Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är en ryktestråd och att inläggen bör vara i ryktesform.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det är den inställningen som dödar spelet.."jag är med i början, SE MIG, sen ger jag fan i allt för jag hinner inte, kan inte, duger inte till det"...you name it...

Ryktas att alla har olika mål med spelet och att man bör respektera att andra kanske inte är här för att vara med och kämpa om VU utan bara för att det är kul att spela lite ett tag. Oavsett anledning så är alla välkomna att spela på världarna och detta är heller ingen diskussion för en ryktestråd utan om man vill prata om detta så bör man skapa en ny tråd som handlar om det man anser vara ett problem.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att många veteraner är här för att testa hjältarna :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är en ryktestråd och att inläggen bör vara i ryktesform.

ryktas om att jag ryktar upphöjt i tio nu, (spar alla mina rykten för framtida rykten)

vill ju inte att olga ska straffa mig igen;)

testar hjältar gör väl även jag men inte bara därför jag är i världen..ryktas om att jag glömt något (kanske att cassius trots allt är rätt ärlig med sin inställning? även om jag tycker den är felaktig så är den iaf ärlig?)...nu ska jag till stallet och rykta lite hästar:)
 

DeletedUser

Guest
dessutom ryktas det om att olga är kär i mig;) gör mig lite glad fast hinner inte med henne ju...har ju mina hästar att rykta och putsa, och båtar att bygga så sorry olga;)
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att ja tycker de känns lustigt med bara 1 möjligtvis 2 f.d spelare från Krios som är med Krios Returns ....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det finns 3-4 kriosspelare där, flera med nya nick ;)
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att krios var den förste utav 5 allianser som blev nobbad pga dåligt meddelande ;) men han fick nått att tänka på efter..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är svårt att få med alla gamla Kriosspelare i Krios Returns, varför det? Jo, alla spelar ju inte! alla vill kanske inte med! :eek:
Fast fuzz kanske bara sur för att han inte fick gå med? ;)
 

DeletedUser994

Guest
Det ryktas att får man in ks 23:59:59 så har hela belägringen ett fint extra skydd så en viss forskning blir viktigare än någonsin på denna värld.
 
Topp