Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser

Guest
ryktas om att investeringar i varvsindustrin är bra, många bedömare tror att det kommer att saknas skepp både här och där efter kvällen:)
 

DeletedUser

Guest
ryktas om en liten varning, köp inte aktier i Musketörernas BS industri, skeppen verkar felbyggda och har dålig effekt...

ska ni investera så Röda Nejlikans biremer, dom verkar stå pall, (iofs bara testade mot musketörernas undermåliga hemmabyggen till bs ) men väl värda varje råvara;)
 

Hallström

Member
Det ryktas att Nejlikornas biremer är bra, tur det för deras Ks sjunker bara man tittar på dom.
Men det kan vara ett måndagsexemplar iofs.
Det ryktas även att det var hastigt ihopslagna BS ifrån dom förra som visst sänkte en massa Nejlike luktande Birr :p
 

DeletedUser2807

Guest
ryktas att jag tackar för en sjukt rolig match under i stort sätt hela eftermiddagen/kvällen och det ryktas fortsatt att städarna i nya staden kommer få frakta trä i hamnen i många veckor. Faktiskt imponerande att sista BS anfallen kom fram i all bråte. 127 k kp till mig, jag kommer somna lycklig. :)
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att priset på fjädrar kommer idag minska i pris då "Jamsons fjädrar och pälsar" kommer fylla på sina lager tack vare nejlikorna.
Jag kanske bör tipsa den feniciska handelsmannen som åker mellan öar att öka priset på sina varor i norr då jag vet en del konsumenter som kommer vara besatta i allt de kan få tag på efter ikväll ;)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas om en liten varning, köp inte aktier i Röda nejlikans flygväsens resort, djuren är misskötta och undernärda....

ska ni investera så investera i Musk bygg AB, de är pålitliga och hjälper svårt skadade städer snabbt som har missköts av sina forna herrar( Testas för det mesta på nejlikorna som är våran största prioritering men har hittat brister hos BT med).
Vi kommer snart att lansera böcker för er ovetande samt rapporter finns till er nyfikna ett pm bort....

Juste....ryktas det om förstås ;)
 

Hallström

Member
Det ryktas att det är lite smutskastning, fast med glimten i ögat.
Det ryktas att det var tur att man vaccinerade sina trupper innan man lånade ut dom igår, annars hade dom nog åkt på fågelinfluensan eftersom dom kom hem täckta av fjädrar och fågelskit :rolleyes:
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att vi snabbt behöver lite snabbväxande broilers efter grillfesten ikväll om vi ska hinna få upp några fåglar innan servern stängs ;)
Ryktas att jag hoppas på motsvarande generositet när RN tar en Musk-stad.. hmm. ryktas att det borde vara exakt nu :)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att man måste ibland erkänna att vissa städer inte går att rädda ;)
Ni fick den generositeten en gång med våra bs och har aldrig fått några anfall i ett seriöst försök att bryta mina belägringar tyvärr ifrån RN ;)
Men kanske ryktas att ni oxå erkänner ibland att det inte är värt ;)

Ryktas att jag saknar att själv bli under belägring eller få ett seriöst försök emot mig :)
 

DeletedUser2217

Guest
Det ryktas att UV strax ska påbörjas, ryktas även att det osar desperation från vissa håll.
 

DeletedUser176

Guest
ryktas att många spelare överger sina allianser... så nu vet man vilka man aldrig ska spela med igen
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att allt är inte "svart och vitt" och med det sagt kanske man inte ska dra förhastade slutsatser över sin egen upplevelse eller tankegångar om man inte har tänkt hur de kan vara annorlunda för någon annan! Men men detta är bara ett rykte
 

DeletedUser2937

Guest
Söker man sig till en seriös allians som har seger som mål på en server så tycker inte jag man ska bli förvånad om man blir kickad eller lämnad då det visar sig att man bara softar ryktas det.

Vill man bara ha kul och kriga så kan man söka sig till dom allianser som har samma inställning.

Dom som softar står för sveket. Dom är osolidariska mot gruppen som jobbar hårt med seger som mål. Loggar man in 1 gång/dag och stads festar så når man i alla fall 70 städer till UV om man inte börjat långt senare än alla andra. Tycker spelarna som sitter på ca 40 städer till UV ska fråga sig om dom dragit sitt strå till stacken.

Vi har alla olika förutsättningar och mål här på GP och lika barn leker bäst ryktas det ;)
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att HI ska plocka mina städer på 10 dagar! Lycka till!
Ryktet säger mig att HI har lite svårt med att tajma anfall och stöd! vilket blir att resultatet blir nybörjare tro?
 

DeletedUser2143

Guest
Ryktas att UV har startat, och att det är ett otroligt tempo på de båda allianserna:eek:
Nu gäller det att tänka smart, för att vinna denna värld! "morgonstund har guld i mun";)
 
Topp