Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Haha att du inte lägger ner "klass 6 snacket".

Ryktas att ballgrabb11 har rätt i sitt snack om klass 6 snacket imago ;)
Ryktas även att i just de snacket så förstår inte Mr snoooze hur man verkligen använder zeus gunst på riktigt, kanske ska även jag börja med "han går fortfarande i klass 6" pga dålig planering utav sin dyrbara gunst ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Kladdig hest är för bra för att några andra ens ska kunna jämföra sig med dem...

Ryktas även om att Incognito har splittrats...
 

DeletedUser2279

Guest
Rykten säger att om det du skriver är sant så är det bra tragiskt.

Servern hade och har flertalet premades och Mästaralliansen återuppstod på impuls med de tidigare medlemmarna som råkade finnas på servern och har endast en bråkdel av den slagstyrka som den hade i forntida dagar.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta står på The Settlers alliansprofil:


Alliansen upplöstes 21/4 2014

Innogames, tänk igenom era världsinställningar lite bättre nästa gång.
Att belägring är lika lång som nattbonus är ett skämt.

Mvh Alleexx


Ryktas att du/ni borde ha tagit reda på innan ni gjorde ett konto på omicron vilka tider nattbonusen var så hade ni kunnat bestämma er om ni ville vara med elr inte..
Ryktas att nu är ni med så då får du/ni tåla det, annars är de bara å spöka dig/er :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1413

Guest
Det ryktas att vissa borde tänka efter lite innan de skriver massa strunt.

Ryktas att du/ni borde ha tagit reda på innan ni gjorde ett konto på omicron vilka tider nattbonusen var så hade ni kunnat bestämma er om ni ville vara med elr inte..
Ryktas att jag visste mycket väl vilken tid nattbonus var. Jag testade hur det funkade och gillade det inte. På vilket sätt stör det dig att jag uttrycker min åsikt?
Ryktas att nu är ni med så då får du/ni tåla det, annars är de bara å spöka dig/er :)
Ryktas att det finns en anledning till att alliansen upplöstes och jag inte har några städer kvar. Fundera på varför.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man inte ska bråka här och skriva massa onödiga saker...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att vissa borde tänka efter lite innan de skriver massa strunt.


Ryktas att den som skrev de på settlers alliansprofil bör tänka efter då, för att klaga på innogames hjälper inte ett dugg, varför inte? jo för att de ryktas om att dom brukar gå ut på forumet om vad spelare tycker de ska vara för inställningar sen rättar dom sig efter det ;) dom har gjort de iaf tidigare innan jag tog en paus ifrån GP...

Du borde rykta mer om att lära dig att inte tappa städer/medlemmar än å klaga på innogames..
 

DeletedUser1413

Guest
Du borde rykta mer om att lära dig att inte tappa medlemmar än å klaga på innogames..
Ryktas att jag bryr mig föga om hur du tycker jag leder min allians, då du aldrig varit en medlem hos mig och omöjligt kan uttrycka dig om det.
Är det konstigt att tappa medlemmar när vi genomför en sammanslagning med en annan allians? Så vitt jag vet brukar medlemmarna då inte stanna kvar i separata allianser.
Du borde rykta mer om att lära dig att inte tappa städer än å klaga på innogames..
Ryktas att du tycker jag ska rykta om att inte lägga ut mina städer på internerövring när jag slutar på en värld?
Ryktas att den som skrev de på settlers alliansprofil bör tänka efter då
Ryktas att jag skrev varför jag slutade spela och därmed varför alliansen upplöstes
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du tycker jag ska rykta om att inte lägga ut mina städer på internerövring när jag slutar på en värld?

Ryktas att jag skrev varför jag slutade spela och därmed varför alliansen upplöstes
Ryktas att ordet ryktas förekom för många gånger i den meningen för att man skulle förstå:D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att spelarna som kör med mer trupper/skepp vinner strider och får fler krigspoäng än de som bygger städer på poäng!!
Ryktas att detta är ett vinnande koncept!

Ryktas om att jag håller med dig till fullo. Men låt säga att du har en stad med marktrupper, off eller deff spelar ingen roll. Och kasernerna på nivå 1. Då kommer det ta åtskilliga timmar mer att återuppbygga trupperna för att försvara/anfalla på nytt! Detsamma gäller för sjö städer. Har du då raserat ner råvaruproduktionen också så blir råvaruflödet för återuppbyggnad också sämre! Att rasera saker som tempel, marknad, senat, kasern eller hamn (beroende på vad man kör för trupper) för att få ut max, men med bibehållen återuppbyggnads hastighet är det jag ser som ett vinnande koncept.

Men det är klart man kan köra precis allt så lågt som möjligt för att verkligen maximera sina trupper och ha städer som ligger på 5-7k poäng, men vill man kriga aktivt kommer det gå åt rejält med guld och gunsten måste användas klokt för att få någon snurr på det ö.h.t! När jag körde som mest på lambda låg mina städer på runt 10k poäng vilket jag fann var en lagom kompromiss. Då kunde jag, med ~70 städer, utan särskilt mycke guld, bygga upp 15bs städer på 4-5 dar och 25 mo städer på ungefär detsamma, samtidigt som md/bir städerna toppades upp igen och någon SF gick här och var. Hade jag maxat truppantalen kanske jag fått ut 20-30bs till per stad t ex, men det hade med samma mängd guld gått 2-3 dar till att få ut trupperna.. ;)
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas att många av mina städer har olika poäng, detta beroende på syfte och läge. Något som alltid är minimalt däremot det är senat och tempel(nivå 12) på båda.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är roligare att ha poäng efter humör haha. Vill jag bygga lite då bygger jag, vill jag inte då bygger jag inte. Lycka till att reda ut det bästa sättet. Jag tänker i alla fall ha blommor på muren på vissa ställen och knappt en stenlagd borggård i vissa. Har hört ryktesvägen att variation förhöjer matglädjen så kanske gäller detta med.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man får spela detta spel hur man vill...
Det är därför vissa lägger ner pengar på det och andra inte...
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om snoooze fortsätter bränna sin gunst på mig ist för att lägga den på vettiga saker.

Ryktas om att man kanske ska ha en intro kurs till nybörjare om hur man hanterar gunsten på bästa sätt.
Detta är inte det bästa sättet för denna lilla pojke iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om snoooze fortsätter bränna sin gunst på mig ist för att lägga den på vettiga saker.

Ryktas om att man kanske ska ha en intro kurs till nybörjare om hur man hanterar gunsten på bästa sätt.
Detta är inte det bästa sättet för denna lilla pojke iaf :)
Ryktas om att de borde ta bort blixt...
 

DeletedUser2047

Guest
Ryktas om att de borde ta bort blixt...

Ryktas om att vissa pratar lite för mycket här :rolleyes:

609b774c35feedf691dcda7ab500f5ea.png
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det där är en annan värld där ni beter er som rövhål mot mig...
 

DeletedUser

Guest
Spelstil har väl inget med värld o göra???

Ryktas att det där är en annan värld där ni beter er som rövhål mot mig...

Ryktas att du borde vårda ditt språk och acceptera att det är ett krigs spel.
Ryktas dessutom om att det inte är så att du har en hel allians på dig utan enstaka spelare som vill ha städer

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas bollkalle inte har någon talan om att vara en rumpnisse.

Ryktas även att grepolis är mycket mer än ett krigsspel.
 
Topp