Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2279

Guest
Rykten säger att mästarallians har återskapats och hittat till Omicron serverns hav.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Hestars budord är ett hett ämne. Det ryktas också att det finns ganska många.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att någon kastade en näve småsten så nu myser Kladdiga Hestar med Incognito på slagfältet. Undrar om gräset är gott där också?
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om budord 33 på haven just nu.

"Hestar är flexibla, kan beta i vilken hage som helst"
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att vi igår miste är kär krigare och motståndare på denna server.
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att De Skeva fortsätter med taktiken att vägra bryta belägringar....
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att De Skeva leder i tävlingen "tagna städer av Kladdig Hest".

Ryktas även att Musketeers lever på IE och spökstäder/allianslösa.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att många allianser satsar även här på mängd ist för kvalitet.
När ska mänskligheten förstå att det är ett koncept som inte fungerar.

SKärpning!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är ett koncept som fungerar mot nybörjare

Ryktas även att om folk vill ha en utmaning på svenska servrar borde dom sluta skapa stora allianser med alla aktiva krigare
Sen borde alla andra allianser lära sig att inte "Feeda" dessa allianser med massa enkel KP

Håll servern intressant folk, ni är väl här för att ha kul?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är ett koncept som fungerar mot nybörjare

Ryktas även att om folk vill ha en utmaning på svenska servrar borde dom sluta skapa stora allianser med alla aktiva krigare
Sen borde alla andra allianser lära sig att inte "Feeda" dessa allianser med massa enkel KP

Håll servern intressant folk, ni är väl här för att ha kul?

Det ryktas, att för att göra en svensk server intressant skulle det krävas att alla spelar med hemlig identitet (alla spelare får en siffra som nicname), får random stjärnriktning och allianserna skulle inte kunna vara större än 15-20 medlemmar. Världen skulle även bara vara aktiv i sex månader, sen vinner den med bäst KP. (detta för att göra premade svårare). Nackdelen med detta hade varit att i efterhand under världens gång skulle folk sagt deras gammla nick.

Det ryktas att i den här världen är 90% av de bästa spelarna i en och samma allians. Alla vet nog vilken jag menar :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Wall Street lämnade 10st spökstäder efter sig som hela hav 44 sitter och dreglar över...
 

DeletedUser2496

Guest
ryktas om att två "topp" spelare i de skeva inte ens kan skrapa ihop en hel birem stad :(
hade förväntat mig mer av hoten än detta.
 

DeletedUser

Guest
ryktas om att två "topp" spelare i de skeva inte ens kan skrapa ihop en hel birem stad :(
hade förväntat mig mer av hoten än detta.

Ryktas att det är väldigt få spelare i .se som kan ha en väl fungerande biremstad.
Hur många biremer har du i en biremstad?
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas att det är väldigt få spelare i .se som kan ha en väl fungerande biremstad.
Hur många biremer har du i en biremstad?

Det ryktas om att många har olika "fungerande" bir städer :)

För vissa räcker det med räcker det med 200 andra 300 och andra 400 ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det måste ta en väldans tid att bygga nya birems om man raserat staden såpass att den rymmer 400st! Om man nu inte guldar ner tiderna..

Ryktas om att jag personligen körde med ca 320-330 bir/stad som mest och fann det väl fungerande, poängen med hela spelet är ju att trupperna ska brukas, nyproduceras och brukas igen! Så att ha hamn/kasern på låg nivå (för att få kunna få ut fler enheter) tror jag inte är ett vinnande koncept...

Ryktas även om att North Men säkert är glada att jag la av, nu då de lyckats ta igen flera städer av min efterträdare! Nästan så det lockar att börja igen för att sola plocka ett par städer av dem på nytt ;)
 
Topp