Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2500

Guest
sen ryktas de att ni inte ens hade haft nivå 3 på eran uv om de inte var för alla nejlikor i er ally nu , men de var ju tur att de kom och hjälpte er så ni slapp att hånas efter den förlusten

ja de ryktas att ni vågar vara stöddiga nu med all deras hjälp , men undrar om ni blir lika malliga när de lämnar er och tar uv med sig :)
 

DeletedUser1021

Guest
De ryktas om att MÖSS OCH NEJLIKOR redan har börjat bygga Mausoleet över kung Mausollos II i Halikarnassos...

=)
 

DeletedUser2483

Guest
sen ryktas de att ni inte ens hade haft nivå 3 på eran uv om de inte var för alla nejlikor i er ally nu , men de var ju tur att de kom och hjälpte er så ni slapp att hånas efter den förlusten

ja de ryktas att ni vågar vara stöddiga nu med all deras hjälp , men undrar om ni blir lika malliga när de lämnar er och tar uv med sig :)

Ryktas att hånet är riktad emot en annan spelare tyvärr ;) men ja vilken törn det hade blivit, hade varit roligt att se men inget vinnande koncept tyvärr. Har nog varit stöddig sedan starten här och kan nog vara det med mina krigspoäng där jag sopat banan av de flesta allianser som kvarstår.
Sen ryktas det att vissa kanske har börjat bli så gamla och gaggiga att de inte kommer ihåg matematik eller logik ifrån skolan så skulle mera ifrågasätta vissa andra än kanske mig själv först, men det är ett rykte bara. Eller var det bara så att vissa inte vet hur man kan använda internet kanske? ;)

Ryktas att man undrar när denna sydländska tidning( kommer inte ihåg vilken) som ska lägga ut dina erfarenheter Vajking eller var det mera snack än verkstad som vanligt?
 

DeletedUser1182

Guest
Ryktas att det hände lite saker när en spelare blev kickad och sedan kom tillbaks i SL. Ni ( FI )/( Motståndarna ) gjorde väl inte ett skit för att denna spelare skulle bli sparkad, antar att ni satt och kollade och helt plötsligt var han ute i alliansen av misstag, och sedan in ingen. Vad har ni att klaga på? Om ni inte ens gjorde något så sluta gnäll...
Det är väl rättvist att han kommer in igen, då det gäller UV.

Men men, de får börja om från början, vilket gör att ni fick ett bra försprång. Får hoppas ni tog till vara på den, om inte, är det inget att gnälla på. :D
 

DeletedUser2500

Guest
Ryktas att hånet är riktad emot en annan spelare tyvärr ;) men ja vilken törn det hade blivit, hade varit roligt att se men inget vinnande koncept tyvärr. Har nog varit stöddig sedan starten här och kan nog vara det med mina krigspoäng där jag sopat banan av de flesta allianser som kvarstår.
Sen ryktas det att vissa kanske har börjat bli så gamla och gaggiga att de inte kommer ihåg matematik eller logik ifrån skolan så skulle mera ifrågasätta vissa andra än kanske mig själv först, men det är ett rykte bara. Eller var det bara så att vissa inte vet hur man kan använda internet kanske? ;)

Ryktas att man undrar när denna sydländska tidning( kommer inte ihåg vilken) som ska lägga ut dina erfarenheter Vajking eller var det mera snack än verkstad som vanligt?

ja de ryktas att dina krigspoäng e gjorda på din egen ally vän , vissa krigar mot varandra bara för att få upp kp-poängen wow vilken stor krigare man e då ..........

jag har spelat länge , men ingen har försökt att ta en stad av mig på över 3 år , ren FAKTA
vågar nog gissa att de e jag ensam om på hela GP VÄRLDEN

sen angående din logik är ju bara skrattretande . att ni inte skulle ha en chans i gamla musk vet ju hela detta avlånga land ju, så då kan man ju fråga sig vad dina krigspoäng skulle med uv att göra ?

och att du skulle sopa banan av de flesta allyn med dina kompis poäng .......
ja de hade du säkert gjort om man skulle räkna alla de poäng som du har gjort på de viset :)
men tyvärr så spelar vi andra inte riktigt på de viset ;)

tror nog du e rätt så ensam på att titta på den statistiken ,med tanke på vilka "sätt" man kan skaffa poängen på
sen ligger du jäkligt långt bakom en som ligger en bra bit över 6,4 miljoner i kp i off + deff blir det ca 10 miljoner kp , visserligen i en annan värld , men han "skryter" inte om den iaf ;)

sen att ni kan sparka folk och ändå ha uv kvar är ju ett trolleri , ni borde ju uppträda med de tricket ju
sen som avslutning , du kan vara alldeles lugn på att de kommer en artikel om GP i en tidning , bla om just ert stora trick + mycket annat

men som vanligt är du helt ute och reser när du säger att de ska komma från mig , där är flera som kommer att berätta vad de vet och de "bevis" som de har samlat på sig om saker som har hänt genom dessa ca 5 åren

vem vet , jag kanske kan hitta något om dig med ;) men de e ju ett rykte
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2500

Guest
men de ryktas att jag tycker om dig som spelare iaf Jamson
bara synd du e på fel sida :)
 

DeletedUser2483

Guest
men de ryktas att jag tycker om dig som spelare iaf Jamson
bara synd du e på fel sida :)

Ryktas att jag inte orkar bråka på forumet med dig Vajking men om du vill kan jag skicka mitt "roliga svar" på ditt tidigare inlägg ;)
Respekterar dig med men har en tendens att spåra ur så tror jag ska stoppa nu och inte fortsätta smutskasta innan jag går för långt :)

MEN det ryktas att jag inte har fått mina kp utan du kan fråga runt i BT (som är på fel sida) att jag anföll frekvent där förut innan UV :p Ville bara säga det till alla 5 spelare som läser denna tråkiga ryktes forum ^^

PS: inte ens moderatorn läser här så ofta så man kan kanske skriva lite busigheter med ryktas de om ^^
 

DeletedUser1021

Guest
De ryktas om att MÖSS OCH NEJLIKOR har startat byggnation av Mausoleet nivå 10.

Sen ryktas de om att BT inte kommer hinna färdig ställa något av deras UV...

=)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2217

Guest
De ryktas om att MÖSS OCH NEJLIKOR har startat byggnation av Mausoleet nivå 10.

Sen ryktas de om att BT inte kommer hinna färdig ställa något av deras UV...

=)

Ryktas att man då får gratulera! Hopslagningen lyckades bra ryktas det!
 

DeletedUser2143

Guest
Ryktas att Möss o Nejlikor har färdigställt fyra UV, och därmed vunnit denna värld:) BT gjorde ett desperat försök att ta en av våra UV städer, men de kom med alldeles för lite BS och dränkte sina egna gubbar! och då pratar vi inte om några hundra utan några tio tusen gubbar, ryktas det om:eek:


En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser3148

Guest
Ryktas att gratulationer är på plats då till Möss och Nejlikor.

Sen så är väl desperata försök bättre än inga försök ryktas det.
 

DeletedUser2217

Guest
Ryktas att Möss o Nejlikor har färdigställt fyra UV, och därmed vunnit denna värld:) BT gjorde ett desperat försök att ta en av våra UV städer, men de kom med alldeles för lite BS och dränkte sina egna gubbar! och då pratar vi inte om några hundra utan några tio tusen gubbar, ryktas det om:eek:


En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.

Håller inte med, BS fanns det gott om, tajming å andra sidan... Nåja det skulle bara bli ett litet roligt avslut iallafall, grattis till er!
 

DeletedUser2143

Guest
Håller inte med, BS fanns det gott om, tajming å andra sidan... Nåja det skulle bara bli ett litet roligt avslut iallafall, grattis till er!

Det stämmer ryktas det om, att det var gott om BS! men för lite för att gubbarna inte skulle behöva drunkna;) Men en eloge för att ni gjorde ett tappert försök i alla fall, ryktas det om!

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att höger pekfinger så smått har börjat återhämta sig efter 2 dygns vila.

Inom kort är alla anfall västerut förgäves ... tick tack tick tack ... ryktas det.

:cool:
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att man nu har nått 3 miljon på kämpe och snart är ikapp virre på offen med ^^
 

Hallström

Member
Det ryktas att det finns en del "gamla" spelare som fortfarande kastar blixtar och pest som försvar mot anfall, det ryktas att jag säger som björnen Baloo "störtlöjligt" :p
 

DeletedUser2143

Guest
Det ryktas att det finns en del "gamla" spelare som fortfarande kastar blixtar och pest som försvar mot anfall, det ryktas att jag säger som björnen Baloo "störtlöjligt" :p

Hallström, nu får du ta fram djungelboken igen:) ryktas det om;)
det är Bagheera som säger till Baloo " störtlöjligt ":D
 
Topp