Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det måste ta en väldans tid att bygga nya birems om man raserat staden såpass att den rymmer 400st! Om man nu inte guldar ner tiderna..
Ryktas att du har nog rätt, de måste ta en väldans tid att få så mkt :O jag undrar vad dom raserar för nått? :/

Ryktas om att jag personligen körde med ca 320-330 bir/stad som mest och fann det väl fungerande, poängen med hela spelet är ju att trupperna ska brukas, nyproduceras och brukas igen! Så att ha hamn/kasern på låg nivå (för att få kunna få ut fler enheter) tror jag inte är ett vinnande koncept...
Det ryktas att spelarna som kör med mer trupper/skepp vinner strider och får fler krigspoäng än de som bygger städer på poäng!!
Ryktas att detta är ett vinnande koncept!
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att jag vet att vi har olika tankar på vad som är en bra birem stad Greco.
Du vill inte kunna göra sf i dina jag vill kunna göra upp till 2/dag i mina om så är möjligt.
Dvs jag stannar på runt 350 bi / stad.

Ryktas vidare att Snoosaren bekräftar min teori om att han har en mental ålder som en standard P12a med sitt fortsatta blixtkrig.
Dock tackar jag honom för hjälpen att riva mina murar :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att den bästa alliansen bara vågar köra på IE

Ryktar även om att hestarna och MUSKUTEERS är för fega för att släppa taget om varandra... nej juste, det visste alla redan
 

DeletedUser2279

Guest
Ryktas att någon måste läsa på fakta.
Kladdig Hest är den allians som tagit flest städer från fransmännen.
Du behöver inte ens gå en vecka tillbaka i tiden för att hitta 6 erövrade städer av mustalajnen på 2 dagar.
Men du är söt som försöker <3

Kladdig Hest är nog den enda alliansen på hela servern som faktiskt tar städer från alla topprankade allianser omkring sig.

Mästaralliansen regerar!
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att Imago Dei på denna server fortsätter med sitt p12 spelande :)

Trodde vi lämnade blixtkrigandet på Afla?
Men somliga ligger 4-5 år efter alla andra.
Ryktas det om ;D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Imago Dei på denna server fortsätter med sitt p12 spelande :)

Trodde vi lämnade blixtkrigandet på Afla?
Men somliga ligger 4-5 år efter alla andra.
Ryktas det om ;D
Du reagerar ju över det så uppenbarligen har det en effekt :) Ligg du i dina Alfa tankar så fokuserar jag på Om :)
 

DeletedUser2496

Guest
Du reagerar ju över det så uppenbarligen har det en effekt :) Ligg du i dina Alfa tankar så fokuserar jag på Om :)


Mr snoooze ryktas om att detta är ett ryktes forum.
Håll dig till rykten!
Ryktas även om att du nu fått rast.
Sen lunchrast ni har i sexan ryktas det om :)
 

DeletedUser

Guest
Mr snoooze ryktas om att detta är ett ryktes forum.
Håll dig till rykten!
Ryktas även om att du nu fått rast.
Sen lunchrast ni har i sexan ryktas det om :)
Ryktas att jag heter Imago Dei, ärenden riktade mot andra får du ta med denne :)

Haha att du inte lägger ner "klass 6 snacket" visar att du kanske är den som går där.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2279

Guest
Ryktas att vissa fransmän har svårt med att koordinera anfall.
Ska tipsa er lite... Anfall skall landa före ks och inte 4 timmar efter att ks har landat.
Nu fick jag ju inte bryta belägringen :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en del vill bygga fort, en del vill bygga många och en del vill inte bygga biremer alls. Vem har rätt och vem har fel. Defranken kanske kan ge hintar om strategiernas olika framgång...
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att vissa fransmän har svårt med att koordinera anfall.
Ska tipsa er lite... Anfall skall landa före ks och inte 4 timmar efter att ks har landat.
Nu fick jag ju inte bryta belägringen :(

Ryktas att de finns flera belägringar som vissa vill bryta ;) stora som små städer. strategiska som icke strategiska.
Undrar vad baktankarna finns bakom dessa spelare samt dess allianser ryktas de om :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att någon måste läsa på fakta.
Kladdig Hest är den allians som tagit flest städer från fransmännen.
Du behöver inte ens gå en vecka tillbaka i tiden för att hitta 6 erövrade städer av mustalajnen på 2 dagar.
Men du är söt som försöker <3

Kladdig Hest är nog den enda alliansen på hela servern som faktiskt tar städer från alla topprankade allianser omkring sig.

Mästaralliansen regerar!
Ryktas om att du har rätt;)
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att de kladdiga hestarna saknar sina bff's Lord Cibej och Koffeinkicken...
Var är ni?
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas att man älskar inkommande stöd till sina belägringar, speciellt ifrån alliansen vars stad man belägrar. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Folkungarna precis skickade ett stort anfall utan BS :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1182

Guest
På något sätt ryktas det att jag fyller år idag, 18år! :)

Ryktas även att jag hoppas att man får en present av InnoGames :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Ryktas att två top 10 allianser med stora bokstäver har akademier. Något som prövats tidigare vid flertalet tillfällen dock utan större succé.
Tror jag ska ta tillfället i akt att citera Albert Einstein, dessa två är mina favoriter och passar väl in på ovanstående rykte.

Bara två saker är oändliga, universum och mänsklig dumhet. Och jag är inte så säker på det förstnämnda

Definitionen av idioti är att upprepa samma misstag och förvänta sig olika resultat
 
Topp