Det ryktas...

docprometheus

Active Member
Sorry för en sådan "gubbe ut från lådan" helt plötsligt... sorry.. Ni kanske känner igen denna förbaskade åkomma kanske? (Biter mig i läppen med stort oro)

men Piri borde väl visa upp inom elit-nivå allt spelare allt han kan kan sedan servern Phi's mäktiga gång efter "tuffa hjältarna" från servern Tau fick aldrig utrymme i servern Phi...... Till och med Waffen kunde smaska på f.d Tau-hjältarnas spökstäder i servern Phi :cool:

För övrigt...

Hej på dig mini-Doc...Ich liebe dich min stalker-gubbe <3
 

DeletedUser3785

Guest
Sorry för en sådan "gubbe ut från lådan" helt plötsligt... sorry.. Ni kanske känner igen denna förbaskade åkomma kanske? (Biter mig i läppen med stort oro)

men Piri borde väl visa upp inom elit-nivå allt spelare allt han kan kan sedan servern Phi's mäktiga gång efter "tuffa hjältarna" från servern Tau fick aldrig utrymme i servern Phi...... Till och med Waffen kunde smaska på f.d Tau-hjältarnas spökstäder i servern Phi :cool:

För övrigt...

Hej på dig mini-Doc...Ich liebe dich min stalker-gubbe <3
Skjut dig själv tack
 

DeletedUser3785

Guest
Skjuter du dig så mår nog jag och hela grepo sverige mycket bättre
 

xeet

Active Member
Jepp. Jag kan skuta på mig själv om det får dig må bra...

Du lider förmodligen av begränsade sfär där allting ska existera i din sfär... Övriga är för mycket för dig...

Däremot är du officiellt min leksak, en leksak jag kan leka med dig på befallning mini.doc
Tror Mini Doc skulle uppskatta sjukt mycket om du använder han som din personliga lilla sexleksak ^^
 

DeletedUser3785

Guest
Eller så kan du lira en svensk server igen o bli nollad
 

docprometheus

Active Member
Sorry för allt moderator... Men en underhållen person är alltid kul att underhålla tills gränser enligt moderatorernas gränser är satta...

(Människor med deras sinne, även om jag är felfri, jag har brister, men människor är sköna att konversera inom gränser.. Vilket Mini-doc bevisligen klarade inte av :)

Valet är enkelt... Låta tjuriga, lättkränkta gnälla på eller låta personer med ytterligare förståelse snacka på( öka på kvalitet i denna tråd famför "fjortis-språket")

doc (den äkta) prometheus out...
 

DeletedUser3785

Guest
Sorry för allt moderator... Men en underhållen person är alltid kul att underhålla tills gränser enligt moderatorernas gränser är satta...

(Människor med deras sinne, även om jag är felfri, jag har brister, men människor är sköna att konversera inom gränser.. Vilket Mini-doc bevisligen klarade inte av :)

Valet är enkelt... Låta tjuriga, lättkränkta gnälla på eller låta personer med ytterligare förståelse snacka på( öka på kvalitet i denna tråd famför "fjortis-språket")

doc (den äkta) prometheus out...
Flyg iväg till tyska nu, babsan hade nollat dig på se
 

DeletedUser3785

Guest
Han e konstant packad på dåligt tysk öl därför du inte fattar ens 1/4 av vad han skriver
 

DeletedUser3352

Guest
Det ryktas att det inmundigas en del berusningsdrycker denna ljuvliga kväll.
 

docprometheus

Active Member
Oj två tuffa atts...

Två som vill testa den tuffa, men håller kvar i de "trygga sfär" Okej okej... Geggan eller Lordi som var nyfiken på tyska för spänningen (utmaningens-sfär) klarade inte av att anta de tuffa utmaning...

Det jag älskar.... Folk snackar på, men är skraja på att testa, eller är skraja för sin egen rykte...(Där vill jag gärna lägga fram den spanska skrattande gubbe)

Ni trygga gubbar... Ni som inte sett nederlag, ni som inte upplevt lögner i avancerade nivåer i svenska servern... säger jag bara...Bilda en allians i tyska...
De som är kul med tyska.... 16 hav redan på några veckor... Som en ledare korrigera 20 ink ks i samma sek och hastigt prioritet prioritera städerna som är viktigt i vårt hav som råkade ligga i samma hav (Hav 45 till exempel)... Dessutom 4-6 större allianser som ligger i ungefärlig samma rankingpoäng.

Där har ni mina skills... Ni får håna mig hur mycket ni vill bebisar... Ni "stjärnorna" var välkommen att testa utan framgång då vi älskade lite mer än 1000 mess i WA per dygn, minst 40-50 ks per dygn...

Geggan tvivlade rätt länge, han vågade inte... 24/7 atts skrämmer kanske för honom i de "trygga svenska skills"

Sista ord från mig... Det jag skriver nu, är för att jag vill bli underhållen, ni är min offer då ni svarar mig... Ni ger mig utrymme att skriva på... Ni är otroligt härliga som meningsmotståndare i dessa sfär ni icke eller förstår....

//doc out på riktigt ni lilla sandlåde-leka spelare med 5-15 sek glapp i timing....
 

DeletedUser3689

Guest
Jag kan seriöst lova dig aggressiv allians försöka ta över några satelliter och bondöar från oss med 1+ och 0 - sek miss i timing!
No way!
Är nog bara så på tyska ryktas det!

Host host Ryktas att inte alls så att folk som har någon aning om hur man spelar off gör detta på svenska konstant utan problem. Skulle inte säga att man är bra om man får 1+ och 0 i tajming är man okej, får man 2-3 sek är man dålig på att tajma, speciellt med så många städer som jag gissar att det finns på tyska, desto fler städer desto lättare är det att tajma. +1 och 0 är ett måste, folk gör det konstant på svenska och ryktas att du har noll koll.
 
Topp