Det ryktas...

DeletedUser3689

Guest
Vredar ni i sömnen då eller om ni sov sött? Fan det vill jag också.
Absolut såg jag dina två rader, men ja ni får ut flyg på någon dag och vi får ut flyg på någon dag, klart att andra än toppallianserna inte hänger med när grepolis handlar om aktivitet samt guld i stort sätt, så förstår inte riktigt vad din poäng är.

Sen ryktas det att jag möjligtvis inte är helt seriös med det jag skriver och försöker bara liva upp forumet samt trigga er lite, hatar inte er ;)
Ryktas att jag tror att det kan bli en jämn match, ni har bra spelare och vi har bra spelare, detta är nytt för oss alla och tror på både negativt samt positivt att det kan bli en match om en del tur också då ingen riktigt vet vad som fungerar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2937

Guest
Ryktas inte samma gnäll och bittra ton idag:) Är det för att du äger ett eget tempel eller känns grepo bara mer balanserat denna morgon:)
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas inte samma gnäll och bittra ton idag:) Är det för att du äger ett eget tempel eller känns grepo bara mer balanserat denna morgon:)
Mja ryktras att jag är fortfarande bitter att man kan få typ 45 vrede på sig, oavsett vem som gör det eller vad man träffar. Står fast med att jag inte tycker det är balanserat, men det är ju innos fel och inte erat :)
 

Cspeete

Member
Det ryktas att Piri självklart är för ett spel där han kan punga ut mer och mer guld för att dölja sina färdigheter, eller bristen på såna rättare sagt. När ska du erövra din första stad av en aktiv spelare? :eek: Tror nästan att du får försöka ta hjälp av din kompanjon som valde att byta namn inför denna värld(Undra varför?). Trots att det nya namnet innehåller falsk marknadsföring så finns ju guldet kvar. ;)
 

Cspeete

Member
Det ryktas att någon kände sig träffad och tog sitt andra nick för att svara. Även detta namn är falsk marknadsföring, för du guldar i stil med Piri. Frågan är när någon av er ska bevisa att ni har några färdigheter i detta spelet förutom att gulda? :p Jag tappade å andra sidan inga städer till fyllon som cheven o hoffa ;)
 

DeletedUser3785

Guest
Det ryktas att någon kände sig träffad och tog sitt andra nick för att svara. Även detta namn är falsk marknadsföring, för du guldar i stil med Piri. Frågan är när någon av er ska bevisa att ni har några färdigheter i detta spelet förutom att gulda? :p Jag tappade å andra sidan inga städer till fyllon som cheven o hoffa ;)
Ey respektera cheven o hoffa ryktas det, det tog dem faktiskt några månader innan dem spöka på actium, big shoutout
 

nogold

Active Member
Ryktas att jag inte bryr mig om att bevisa något :)
För övrigt är mina namn inte marknadsföring utan bara namn ^^
De är inte på riktigt @Cspeete om du trodde det :)
 

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att jag inte bryr mig om att bevisa något :)
För övrigt är mina namn inte marknadsföring utan bara namn ^^
De är inte på riktigt @Cspeete om du trodde det :)
Ryktas att det enda som är verkligt är smärtan man får i själen när man märker att kokset tagit slut
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att fåret casper bräker samma klagosång som vanligt:) Dax att komma över att nogold lämna dig och alla drama pojkar för en lite mognare grupp spelare:cool:

Angående guld så ryktas det att jag bara guldar med geggas guld:) Roar mig alltid med att mjölka fienden på guld dom första 14 dagarna på en ny server:)
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att oldies håller på med något fuffens med att lämna o skapa en ny allians.
Försöker de utnyttja någoting kanske? Ryktas att det vore tråkigt om hälften blev bannade, lite motstånd vill man ha ändå.
 

DeletedUser3847

Guest
Ryktas att oldies håller på med något fuffens med att lämna o skapa en ny allians.
Försöker de utnyttja någoting kanske? Ryktas att det vore tråkigt om hälften blev bannade, lite motstånd vill man ha ändå.
Varför skulle vi bli bannade :p
 

DeletedUser3689

Guest
Varför skulle vi bli bannade :p
Ryktas som sagt att jag inte vet vad som sker i era allianser, kanske bara är ni som har två allianser helt plötsligt. Men tänkte om det var att man utnyttjar en bugg i spelet, då gamemodet är nytt så lär det finnas saker som inte har testats till 100% samt ryktas det att folk i eran allians har skrivit att ni "testar en sak" och att ni är rätt hemlighetsfulla till varför ni har gjort en ny allians, då börjar man ju spekulera lite :)
 
Topp