2.0 på gamla världar?

Vill du ha version 2.0 på gamla världar?


  • Totalt antal röstare
    284
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
För det är ju ett j'vligt vettigt argument..

"Ja hej innogames, ne vi vill inte ha 2.0 till alla världar för linken gav upp sitt alfa konto.. ;S;S;S;S "

Ja då hade dom trott att alla på .se är galna. Att bara få för sig att skriva på svenska till en tysk.

Jag tycker det verkar vara många som är rädda för att allas städer osv ska försvinna vid eventuell uppgradering, har ledningen någon kommentar på det?
 

DeletedUser4

Guest
Ja då hade dom trott att alla på .se är galna. Att bara få för sig att skriva på svenska till en tysk.

Jag tycker det verkar vara många som är rädda för att allas städer osv ska försvinna vid eventuell uppgradering, har ledningen någon kommentar på det?

Yes.

Inget försvinner, inget tas bort.

För er som undrar om era poäng och städer kommer vara kvar, så är svaret ja det kommer det. Uppdateringen innebär funktioner och grafiska ändringar, inget statistiskt påverkan.

http://forum.se.grepolis.com/showthread.php?p=15334#post15334
 

DeletedUser285

Guest
Ja då hade dom trott att alla på .se är galna. Att bara få för sig att skriva på svenska till en tysk.

Jag tycker det verkar vara många som är rädda för att allas städer osv ska försvinna vid eventuell uppgradering, har ledningen någon kommentar på det?

De har komenterat detta två gånger tror jag.. Och NEJ inga städer komemr försvinna..
Hur svårt ska det vara att fatta. .det är en UPPDATERING som vilket som.. :)
 

DeletedUser

Guest
De har komenterat detta två gånger tror jag.. Och NEJ inga städer komemr försvinna..
Hur svårt ska det vara att fatta. .det är en UPPDATERING som vilket som.. :)

Dom sa även att världarna skulle få 2.0 någon vecka efter zeta ;)

Grepo är just nu en enda stor soppa och vi äter den med en Gaffel.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser845

Guest
Jag tycker det är simpelt beslut för min del. Antingen kommer 2.0 till gamla världar, eller så spelar jag endast nya :).
 

DeletedUser

Guest
Neeeeeeeej!!!!

Jag tycker också det skulle kunna vara gamla systemet på gamla världar och nya på nya.
Jag vill inte att det kommer 2.0 till alfa iallafall för det är den första världen:mad:
 

DeletedUser798

Guest
Ja 2.0 på gamla världar kan bli bra,grepolis kanse blir populärare:) Men det glappar för mej när jag är inne på annat modem på zeta så ifall ni kan fixa det så ja då är det bra.
 

DeletedUser

Guest
Nästan ALLA som säger nej är spelare spelare med mycket dåliga poäng, de ligger i allianser som inte har något med toppstatistiken att göra. En sak och säga till alla er: MAN FÅR ETT SLUT, jag tror inte att alla ni vill köra tills ni är 80, jag menar hur många stora spelare har inte slutat spela när de inte fick ett slut!!

JA till 2.0 på ALLA världar!!
 

DeletedUser

Guest
Underverken och deras bonusar är fortfarande vad iallafall jag hoppas på.
Bara de kommer sätta igång stridigheter direkt.

Nu har det gått månader och alla har förberett sig.
Allt ligger i dvala, eller mycket.

Så ge oss underverken och deras bonusar att strida om.
 

DeletedUser

Guest
Jag är helt klart på 2.0 versionen, men då ska fanimej det här "flik-systemet" tas bort. Det är helt värdelöst och man blir förvirrad av det. :p


:cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört att alla allianser försvinner när 2.0 kommer och jag vill inte att min allians ska försvinna så jag vill ha kvar det som det är. :cool:
 

DeletedUser

Guest
ja man kan ju undra varför alla tror att det ska starta om? det ska det ju INTE:rolleyes:

//0000 - som tycker om 2.0
 

DeletedUser

Guest
2.0 på gamla världar

Detta är en förundersökning som varar i 7 dagar.

Alltså inget avgörande, undersökning för att få Ja och Nej ev. %.


- Är du för eller emot ?

- Vilka nackdelar ser du? Vilka fördelar ser du?

- Vad tycker du om 2.0 versionen i allmänhet?


Tack för ert deltagande.

Jag är för uppdateringar:p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp