Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2563

Guest
jaså du, hur vet du att jag bad på alla 4? så vitt jag vet har jag inte visat det ett enda meddelande? ryktas det.
ryktas vidare att jag räknade det till 4 anfall/städer mot 1 stad och där med drar slutsatsen 4 gänger mer än vad jag hade=mass anfall :p
ryktas dessutom att rubyman bara är sur för att jag jävlades med honom via pm 3 timmar innan ks kom till staden :)

och om rubyman har byggt upp 67 bs på några timmar får jag gratulera honom.
här är mitt meddelande jag skickade till 3 personer om ruby anser det att böna och be tar jag på mej det gör ju som sagt allt hellre än att ruby ska ta den staden även om han har ber sin vänner om hjälp och när jag gör det så bönar jag) ^^

Hej!
har ett inkommande anfall från rubyman som jag utgår ifrån är ks anfall som anländer kl 23:59:32
om du vill ha kp/hjälpa till får du gärna puta in lite def trupper innan dess, om du inte vill/kan hjälpa till så går det bra med. skall försöka ducka hans anfall innan ks men som sagt än så länge bara ett anfall.

Mvh warenk

ryktas att rubyman blir knäckt om och om igen :)


Hahaha jaja. Skickade ett 4h ks mot någon jag visste var aktiv Och klockan hoppade för mkt på mina birror därför gick de inte riktigt som planerat. Men det är väll inget att vara knäckt över? eller?

Det ryktas att det är du som bör vara knäckt över att din allians inte lyckades snipa mitt ks själva med tanke på hur långt det seglade ;)
Hade högre förväntningar än så om XI och dig Men se så fel man kan ha ryktas det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hahaha jaja. Skickade ett 4h ks mot någon jag visste var aktiv Och klockan hoppade för mkt på mina birror därför gick de inte riktigt som planerat. Men det är väll inget att vara knäckt över? eller?

Det ryktas att det är du som bör vara knäckt över att din allians inte lyckades snipa mitt ks själva med tanke på hur långt det seglade ;)
Hade högre förväntningar än så om XI och dig Men se så fel man kan ha ryktas det.
Mhm hade högre för hoppningar om dej med om jag ska vara ärlig, 4 städer mot 1? och du tror jag ska vara knäckt? pfft. ryktas dessutom att om du had villat ha bara kp som du sa i övre meddelande så undrar jag varför du försökte tajms bir direkt efter ks? men misslyckades och blev 6-7 sekunder efter ks just därför du misslyckades kära lilla rubyman :p

men som vanligt är jag van vid din, står rakryggad även i mina meddelanden, kanske är något du borde ta efter :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Det ryktas att detta är en ryktas tråd och här går vi inte till personliga angrepp utan håller det på en alliansbasis!
Dessutom håll isär servrarna tack.

Som du noterade warenk så nämnde jag aldrig dig utan fann det intressant att två av de största allianserna hjälper varandra.
Och vi gråter inte över förlorade trupper då vet du föga lite om Inquisition, vi är med största sannolikhet den allians med flest trupper och de används det är det de är till för.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta är en ryktas tråd och här går vi inte till personliga angrepp utan håller det på en alliansbasis!
Dessutom håll isär servrarna tack.

Som du noterade warenk så nämnde jag aldrig dig utan fann det intressant att två av de största allianserna hjälper varandra.
Och vi gråter inte över förlorade trupper då vet du föga lite om Inquisition, vi är med största sannolikhet den allians med flest trupper och de används det är det de är till för.
Ne du har helt rätt i att du inte nämde mej med namn därför jag hade tänkt släppa diskussionen efter den kommentaren men den var riktad mot mej i vilket fall sedan den kom upp nån minut efter anfallen... och jag fortsatte diskussionen enbart för att rubyman påstår att jag ber på mina bara knän för att provocera kan dock inte säga att jag inte gjort likadant mot honom så förtjänar nog det jag med. svarar dock upp mot osanna rykten och person angrepp har jag ej gjort mot någon som inte börjat/förtjänat det ryktas det.

Släpper denna diskussion nu innan den urartar

mvh warenk
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta är en ryktas tråd och här går vi inte till personliga angrepp utan håller det på en alliansbasis!
Dessutom håll isär servrarna tack.

Som du noterade warenk så nämnde jag aldrig dig utan fann det intressant att två av de största allianserna hjälper varandra.
Och vi gråter inte över förlorade trupper då vet du föga lite om Inquisition, vi är med största sannolikhet den allians med flest trupper och de används det är det de är till för.

Det ryktas att till och med jag har Mo. Då vågar jag inte tänka på vad resterande Inqare har för trupper...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Ne du har helt rätt i att du inte nämde mej med namn därför jag hade tänkt släppa diskussionen efter den kommentaren men den var riktad mot mej i vilket fall sedan den kom upp nån minut efter anfallen... och jag fortsatte diskussionen enbart för att rubyman påstår att jag ber på mina bara knän för att provocera kan dock inte säga att jag inte gjort likadant mot honom så förtjänar nog det jag med. svarar dock upp mot osanna rykten och person angrepp har jag ej gjort mot någon som inte börjat/förtjänat det ryktas det.

Släpper denna diskussion nu innan den urartar

mvh warenk

Nej den var faktiskt inte riktad till dig om du uppfattade det så så ber jag ödmjukast om ursäkt. Det var riktad till er allians.
För jag kan omöjligt veta vem som hade kontakt med de franska kungliga soldaterna, om det var du, diplomaten, grundaren eller någon annan eller hur? :)
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag har belägring i en stad och alliansen som har staden är i top 5 ligan:D
 

DeletedUser2279

Guest
Ryktas om att kyrkans män antagligen känner pressen just nu.

Värst är nog beslutsångesten för deras ärade grundare som nu finner sig med sin första och största stad under belägring och måste förbise egna intressen och bedöma om det är värt att försöka rädda staden.

Riktar ett stort tack till alla hos fransmännen som bistått och gjort detta möjligt, samt till kyrkan som bjöd på en spännande dust om staden.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att INQ tackar för en god match. Dock undrar jag om det sändes två ks mot samma stad från muaketörerna?

Ryktas att en spelare med poängrank 286 nu ligger på andra plats i den defensiva ranken. Spelaren har varken blivit belägrad eller nollad. Måste vara något sorts rekord...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mitt enmans krig mot alliansen North Men ikväll verkar generera en del dans! Ryktas att detta

the-mask-dance-move-lol-o.gif


kommer följas upp med:

the-mask-cuban-pete-o.gif


:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag får rikta ett tack till North Men för hjälpen upp till topp 10 på Kämperanken. 27 gubbar till så hade jag kommit in på topp tio även på deffsidan! :)
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag har kulturpoäng för en till stad så snart så ska min rank gå upp:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag slog ut en INQ bel under NB och senare på morgonen så tappar just denne INQ spelare 2 städer..
Tufft slag för kyrkan må ja säga!!
Ryktas även att jag tycker han ha gjort de bra som stannat kvar på ön och gjort livet surt för en av våra egna som vi till sist fick IEa.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de är nog många som undrar vad som hänt med dom som kom ifrån XI? :S
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag då tackar för mig på Omicron, mitt konto kommer fortsätta under annan ledning.

Bäste försvarare och 5e kämpe nu på morgonen, jag kan om jag vill fortfarande ;)

Ryktas också att det tyvärr endast blev 2-0 mot North Men under min speltid.. Ryktas att jag inte har något bra att skylla på över att det inte blev både 3 och 4-0 annat än lättja :)

Ryktas att ensam Kan vara stark ;)

Tack och bock, auf wiedersen! :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att.. ååh va jag älskar å rykta :D.. ryktas om att Omicron ha skrivit om sig lite <3
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas att servern plötsligt blev lite Hestigare och mycket Kladdigare
 
Topp