Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

Hallström

Member
Hallström, nu får du ta fram djungelboken igen:) ryktas det om;)
det är Bagheera som säger till Baloo " störtlöjligt ":D
Det ryktas att Larsthai inte ser på Kalles jul där han bor. Det är Baloo som säger det till Mowgli när han försöker ryta som en "riktig björn"
Det ryktas ändå att det är störtlöjligt, ryktas även att det inte går att bara kriga med gunst, kanke därför det inte funkar riktigt på en del servrar för vissa :mad:
 

DeletedUser

Guest
lång dags färd mot natt ryktas det om..en rätt död server går mot sitt rättmätiga slut. Vi som varit med kan ju dra ett par strategiska slutsatser av vad som fungerar och vad som inte fungerar, (eller kanske kunde fungerat med lite annat upplägg), men det är historia och begravt snart.

tack för denna tiden och väl mött i framtida världar:)
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att jag vill tacka alla tappra krigare på denna server, med- som motspelare. Långsam inställning och slut innan ett år passerat, känns lite konstigt. Men den fick kanske inte riktigt den fart man hade önskat, även om den fick det slut jag hade önskat. Speciellt vill jag tacka mina Brutala kp-"bitches" som gjort glädjen stor i alla mina städer, ryktas om åtskilliga kalas och fester. Självklart vill jag även tacka alla i "min" allians Röda Nejlikan, och även alla i hopslagningen Möss och Nejlikor, där vände vi förlust till seger över en natt Nike :) Och allra främst vill jag tacka mina kära gp-vänner sen Teletubbie-tiden tomgra, grovsnus och larsthai!!!
 

DeletedUser1021

Guest
De ryktas om att ja vill tacka er alla goa grepare för en bra server, jag kommer att sakna er alla men ja hoppas att se er då nästa server öppnar. De har verkligen vart ett kul år här på Omicron med er alla, speciellt när vi tog hem vinsten och allt.

Tack själv AP för en fin tid tillsammans, men vi hörs snart igen...

PAPPA out =)
 

DeletedUser2143

Guest
Ryktas att jag vill tacka alla tappra krigare på denna server, med- som motspelare. Långsam inställning och slut innan ett år passerat, känns lite konstigt. Men den fick kanske inte riktigt den fart man hade önskat, även om den fick det slut jag hade önskat. Speciellt vill jag tacka mina Brutala kp-"bitches" som gjort glädjen stor i alla mina städer, ryktas om åtskilliga kalas och fester. Självklart vill jag även tacka alla i "min" allians Röda Nejlikan, och även alla i hopslagningen Möss och Nejlikor, där vände vi förlust till seger över en natt Nike :) Och allra främst vill jag tacka mina kära gp-vänner sen Teletubbie-tiden tomgra, grovsnus och larsthai!!!

Ryktas att detta var min sista server på mycket lång tid! Det har varit en underbar tid här på GP, lärt känna många underbara människor. Det ryktas även!, hur spelet speglar verkligheten, med intriger och föräderier, men även lojalitet och sympati för varandra.
Jag vill tacka alla med och motspelare för dessa år, och främst då mina underbara vänner från den legendariska Teletubbies-tiden ap70, tomgra, margarin( "grovsnus" hur tusan man nu kan döpa sig till det:) och sist men inte minst, min otygelbara koffe pojken;)
Ha det gott och lev väl
larsthai


En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att denna värld är över nu då :)

dock lite besviken att man inte fick de sista krigspoängen för den sista dagen, jag som kom till första platsen och allt :p
3.5 mille kp men inte enligt grepostats ryktas det då om ^^
 

DeletedUser2646

Guest
Ryktas att Grepostats har uppdaterats ;)
Grattis Jamson till första platsen på kämpar och anfallsranken!
 
Topp