2.0 på gamla världar?

Vill du ha version 2.0 på gamla världar?


  • Totalt antal röstare
    284
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja för Fanken!! Det nya systemet äger ju för helsike! Tycker att det är mycket bättre! Börja med 2.0 på de andra världarna med. Bara man inte förlorar sina städer eller några poäng...
 

DeletedUser1565

Guest
Har man pratat om att införa världsunder i 1.26, utan de andra förändringarna?
 

DeletedUser

Guest
Neeeej!!

Version 2 är både fulare och obekvämare, visst det har sina fördelar när det gäller bondbyar och "en" ny gud.
Jag röstar för gamla ;)
 

DeletedUser

Guest
2.0 bör hålla sig till nya servers endast.
Den är seg.. råvaror tar evighet att få in om man inte är inne 24/7 och klickar var 5:e/10:e j*vla minut =/

Plundrar hellre mina byar med trupper och får in 6k råvaror på 30min än att klicka var 10:e minut och få in 140råvaror på 20min..

Enda lite positiva med 2.0 är världskartan
 

Geggan

Active Member
..

finns vissa som inte klarar 2.0 så bra, som mej. tills i sommar iaf. då det blir en ny dator för mej.

vi ungdommar har inte så mkt pengar som vuxna som kan köpa ny dator.
men men.

min klarar inte det så bra just nu. men visst det går men är skit segt på 2.0

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Kom igen nu Grepolis fans! Vad är det för mening med att spela ett spel som inte går att vinna! Utan 2.0 är Grepolis ett oändlighets spel som blir tråkigt i längden. Det måste finnas ett slut på ett spel annars är det ingen mening med att spela det!
 

DeletedUser

Guest
YAAAAAAAAAAAAY!!!

Det lär införas på de gamla om nu inte alla resterande röstar på nej
 

DeletedUser

Guest
För att kunna vinna kan man väll bara införa underverken på de gammla serverna?
 

DeletedUser1911

Guest
Tycker att det inte ska vara någon uppdatering på dom gamla världarna för tycker inte 2.0 uppdateringen var bra med forumet gillar det gamla bättre.
 

DeletedUser285

Guest
Om man inte vill ha ett slut på sitt spelande kan man välja ett spel som går i evigheter som The Sims eller liknande..

Detta är ett tävlingsinrktat socialspel dvs det BÖR finnas ett slut som idag inte finns på de gamla Servrarna vilket gör att de självdör still och säkert..

Kan ju bara säga om 2.0 kommer till Gamma så lär den servern blomma upp ganska mkt då man äntligen kommer kunna nå ett slut..
tror att andra världar känner samma sak..

Just nu loggar man bara in bygger lite skickar något anfalla och tar en stad.. samma sak hela tiden..
ganska så fördummande..

Med ett mål så blir man mer tävlingsinriktad och man blir mer mån om att utveckla sig och komma på förbättringar som utvecklar spelet i den riktning som vi spelare kanske vill...
 

DeletedUser1416

Guest
Nej tack för min del. Kommer 2.0 till de gamla världarna slutar jag med all sannolikhet.

Gillar inte att det öppnas massa småfönster i mitt fönster. Det borde gå att ändra storleken på dessa förnster. Jag själv kör med två skärmar och öppnar flera flikar/fönster osv. Detta sätt fungerar mycket dåligt på 2.0

Trevligt att inte behöva plundra bönderna med sina trupper men det gynnar egentligen bara de inaktiva spelarna.

Alliansforumet känns inte alls lika bra och man får inte plats med lika många mappar utan att behöva "bläddra", i och för sig bra med scrollfunktionen.

Sen är det småsaker som att man måste använda tangentbordet för att byta sida i exv. rankinglistan eller meddelanden. Borde finnas en nästa och föregående knapp där.

Nej låt de som vill ha 2.0 välja de världarna tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
Låt bli övriga världar

Tycker att man kan spela på de gamla med 1.26
Fast dom har väl problem med plats på servrarna förstås.
Varit vaken många nätter för att hålla igång spel där spelet tar slut en viss tid för att vinna det.
Det går väl att lägga ner en värld utan att ha slutspel?
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att v2.0 skall införas åtminstone på Epsilon.
Jag gillar versionen och underverken, men jag vill inte ha det gamla erövringssystemet utan revoltsystemet.
 

DeletedUser285

Guest
Nej tack för min del. Kommer 2.0 till de gamla världarna slutar jag med all sannolikhet.

Gillar inte att det öppnas massa småfönster i mitt fönster. Det borde gå att ändra storleken på dessa förnster. Jag själv kör med två skärmar och öppnar flera flikar/fönster osv. Detta sätt fungerar mycket dåligt på 2.0

Trevligt att inte behöva plundra bönderna med sina trupper men det gynnar egentligen bara de inaktiva spelarna.

Alliansforumet känns inte alls lika bra och man får inte plats med lika många mappar utan att behöva "bläddra", i och för sig bra med scrollfunktionen.

Sen är det småsaker som att man måste använda tangentbordet för att byta sida i exv. rankinglistan eller meddelanden. Borde finnas en nästa och föregående knapp där.

Nej låt de som vill ha 2.0 välja de världarna tycker jag.

Låter som om du bara vill spela inte att ha ett mål..
Dvs detta är inte ett sådant spel så då kanske du ska välja något annat spel?
detta spelet går ju ut på att bli störst bäst och vackrast..
Dvs det bör finnas ett slut vilket det inte gör nu..
Detta gör spelandet tradigt etc etc..
 

DeletedUser

Guest
Hur länge kommer denna undersökning vara?

Ja! Såklart vill man ha nya uppdateringar på ett spel. Det är ju höjdpunkten i Grepo!
 

DeletedUser1404

Guest
Nej

Jag tycker att världarna är bra som dom är, vill man spela ny värld kan man gå till Zeta.... :)
Jag är med i nya världen Zeta och tycker den suger :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp