Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2937

Guest
Tyckte mest jag konstaterade att många musketörer sov. Inte så mycket hävda sig själv i det?

Ryktas att jag håller med musse. Om det där var ett försök till att hävda sig så var det ganska klent.

Låt mig försöka :)

Ryktas att rookie of the year priset går till mig.
Ryktas att jag (PiriPiri/Alokin) tagit 2 kronor i år.
Ryktas att jag flitigt jobbar på att ta 3 i rad.

Ryktas även att det finns spelare som känner en viss frustration över det här...... men det kan jag leva med :)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag mest skrattar här, kan bero på all alkohol eller att folk tar de så personligt! ;) var ett rykte mest som "Musses" rykte angående sovande musk när man belägrar på natten en stad då man vet att de flesta sover! Inget att skryta över enligt mig!

Men men men de ryktas att jag gör de oxå ibland när jag jobbar natt ryktas de om ;)
 

DeletedUser2878

Guest
Ryktas att jag mest skrattar här, kan bero på all alkohol eller att folk tar de så personligt! ;) var ett rykte mest som "Musses" rykte angående sovande musk när man belägrar på natten en stad då man vet att de flesta sover! Inget att skryta över enligt mig!

Men men men de ryktas att jag gör de oxå ibland när jag jobbar natt ryktas de om ;)

Ryktas att jag knappast skröt över staden, utan mer konstaterade att flera musketörer sov. Tar även mycket lite personligt om jag ska vara helt ärlig, ifall nu den delen åsyftade mig.
Den dagen jag skryter över att jag tar en 2K poängsstad som ligger granne med KS staden, den dagen slutar jag spela gp. :D
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att de flesta sover under dessa timmarna så var mera en pik emot oss i musk! Skryta eller vara kaxig för att du fick in en belägring under dessa timmar är diskutabelt men de får bli ett annat kapitel man tar den diskussionen ;)

Sen ryktas att de var nog en del för många öl igår då jag råkade bygga mark trupper i 3 bs städer :(
 

DeletedUser2878

Guest
Nej, jag pikar inte för att folk sover om natten. Så helt enkelt ett konstaterande, väljer du att suga åt dig det som en pik så får det vara så :)
Likaså skulle inte jag ta det som en pik ifall Naf, som tömde två städer igår när jag var på kräftskiva, sa att jag var offline då. Det är ju mer ett konstaterande ;)

Nog om det. Idag tänker jag inte rykta något.
 

DeletedUser2143

Guest
Det rycktas om att det faktiskt finns dom som har lite "gods and glory" på havet:eek:
det skall du ha kredit för Cyrus! men du höll mig vaken, så nu ryktas det om att frugan har gett mig datorförbud i 12 tim:(

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har slutat spela. Var kul så länge det varade, som man brukar säga.
Vill tacka alla alliansmedlemmar och alla andra roliga filurer jag stött på. Men till er som sitter framför datorerna hela nätterna och runkar åt era belägringar vill jag bara säga; ge bort dina städer och skaffa ett liv.
 

DeletedUser2975

Guest
Ryktas att jag kommer klättra stort på försvarsrankingen ikväll :)
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att Lill-sven var först med 1 miljon krigspoäng :) grattis, trodde jag skulle hinna före dig där
 

LillSven

Member
Man tackar!

Ja såg att jag hade chansen att smitta förbli dig lite snabbt så jag passade på. var lite kul när jag stannade på 999947 och inte hade något att anfalla på inom 20min och du var 1k ifrån:)
 

DeletedUser2483

Guest
Man tackar!

Ja såg att jag hade chansen att smitta förbli dig lite snabbt så jag passade på. var lite kul när jag stannade på 999947 och inte hade något att anfalla på inom 20min och du var 1k ifrån:)

Hahahah ryktas att jag trodde de var lugnt och bestämde mig för att göra de imorgon men då passa du på där :p Men snyggt iaf och får se när du går om på offen :)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att BT har en del problem att ta en stad utav mig ;) konsten är tajming men det hoppas jag att guldgossarna visste ^^
 

DeletedUser

Guest
ryktas om att de små musketörerna som vanligt är sena...både i spelet och vad gäller högtider, ska man spöka sig och skrämmas så funkade det för en vecka sedan inte nu..
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas om att de vissna liljorna får akta sig för när de svarta duvorna kommer med bs ;) Bäst att tajma inför nb nästa gång så kanske staden blir er :)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att man måste skicka ks 40 timmar ifrån sig och ta en skit stad för att BT ska våga anfalla mig ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2483

Guest
Oooh Kaxig kille, undrar om du kan backa upp det Jamson lille :mad:

Heheheh om de skickar bs med genombrytare igång så ska jag nog fortsätta att vara kaxig ryktas det om ^^
Sen hur ska jag annars skapa lite rabalder när det är bara du och jag här inne? :p
 
Topp