Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2346

Guest
Ryktas att skvätten för första gången på länge fick känna sig dödlig efter sin första förlorade stad på evigheter.

Kram på dig raring <3
Ryktas att jag kramar tillbaka. Men ryktet sa också att jag visste att stan skulle bli tagen hårt av dig. För du hade ju stött på mig tidigare men då var jag ståndaktig och sa nej. Men denne gång så tänkte jag att HON får ta mig. Ryktet säger att jag kunde inte stå emot lika lite som Romeo och Julia
 

DeletedUser2346

Guest
Ryktas om att det va ovanligt enkelt att ta tre städer på en musketörs ö igår.
Den enda som gjorde helhjärtade försök att rädda alliansernas heder(de är ju snart två maxade allianser.....) va Zoien.

Man kan undra hur ledningen i denna konstellation ser ut,
Men det kanske kommer en tredje musketörs allians snart, så de blir "de tre musketörerna".....
Ryktet säger att det är lätt att ta tre städer när kamraterna är 15 timmar bort med BS
Samma ryckte säger att jag kanske tar tillbaka dessa städer
 

DeletedUser2346

Guest
Ryktas att jag är förvånad över att den oblikatoriska "Jag var inte inloggad-posten" inte har kommmit :O
(cred till skvätten)
Ryktet säger att det kommer ingen sån förklaring. Det enda som stämmer med ryktet är att jag kunde inte stå emot att bli belägrad av denna skönhet. Inviter har kommit tidigare men då var jag ståndaktig och så nej.
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktet säger att det är lätt att ta tre städer när kamraterna är 15 timmar bort med BS
Samma ryckte säger att jag kanske tar tillbaka dessa städer

Ryktas om att du inte har någon vidare tidsuppfattning, då du bara hade 4-6h dit med dina bs...

Ryktas också om att Musketörerna inte lyckades skramla ihop tillräckligt med bs för att slå ut en hest belägring igår.
57 mot 16 va tydligen för svårt för dem.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att du inte har någon vidare tidsuppfattning, då du bara hade 4-6h dit med dina bs...

Ryktas också om att Musketörerna inte lyckades skramla ihop tillräckligt med bs för att slå ut en hest belägring igår.
57 mot 16 va tydligen för svårt för dem.

Jag förstår ditt argument men 1 spelare med biremer kan enkelt blocka 10 spelare... Ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Nomis108 har spökat sina städer
De heter bla. bollkalle suger, Äckliga Kalle. Ja, listan är lång
Först till kvarn antar jag?;)
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att det säkert finns en bra anledning till de fina namnen på städerna :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att efter 5 veckors offtid inom gp för mig så gjorde musköterna ett ryck, 4 städer!! starkt jobbat ;)
ryktas även att jag undrar varför ni inte har attackerat tidigare? för jag va lika off idag som i hela 5 veckor tid som de kanske syns på min statistik ;)
men god job efter några misslyckade ks landningar :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det har varit helt dött sen Bajenbrudar lämnade oss...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att MUSKETEERS är väldigt givmilda med KP, det tackar jag för! :)
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att vissa spelare har ingen skam i kroppen.

Kanske borde man förflytta sig ner och ta över dessa små pluttar ryktas de om ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2878

Guest
Det ryktas att vissa spelare har ingen skam i kroppen.

Kanske borde man förflytta sig ner och ta över dessa små pluttar ryktas de om ;)

Du är mer än välkommen ryktas det om. Slutar ni dessutom att i grupper om fem-sex stycken att försöka gunsta ner städer om vart annat på en av serverns minsta allianser så kan vi nog ha kul på haven.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att skvätten kommer att använda mest guld utav alla i Hefaistos smedja?
 

DeletedUser

Guest
ryktas att min hemliga plan fungerade som det ska från början av servern..
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att en viss allians har haft en liten offensiv! Med rapporterna att läsa i forumet så bör de kanske få en skola i vilka trupper som är bra att anfalla med O så vidare ryktas de om :D
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att det är ganska så sig likt här som för en månad sen.
Dvs lika tråkigt..
 
Topp