Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Ryktas att serverns första erövring ägt rum. Stort grattis till vår alldeles egna TamaGoshi!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att serverns första erövring ägt rum. Stort grattis till vår alldeles egna TamaGoshi!

Ryktet säger att Tamagoshi tackar så mycket, men samtidigt passar jag på att beklaga den stackaren som tyvärr fick nollas av mig! Ryktet säger jag önskar henne/honom lycka till framåt på servern trots sitt backslag.
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att sensei engagerar sig i rekryteringen av spelare här på Omicron. Med ett kärleksbrev i handen går han runt och predikar om moral och oädla riddare. Får nog erkänna att min avsikt gentemot sensei aldrig varit ädel. Att sensei överhuvudtaget ger sig in på teman som moral, etik mm är bara skrattretande.

Gammal kärlek rostar aldrig ryktas det.
 

DeletedUser2640

Guest
Ryktas att sensei engagerar sig i rekryteringen av spelare här på Omicron. Med ett kärleksbrev i handen går han runt och predikar om moral och oädla riddare. Får nog erkänna att min avsikt gentemot sensei aldrig varit ädel. Att sensei överhuvudtaget ger sig in på teman som moral, etik mm är bara skrattretande.

Gammal kärlek rostar aldrig ryktas det.

Ryktet säger att sanningen om piripiri/alokin har nått denna servern med, hur vidare om jag är involverad i detta kan jag inte påstår, dock säger ryktet att om någon frågar så får de ärligt svar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att sensei engagerar sig i rekryteringen av spelare här på Omicron. Med ett kärleksbrev i handen går han runt och predikar om moral och oädla riddare. Får nog erkänna att min avsikt gentemot sensei aldrig varit ädel. Att sensei överhuvudtaget ger sig in på teman som moral, etik mm är bara skrattretande.

Gammal kärlek rostar aldrig ryktas det.
Jo ryktas att denna person gjort likadant mot andra spelare(skapat onda rykten om dessa spelare han inte gillat) vet ej om han gjort det mot mej sedan jag inte beblandar mej med honom eller hans allians kamrater varken på denna värld eller någon annan :) (dem är ondskan själv i mina ögon) :p

dock roliga att kriga mot ryktas det :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2640

Guest
Jo ryktas att denna person gjort likadant mot andra spelare(skapat onda rykten om dessa spelare han inte gillat) vet ej om han gjort det mot mej sedan jag inte beblandar mej med honom eller hans allians kamrater varken på denna värld eller någon annan :) (dem är ondskan själv i mina ögon) :p

dock roliga att kriga mot ryktas det :)

hahahaha det ryktas att detta är bland det roligaste jag har läst på länge! Ryktet säger vi har klubb möte ikväll, dags att välja ut ny favorit att "skapa onda rykten" om.. haha

Trodde aldrig den dagen skulle komma då Grepolis hamnade på dagis nivå men ack så fel jag hade säger ryktet!
 

DeletedUser2640

Guest
oja skulle kunna lägga ut namnen som denna "person" skapat dessa rykten om här och nu ;) kan ju säga att det hela går back till måna riket luna kommer dock inte göra detta sedan jag bara skulle skapa en eldad konservation och extremt myket hat riktat mot denna person som skapat dessa onda rykten. är någon intresserad av att veta om dem har blivit nämd av denna person kan dem skicka ett pm till mej i spelet. kan ju säga att en av dem som kommenterat i detta forum lite längre back är med i denna spelares onda rykte :p

ryktas även att det är roligt att anders gillar mina inlägg, läger in några extra fina ord för hans skull ;)

Ryktet säger om jag har något med detta göra så för all del lägg upp namnen och vad som skulle sagts om dessa ;) Så ska jag nog både öppet o personligen förklarar för ALLA dessa personer som du påstår veta om vad saken handlar om och varför! Men har jag inget med detta göra så kanske bättre du prata in game med personen o dennes skitsnack o får reda på sanningshalten/orsaken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mognaden i detta spel inte överskrider 9års ålder iaf.

Det ryktas även att det man gör ute på haven är det man blir ihåg kommen för. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har tagit del av de senaste inläggens tankar, värderingar och åsikter. Efter att ha rannsakat min själ och mitt inre med min syn på det har jag kommit fram till att Anders inte är så hemsk som han målas upp på externa.
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas om att detta hör till Mu servern?
Ryktas vidare om att man ofta målar upp bilder som inte stämmer om personer man inte gillar :)

Ryktas vidare att jag tycker sensei är en trevlig prick som jag saknar i våra oseriösa chatter :D
 

DeletedUser914

Guest
Ryktas grepolis inte vart kul sedan beta fanns, får hoppas på något nytt här :mad:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att tråden ska handla om Omicron och ingenting som hänt på andra världar.
Det ska heller inte ske påhopp på personer oavsett om man förklarar att man helt plötsligt kastar in ett japanskt ord mitt i en annars svensk mening. Om ni håller god ton from nu så kommer tråden få vara öppen, jag ger er även denna gemensamma varning eftersom några stycken halkade bort från ämnet utan straffpoäng men se till och sköt er i framtiden.

Jag vill inte se några svar på detta inlägg utan åsikter om detta sker antingen privat till mig eller till Lothoria.
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att det finns rykten att ryktas om men att jag inte har något att rykta om mer än att de ryktas om att jag har ryktat här och nu.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det finns ett par enmans krig på Omicron-servern... Vilka ska segra? :)
 

DeletedUser2279

Guest
Ryktas att...
Inqs första stad, snart kommer falla.
Första i raden med siktet på alla.
Härjar och stökar när kyrkan är trötta.
Alla utav dem min framfart kan stötta.
Siade segrare de var här på haven.
Förlorar ändock även brandskepp på dagen.
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas att när det piper i mobilerna hos "Vi kommer från Xi" så skyndar de snabbt till de blå klädda franska hjältarna med fjädern i hatten för att på sina bara knän be om hjälp.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att när det piper i mobilerna hos "Vi kommer från Xi" så skyndar de snabbt till de blå klädda franska hjältarna med fjädern i hatten för att på sina bara knän be om hjälp.
ryktas att Inq mass anfaller en spelare på 1 stad och sedan gråter när dem får alla sina bs sänkta :)
 

DeletedUser2563

Guest
ryktas att Inq mass anfaller en spelare på 1 stad och sedan gråter när dem får alla sina bs sänkta :)

Det ryktas att warnek inte vet vad mass anfall är om han tror massanfall är 3 anfall :p

Det ryktas även att dem bsen som gick förlorade igår är återuppbygda idag så ingen större förlust.

Det ryktas även att warenk bad på alla 4a för att inte förlora sin stad igår :))
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att warnek inte vet vad mass anfall är om han tror massanfall är 3 anfall :p

Det ryktas även att dem bsen som gick förlorade igår är återuppbygda idag så ingen större förlust.

Det ryktas även att warenk bad på alla 4a för att inte förlora sin stad igår :))
jaså du, hur vet du att jag bad på alla 4? så vitt jag vet har jag inte visat det ett enda meddelande? ryktas det.
ryktas vidare att jag räknade det till 4 anfall/städer mot 1 stad och där med drar slutsatsen 4 gänger mer än vad jag hade=mass anfall :p
ryktas dessutom att rubyman bara är sur för att jag jävlades med honom via pm 3 timmar innan ks kom till staden :)

och om rubyman har byggt upp 67 bs på några timmar får jag gratulera honom.
här är mitt meddelande jag skickade till 3 personer om ruby anser det att böna och be tar jag på mej det gör ju som sagt allt hellre än att ruby ska ta den staden även om han har ber sin vänner om hjälp och när jag gör det så bönar jag) ^^

Hej!
har ett inkommande anfall från rubyman som jag utgår ifrån är ks anfall som anländer kl 23:59:32
om du vill ha kp/hjälpa till får du gärna puta in lite def trupper innan dess, om du inte vill/kan hjälpa till så går det bra med. skall försöka ducka hans anfall innan ks men som sagt än så länge bara ett anfall.

Mvh warenk

ryktas att rubyman blir knäckt om och om igen :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp