2.0 på gamla världar?

Vill du ha version 2.0 på gamla världar?


  • Totalt antal röstare
    284
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nästan ALLA som säger nej är spelare spelare med mycket dåliga poäng, de ligger i allianser som inte har något med toppstatistiken att göra. En sak och säga till alla er: MAN FÅR ETT SLUT, jag tror inte att alla ni vill köra tills ni är 80, jag menar hur många stora spelare har inte slutat spela när de inte fick ett slut!!

JA till 2.0 på ALLA världar!!

Jag säger t.ex. nej! Är jag i en liten allians? Behöver man mycket poäng för att få sin röst hörd? Det är som om du skulle säga att alla som har pengar får rösta i ett val, och de som inte har pengar inte får rösta!? Alla i Grepolis till och med de med minst poäng har rätt att få sin röst hörd?
 

DeletedUser

Guest
Hajjjjjjjjjj

Nästan ALLA som säger nej är spelare spelare med mycket dåliga poäng, de ligger i allianser som inte har något med toppstatistiken att göra. En sak och säga till alla er: MAN FÅR ETT SLUT, jag tror inte att alla ni vill köra tills ni är 80, jag menar hur många stora spelare har inte slutat spela när de inte fick ett slut!!

JA till 2.0 på ALLA världar!!

Har du problem eller? Alla röster räknas detta är inte 1800-1900 talet -,-......
Och top 80 vem bryr sig lol
 

DeletedUser285

Guest
Jag säger t.ex. nej! Är jag i en liten allians? Behöver man mycket poäng för att få sin röst hörd? Det är som om du skulle säga att alla som har pengar får rösta i ett val, och de som inte har pengar inte får rösta!? Alla i Grepolis till och med de med minst poäng har rätt att få sin röst hörd?

Verkligen inte men om man röstar nej för att man är rädd för att man ska förlora för att man inte satsat så hårt på världen som vissa andra då röstar man nej av fel anledning..

DET MÅSTE FINNAS ETT MÅL MED SPELANDET annars kan man lika gärna lägga ner..
 

DeletedUser

Guest
Står fast vid att flikarna på 2.0 är värdelösa. Annars ser 2.0 jävligt snyggt ut.

Finns inte möjligheten varje server kan få skräddarsy sitt eget 2.0 ;)
 

DeletedUser285

Guest
Har du problem eller? Alla röster räknas detta är inte 1800-1900 talet -,-......
Och top 80 vem bryr sig lol

Annars så kan vi ju köra efter svensklag och bara låta folk som är över 18 ha röst rätt?
Då är det ju iaf demokratiskt riktigt enligt svensk lag =)
 

DeletedUser845

Guest
Wtf? Här har jag spelat detta spel dag ut och in för att en person en dag sade till mig att om jag får 10 miljoner poäng i grepolis, så kommer jag få street cred världen över och kunna mäta mig med Brad Pitt.
Sen kommer den här j*vla Opeth och påstår att man ska stänga ned världarna innan dess?
 

DeletedUser285

Guest
Wtf? Här har jag spelat detta spel dag ut och in för att en person en dag sade till mig att om jag får 10 miljoner poäng i grepolis, så kommer jag få street cred världen över och kunna mäta mig med Brad Pitt.
Sen kommer den här j*vla Opeth och påstår att man ska stänga ned världarna innan dess?

My bad... ;(;(;(
 

DeletedUser

Guest
Ett stort WTF på 2.0 uppdateringen. Varför öppnas så många fönster? Varför är ön som bakgrund? Varför är bondbyarna som dom är? Man kan ju inte plundra lika mycket. Och varför är det så in i helvete fult..

Jag tycker det ska skräddarsys för varje server.

De gamla servrarna borde ha ETT SLUT, underverk, den nya guden och även få bevara sina gamla erövringssätt osv + världshastigheten. Det enda jag egentligen inte vill införa är den nya grafiken och konceptet på bondbyarna. Menyer osv borde se ut som de gör på de gamla servrarna.
 

DeletedUser

Guest
Definitely yes.

Grepolis could really benefit from an end game or goal. Many good players have quit beta because it's pointless and gets boring -- just the same thing day after day, no end in sight and no incentive to continue. Introducing at least some elements of 2.0 (the wonders and hero world primarily) will hopefully liven it up. Additionally, I hope that having long term goals like the wonders will give users an incentive to keep playing their existing games rather than hopping off a world every time a new one opens.

As a software developer I can say the comments here remind me a lot of my customers. They whinge and moan about their old software system until a new one comes along. Then the old one is suddently perfect and popular. Those people who don't like 2.0 now will eventually get over it, get used it, and will end up liking it better than 1.2x (ETA: when they fix all of the many bugs and small annoying things in 2.0 of course).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tycker att ni borde lägga till Hades o de sakerna.
Men inte själva uppläggningen och liknande.
 

DeletedUser2034

Guest
Jag tycker att man ska ha 2.0 på nya världar och köra det gamla på dom gamla världarna. Då får alla som dom vill ju!

:cool:
Det jag gillar med zeta är plundringssystemet med bondbyar och den nya guden, men jag gillar inte att det startar om från början. Dock tror jag att dom flesta gillar att det startar om och då tycker jag att man kan ha det på dem nya men inte på dom gamla världarna

:cool:
Snälla inte 2.0 på dom gamla världarna då kommer jag tyvärr att sluta på dom men jag kommer dock fortsätta på zeta då.
 

DeletedUser

Guest
Hatar 2.0

Holer med Rasse45 verison 2.0 hör hem i dom nya värdarn. skener mig bikväm i verison 1.26
 

DeletedUser

Guest
Nästan ALLA som säger nej är spelare spelare med mycket dåliga poäng, de ligger i allianser som inte har något med toppstatistiken att göra. En sak och säga till alla er: MAN FÅR ETT SLUT, jag tror inte att alla ni vill köra tills ni är 80, jag menar hur många stora spelare har inte slutat spela när de inte fick ett slut!!

JA till 2.0 på ALLA världar!!

Vill inte påstå att jag är en spelare med låg poäng. Har dessutom spelat grepolis på internationella servern innan den kom till Sverige. Har varit med och testat på Beta. Kan bara säga att version 2 suger. Andra online spel har olika versioner på sina spel för att tillfredställa alla. Så varför förstöra för de som gillar version 1 när det finns en server med version 2. De som vill spela eländet kan ju göra så på servern där version 2 finns.
 

DeletedUser

Guest
Om ni inte installerar den är det som om ni gjort grepo 2.0 i onödan :confused::confused::confused:

//D2//
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nästan ALLA som säger nej är spelare spelare med mycket dåliga poäng, de ligger i allianser som inte har något med toppstatistiken att göra. En sak och säga till alla er: MAN FÅR ETT SLUT, jag tror inte att alla ni vill köra tills ni är 80, jag menar hur många stora spelare har inte slutat spela när de inte fick ett slut!!

JA till 2.0 på ALLA världar!!

Jag ser mig som en hyfsat stor spelare och jag trivs med den gamla versionen. Jag tror personligen att de flesta redan försvunnit av de som väntade på 2.0 så låt oss fortsätta kriga på alfa med den version vi har. Övriga följer med Chamie till zeta... ;)
 

DeletedUser

Guest
Helt klart 2.0. Det nya systemet är sjukt mycket bättre, och snyggare. Jag kommer helt klart att älska det när det kommer till Alfa :D
 

DeletedUser1593

Guest
Inte 2.0 tycker man borde få göra sin del och sedan är det slut :) Skulle inte vilja att några vann för att man har över 48 timmar till deras ö. Man kommer också att ha svårt att starta sent i en server
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp