Topp 10 allianser

DeletedUser

Guest
Så pratar en sann vän av GoF mentaliteten :)

bara en fråga.. är det verkligen så roligt att skoja om "GoF" när ingen annan än du verkar veta vad det e för nått?...

bara undrar säkert jätte roligt, om ja visste vad de e du dillar om -.-
 

DeletedUser

Guest
bara en fråga.. är det verkligen så roligt att skoja om "GoF" när ingen annan än du verkar veta vad det e för nått?...

bara undrar säkert jätte roligt, om ja visste vad de e du dillar om -.-

min bästa gissning är Grand old family och den tror jag är helt åt helvete...
 

DeletedUser1915

Guest
GoF = Guardian of Fortezza? Om jag vet rätt så finns de ingen i Sagittis ifrån dem.
 

DeletedUser1915

Guest



Off rank:

1. Rokkoko 1012499
2. Sagittis 638658
3. The League of Wolves 282232
4. Numenor 261478
5. Enigma 145478
6. New World Order 1.0 90502
7. The E Street 69673
8. Enormously Huge Alliance 60229
9. Illuminati 55726
10. Alea iacta est 44412
 

DeletedUser

Guest
ååå nu vet alla att bektar spelar minecraft





(Och förmodligen mig också eftersom ja vet hur iconen ser ut :( )
 

DeletedUser

Guest
Det är inte utan att man börjar undra vad det är för tomtar som styr hos vargarna. Nog för att man kan ha olika tankar om vad en IAP betyder, men själv tycker jag att det är ganska ruttet att aktivt delta i dödandet av sina IAP's soldater. Inte riktigt vad en IAP innebär i mitt huvud, vad vargarna än säger.

Droppen är väl när de börjar skicka anfall som sätter revolter. Jag antar att IAP'n bara gäller vissa spelare? Bara på söndagar? Bara åt ena hållet? Nej, nu har jag personligen fått nog i alla fall. Jag har min bild klar av TLoW's avsikter.

Kort och gott. IAP betyder ingenting för TLoW, då de anser sig vara fria att anfalla ändå. En allians att lita på? Knappast.

Det är såna som du som gör att vi gillar at bråka med Sagittis. Självgod, högljudd och oförstående till helheten.
 

DeletedUser

Guest
Det är såna som du som gör att vi gillar at bråka med Sagittis. Självgod, högljudd och oförstående till helheten.

Fakta: Sagittis och TLoW har en IAP
Mer fakta: TLoW anfaller Sagittis, stödjer våra fiender och blixtar våra städer

TLoW å sin sida hävdar att det beror på missförstånd, att vi lägger olika mening i vad en IAP är. Själv tycker jag att Shingzu är full av skit och har länge krävt att han lägger korten på bordet. Gillar man att "bråka" med oss genom att tex anfalla våra städer skall man fanimej inte vara så skenhelig att man gömmer sig bakom en IAP. Sen får du väl tycka vad du vill om mig. Jag är förvånad över att vi haft ett sånt oändligt tålamod med ert uppenbara dubbelspel.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är såna som du som gör att vi gillar at bråka med Sagittis. Självgod, högljudd och oförstående till helheten.

helheten?

vi har iap med er...
sedan tar vi över städer fråm rokkoko och ser att ni assisterar
vi gör inget även om ni är genomskådade
sedan rullar det in attacker och besvärjelser.
ni väntade antagligen på att tillsammans med rokkoko hugga oss i ryggen när vi inte väntade det.

självgod? ni kanske
högljudd? ni bröt mot en iap:s regler
oförstående till helheten? jag tror jag summerade allt där

kan ni lägga alla kort på borden nu och visa var ni står (iofs tror jag att alla ungefär vet det)

du får gärna rätta någonting nästa gång utan att komma med förolämpningar istället för fakta <3
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ju lägga till att deffa våra fiender E-street och Enigma tidigare samt att ni plockar in flyktingar från dem.. Ni verkar göra allt ni kan för att jävlas. Men påpekar man det är man tydligen självgod och högljudd, dessutom är man blind för den mytomspunna helheten, du vet, den du konsekvent vägrar visa oss.

TLoW, en allians att lita på? /Discuss..
 

DeletedUser

Guest
Fakta nr 1: Sagittis och TLoW har en IAP
Fakta nr 2: TLoW anfaller Sagittis, stödjer fiender och blixtar våra städer.

Dessa fakta är en aning motstridande. Jag tror att debatten rörande IAP kan läggas ner omgående eftersom Fakta nr 3 är att ni inte alls har IAP. Självklart baserat på fakta nummer 2.

Så. Lite On topic Kanske??
 

DeletedUser

Guest
Fakta nr 1: Sagittis och TLoW har en IAP
Fakta nr 2: TLoW anfaller Sagittis, stödjer fiender och blixtar våra städer.

Dessa fakta är en aning motstridande. Jag tror att debatten rörande IAP kan läggas ner omgående eftersom Fakta nr 3 är att ni inte alls har IAP. Självklart baserat på fakta nummer 2.

Så. Lite On topic Kanske??

Fakta none the less. Hela poängen är ju att vi har en IAP men att TLoW inte respekterar den. Hmm, kanske skall fetmarkera för tydlighetens skull?
 

DeletedUser

Guest
Det är inte utan att man börjar undra vad det är för tomtar som styr hos vargarna.

Tillverkning-2-08.jpg


Nu har jag noll koll på vem du är,
men tillhör du Sagittis och tycker att någon i TLoW bryter IAP
så föreslår att du lättar ditt hjärta för er diplomat.

Mvh
Vi som styr hos vargarna
 

DeletedUser1915

Guest
1a Sagittis. Tagit in sina vänner från NWO & fått upp deras aktivitet.
2 Rokkoko. Kämpar på som vanligt.
3 Numenor. Fantomer. Dök upp från ingenstans.
4 The League of Wolves. Förlorat sina FI till Sagittis. Sura/Besvikna. Växer stadigt ändå.
5 Alea iacta est. Växer sig starka. Rokkoko runt sig men verkar växa starkt trots de.
6 Sagittis 01. Resterande utav Sagittis som inte fått plats i Sagittis. Starka spelare där med.
7 The E Street. Haft trubbel men verkar reparera sig bra.
8 Illuminati. Finns på varje server. Bygger ni släkt träd?
9 B.W.I Elite. Fantomer de med.
10 Demons. Fantomer de med. Borta snart ändå.

Så käften på allt annat. Detta är Topp 10 allianser. Skapa ny tråd om vi ska ha skit kastar tävling! >.<
 

DeletedUser

Guest
1a Sagittis. Tagit in sina vänner från NWO & fått upp deras aktivitet.
2 Rokkoko. Kämpar på som vanligt.
3 Numenor. Fantomer. Dök upp från ingenstans.
4 The League of Wolves. Förlorat sina FI till Sagittis. Sura/Besvikna. Växer stadigt ändå.
5 Alea iacta est. Växer sig starka. Rokkoko runt sig men verkar växa starkt trots de.
6 Sagittis 01. Resterande utav Sagittis som inte fått plats i Sagittis. Starka spelare där med.
7 The E Street. Haft trubbel men verkar reparera sig bra.
8 Illuminati. Finns på varje server. Bygger ni släkt träd?
9 B.W.I Elite. Fantomer de med.
10 Demons. Fantomer de med. Borta snart ändå.

Så käften på allt annat. Detta är Topp 10 allianser. Skapa ny tråd om vi ska ha skit kastar tävling! >.<


Kalas. Äntligen dök det upp en lista.
 

DeletedUser

Guest
1a Sagittis. Tagit in sina vänner från NWO & fått upp deras aktivitet.
2 Rokkoko. Kämpar på som vanligt.
3 Numenor. Fantomer. Dök upp från ingenstans.
4 The League of Wolves. Förlorat sina FI till Sagittis. Sura/Besvikna. Växer stadigt ändå.
5 Alea iacta est. Växer sig starka. Rokkoko runt sig men verkar växa starkt trots de.
6 Sagittis 01. Resterande utav Sagittis som inte fått plats i Sagittis. Starka spelare där med.
7 The E Street. Haft trubbel men verkar reparera sig bra.
8 Illuminati. Finns på varje server. Bygger ni släkt träd?
9 B.W.I Elite. Fantomer de med.
10 Demons. Fantomer de med. Borta snart ändå.

Så käften på allt annat. Detta är Topp 10 allianser. Skapa ny tråd om vi ska ha skit kastar tävling! >.<


jag e verkligen imponerad av mig själv som skapade numenor och att den nu ligger där den ligger :) synd att jag ska sluta nu :(

förlåt för lite skryt men var tvungen ;) trodde aldrig jag skulle gå så här långt men har väl bevisat att en spelare som e så där halvdålig/halvbra kan komma långt med rätt inställning och ambitioner har fåt en hel del hjälp men har varit jag som skapat numenor från grunden
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp