Topp 10 allianser

DeletedUser378

Guest
Nu har ni totalt lämnat ämnet här är jag rädd för. Back on track!
 

DeletedUser2204

Guest
roger that boss:D lite kärlek i grepolis skada ju inte vi kanske borde öppna en kärlekstråd?:D skoja bara. jag ska back on track right now:)
 

DeletedUser

Guest
Därför säger jag det. ni börjar sakta men säker går uppför mitten. Och jag tror inte att så många allianser kommer att gilla att ni sakta kommer uppåt. förr eller senare kommer även hav 46 faller i krig


Kul att min avatar inger respekt, FZ ska göra det. Men till ämnet nu.
Så bara för att kriget kryper närmar 46, eller vi närmare kriget, vilket nog kanske är sant så måste URSÄKTA falla.
Du vet fortfarande inget om oss, hur vi tänker och planerar, vilka kontakter och förbund vi har, men ändå kan du döma ut oss.
Det är duktigt, fast vi har ju inte funnits på kartan tidigare så då måste vi ju vara en dagslända som inte tål riktigt motstånd.
Det är sådan här underskattning som har fällt många stora både här och i det riktiga livet.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog påstå att kriget varit i H46 men nu flyttat därifrån. när N/N invaderade för 3-4 månader sen kom kriget dit och det var väl mest Månriket Luna som krigade, men även URSÄKTA fick sig en släng med sleven. Sen gjorde Månriket och Rokkoko gemensam sak av att slåss med N/N och nu är Numinus ett minne blott och Numerus får dra sig tillbaka upp till H45 där de fortfarande jagas.

Jag tror att om URSÄKTA ska få krig så måste det komma från Rokkoko för alla andra har för långt dit och enligt mina källor (som är hemliga ;)) så har Rokkoko nog med städer att plocka utan att gå ner till världens ände.
 

DeletedUser

Guest
Kul att min avatar inger respekt, FZ ska göra det. Men till ämnet nu.
Så bara för att kriget kryper närmar 46, eller vi närmare kriget, vilket nog kanske är sant så måste URSÄKTA falla.
Du vet fortfarande inget om oss, hur vi tänker och planerar, vilka kontakter och förbund vi har, men ändå kan du döma ut oss.
Det är duktigt, fast vi har ju inte funnits på kartan tidigare så då måste vi ju vara en dagslända som inte tål riktigt motstånd.
Det är sådan här underskattning som har fällt många stora både här och i det riktiga livet.

Vi underskattar ingen ryktas det om!
Men lite stor i orden när man är liten på jorden skadar aldrig. Och nått måste ju skrivas i dessa listor för att de skall skapa diskussion ryktas det om
 

DeletedUser2204

Guest
Kul att min avatar inger respekt, FZ ska göra det. Men till ämnet nu.
Så bara för att kriget kryper närmar 46, eller vi närmare kriget, vilket nog kanske är sant så måste URSÄKTA falla.
Du vet fortfarande inget om oss, hur vi tänker och planerar, vilka kontakter och förbund vi har, men ändå kan du döma ut oss.
Det är duktigt, fast vi har ju inte funnits på kartan tidigare så då måste vi ju vara en dagslända som inte tål riktigt motstånd.
Det är sådan här underskattning som har fällt många stora både här och i det riktiga livet.
Så här är det Theo, jag gjorde en lista med framtidsprognoser. Framtidsprognoser innehåller prognoser och det betyder att man skriver upp vad man TROR ska hända i framtiden, och jag tror exakt så som jag skrev i mina lilla lista. Men det är klart att du får skriver vilka kommentarer du vill, det var exakt det jag ville. Och såklart jag inte underskattar er, jag underskattar ingen allians! Jag skulle gärna vilja ser en lista av dej!:)
 

DeletedUser2205

Guest
Nya listor är alltid kul, håller med metallica angående punkten att du också bör skriva en lista Theo! :D
 

DeletedUser

Guest
4 Numerus: Ja vad ska man säga, slår man upp uttrycket "satsa på fel häst" så är det en bild på Numerus ledning. Deras städer ligger fint med sjöutsikt iallafall och vi tar väl hand om dem.
Hoppas inte fastighetsskatten höjs för mycket för dem nu när man börjar få så många bara. :p
Mitt tips är att detta gäng troligen kommer slå ihop sig med sin akademi vad det nu skulle göra för skillnad...
[/B]

Bara för att förtydliga så är detta från en tidigare lista, något jag tror vi bevisat inte helt korrekt. Numinus alliansen som var utdömd av alla från början. Blir inte alltid som alla tror.

Ps, dock blev skatten högre så vi fick höja den interna inom alliansen ;)
 

DeletedUser

Guest
Bara för att förtydliga så är detta från en tidigare lista, något jag tror vi bevisat inte helt korrekt. Numinus alliansen som var utdömd av alla från början. Blir inte alltid som alla tror.

Ps, dock blev skatten högre så vi fick höja den interna inom alliansen ;)

Vad var det som inte stämde då?

Ryktas att vi drev ut er ur den södra posteringen ni hade och ni slog ihop er med akademin.
Enda orsaken att vi har gett er ett andrum är ju för att vi har nytt fokus en stund men misströsta inte, ni är inte glömda..haha

Skatten är förjävlig där nere tyvärr, men vi ville ha städer på rivieran så då är det bara hosta upp kulorna..
 

DeletedUser

Guest
Vad var det som inte stämde då?

Ryktas att vi drev ut er ur den södra posteringen ni hade och ni slog ihop er med akademin.
Enda orsaken att vi har gett er ett andrum är ju för att vi har nytt fokus en stund men misströsta inte, ni är inte glömda..haha

Skatten är förjävlig där nere tyvärr, men vi ville ha städer på rivieran så då är det bara hosta upp kulorna..

hehe var nog lite otydlig med vad jag ville säga.. Min tanke var mer att det var det allmänna omdömet hos de flesta att vi inte skulle klara oss alls. Även fast vi haft svårigheter och hård press har vi överlevt, sedan har vi flyttat lite absolut men man kan inte bo i gamla slitna hus! Nej vi vill ha nyrenoverat och lämnar skräpet åt patrasket ;)
 

DeletedUser2331

Guest
Ville blanda mig in här & vara lite gosig.. Ser att det står lite om URSÄKTA, låter ganska intressant, hoppas ni inte har något emot mitt besök här på forumet :)

MvH BosnjaK
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ville blanda mig in här & vara lite gosig.. Ser att det står lite om URSÄKTA, låter ganska intressant då jag är grundaren, hoppas ni inte har något emot mitt besök här på forumet :)

MvH BosnjaK

Här spekulerar vi och funderar över våra små analyser.
Gör det ni med, skoj att höra hur andra allianser ser på servern.
 

DeletedUser2331

Guest
Här spekulerar vi och funderar över våra små analyser.
Gör det ni med, skoj att höra hur andra allianser ser på servern.

Självklart ska jag försöka analysera lite, dock vet jag inte så jätte mycket om alla allianser så måste bygga upp mina erfarenheter lite!
 

DeletedUser1915

Guest
Rank "Namn" *Poäng* †Spelare† •Poängsnitt•

1. "Sagittis" *19404412* †35† •554412•
Krig emot inprincip alla
2. "Rokkoko" *14393181* †25† •575727•
Krig emot inprincip alla
3. "Numerus" *8145271* †32† •254540•
Krig emot inrincip alla
4. "Demons" *7483792* †28† •267278•
Krig emot inprincip alla
5. "Black Death - Elite" *6935124* †29† •239142•
I krig emot inprincip alla, följer sin diplomats agro emot mig … Dock inte hänt ngt efter deras hot
6. "Sagittis X" *6508834* †30† •216961•
Krig här oxå
7. "URSÄKTA" *6265026* †25† •250601•
Kommer väll krig ngn dag
8. "The League of Wolves" *5660504* †21† •269548•
Krigar till höger o vänster, framåt o bakåt
9. "Laokoon" *2942797* †4† •735699•
Krigar till höger
10. "Black Death - Academy" *1650763* †18† •91709•
Personlig vendetta emot mig … Pappa, ja vill ha en italienare!
 

DeletedUser

Guest
detta var alldeles för kort, inga analyser:) haha mer väntas av en HALVGUD
 

DeletedUser

Guest
Kan inte nån skön person lägga upp en lista här med lite seriösa analyser på alla allianser?
Sällan det dyker upp topp tio listor så här sent på servrar, antagligen för att alla som spelar på servern vet allt man behöver veta om allianserna, men tänk på att de finns fd spelare som är nyfikna på hur det går på gamla goda Eta :.)
 
Topp