inavelssystemet fortsätter även på Pi! När ska folk lära sig att de inte blir bättre av att ha för många vänner ;)

Ryktas att det nästan ser värre ut än vanligt... dessutom med synliga förbund åt höger och vänster... Ryktas att jag som inte ens är på servern t.o.m får sådan info!

Ryktas med andra ord om att det måste vara väldigt tydligt ;)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att köttarna går på mig hårt denna vecka :O undrar vad jag har gjort, heheheheh :p
 

DeletedUser2473

Guest
Var riktigt smarrigt måste jag säga, undrar vad det blir till frukost ;) Det ryktas att en hotellfrukost inte skulle sitta helt fel
 

DeletedUser2473

Guest
Japp, det var en riktigt god frukost det där ;) Ryktet säger att det blir någonting ännu smarrigare till lunch...
 

DeletedUser3158

Guest
det ryktas att köttkvarn sjunker snabbt i topp tio nu när Ylmers Deffskola tar deras städer en efter en....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att inavelssystemet fortsätter även på Pi! När ska folk lära sig att de inte blir bättre av att ha för många vänner ;)

Ryktas om att det ser ut som att ytterliggare ett typiskt grepo.se fenomen finns på Pi som på så många andra servrar. Första och andra rankade allianserna undviker varandra och äter istället upp allt annat i omgivningen vilket i slutändan kommer lämna endast två "riktiga" allianser..

Tråkigt tycker jag om det stämmer :/
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas om att det ser ut som att ytterliggare ett typiskt grepo.se fenomen finns på Pi som på så många andra servrar. Första och andra rankade allianserna undviker varandra och äter istället upp allt annat i omgivningen vilket i slutändan kommer lämna endast två "riktiga" allianser..

Tråkigt tycker jag om det stämmer :/

Ryktas att du borde vara mer påläst om varför vissa saker sker och andra inte :/
 
Topp