Det ryktas...

docprometheus

Active Member
Men kul skills....
HqZh727.jpg
 

docprometheus

Active Member
No way!
Är nog bara så på tyska ryktas det!

Host host Ryktas att inte alls så att folk som har någon aning om hur man spelar off gör detta på svenska konstant utan problem. Skulle inte säga att man är bra om man får 1+ och 0 i tajming är man okej, får man 2-3 sek är man dålig på att tajma, speciellt med så många städer som jag gissar att det finns på tyska, desto fler städer desto lättare är det att tajma. +1 och 0 är ett måste, folk gör det konstant på svenska och ryktas att du har noll koll.

Jag älskar dina förtroende... Du är välkommen att testa en sådan 4-4-4 till hösten... är du med?
 

docprometheus

Active Member
Lora och övriga får köra de de vill enligt deras skills... Ja era svenska skills hahaha... Kör på... Boosta i er i halvfärdiga 4 havs... Go go go på er mellanmjölk-Svensson...

Go go go go :D
 

xeet

Active Member
Lora och övriga får köra de de vill enligt deras skills... Ja era svenska skills hahaha... Kör på... Boosta i er i halvfärdiga 4 havs... Go go go på er mellanmjölk-Svensson...

Go go go go :D
Om nu svenska servrar är så mellanmjölk, varför får du och dina tyska elitspelare alltid såååå mycket stryk när ni ens testar spela på en .se server? ^^
 

docprometheus

Active Member
Om nu svenska servrar är så mellanmjölk, varför får du och dina tyska elitspelare alltid såååå mycket stryk när ni ens testar spela på en .se server? ^^

Jaa.. denne med "utbredd förståelse" förstår allting... Det är upp till dig hur du vill ha så,,,, .....Mozarts sånger... sånger... Eller kanske Benny Hills "visdomar"
 

DeletedUser3689

Guest
Denna skills är inte tillräckligt hahahahaha... Du får räkna med 1k-3k flygande inom 10-20 sek intervaller

Seriöst,.,, Varför snackar jag med "sovmorgon-folket här???".... 24/7 atts utan avtal finns inte i tyska... "är du klen, skyll dig själv" :D
Ryktas att 1k-3k flyg inte har något med skills att göra, bara poäng och guld.
Sen verkar det som att du bara pratar om andra folk, vad gör du som är så imponerande?
Som sagt, säger inte något om tyska, men du klankar ner på svenska utan att veta något verkar det som, så är väl bättre att du kör på nästa svenska?
 

DeletedUser3785

Guest
Du sög lika mycket på tyska som du gör på svenska så sluta snacka
 

docprometheus

Active Member
Seriöst @xeet dina ord, synpunkter, visdom måste du seriöst snacka igen med dina föräldrar innan du är tvingade till att rengöra toaletter...

Jag är inte elak mot dig, utan du måste tänka om i dina tankar!
 

docprometheus

Active Member
Du sög lika mycket på tyska som du gör på svenska så sluta snacka

Jupp rykten gåpr det du vill höra...

Hårt betoning! Jag har erbjudit dig i tyska... du vill inte... du gömde dig snabbt. Feg råtta helt enkelt som lever på att stjäla övriga acc.... Skitspelare helt enkelt. Du lever på övriga skills men när de gäller är du borta!

Sista ord jag snackar med en förlorare då du inger skit i allting... Sorry! Du är förlorare i internationellt!
 

xeet

Active Member
Seriöst @xeet dina ord, synpunkter, visdom måste du seriöst snacka igen med dina föräldrar innan du är tvingade till att rengöra toaletter...

Jag är inte elak mot dig, utan du måste tänka om i dina tankar!
Jo räcker nog att jag tar ett snack med mina föräldrar om mina synpunkter^^

Men du däremot^^
Krävs nog jävlat allt från svenska lärare till psykolog med en liten touch av läkare för att få dig på banan igen :)
Men det är inte omöjligt ^^
 

xeet

Active Member
Jupp rykten gåpr det du vill höra...

Hårt betoning! Jag har erbjudit dig i tyska... du vill inte... du gömde dig snabbt. Feg råtta helt enkelt som lever på att stjäla övriga acc.... Skitspelare helt enkelt. Du lever på övriga skills men när de gäller är du borta!

Sista ord jag snackar med en förlorare då du inger skit i allting... Sorry! Du är förlorare i internationellt!
Vi har erbjudit dig att spela Svenska men du är för feg för att godta våra erbjudande fega råtta^^
 

DeletedUser3785

Guest
Jupp rykten gåpr det du vill höra...

Hårt betoning! Jag har erbjudit dig i tyska... du vill inte... du gömde dig snabbt. Feg råtta helt enkelt som lever på att stjäla övriga acc.... Skitspelare helt enkelt. Du lever på övriga skills men när de gäller är du borta!

Sista ord jag snackar med en förlorare då du inger skit i allting... Sorry! Du är förlorare i internationellt!
Snacka mer, du o dina tyska småbarn har blivit nollade på varenda svensk server ni spelat på, alltså ingen skillnad gentemot tyska då ni blir nollade där med, där du inte ens ligger topp 20 men ändå snackar dynga, sluta skryta om att du blir rövkörd på tyska det är bara pinsamt
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att 1k-3k flyg inte har något med skills att göra, bara poäng och guld.
Sen verkar det som att du bara pratar om andra folk, vad gör du som är så imponerande?
Som sagt, säger inte något om tyska, men du klankar ner på svenska utan att veta något verkar det som, så är väl bättre att du kör på nästa svenska?


Jupp... Du är välkommen till hösten :D Testa dina skills... Få dina ord utanför svenska mening... Du ska ut från Sveriges gränser... ut från gränser det du lärt dig så.... (Motivation- motivation)


Wilkommen mein freind på (tysk/svenska)ord.... Gogo gogo tuffingen...


-----------------------
De svenskar som spelat med mig med seriöst perspektiv förstår varför jag är så det jag skriver..

som sagt...Iora... Vi har aldrig stött på varandra tidigare... Jag vet att du utgår allting baserade av tidigare historik av dessa glidare som jag älskar mobba efter Phi + Korinth tiden. Allting har då körts i "slow-mode" gång tills "vissa av oss tuffa svennar, ville ha action" dessutom tyska... Varför jo för att bägge länder har samma tidszon som övriga idioter inte fattar.

Denna tidszon vi snackar om är... 16 hav redan efter några veckor... Kolla bara i maxtrix.net...

Jag är här nu tillräckligt öppen bland kudde-folket, de som tror att de lever i de goa trots massor av krig under deras kudde-nivå...

Vissa av svenska "elit" var utmanade, men de ville ej... Säger mycket, fast jag är medveten om dessa har familjer, kurser, univ bla bla som inte påverkar mig...

Skitsdnackare är skön för mig iall nivåer...


Mini doc skills är nog typ.... 10 mnin efter hens bästa resultat---- Jag som älskar att få hem honom mot 5-6 pricksäkra tyskar rakt igenom mot3-4 UV-öar på gång utan hatt han reagerar :D
 

docprometheus

Active Member
Snacka mer, du o dina tyska småbarn har blivit nollade på varenda svensk server ni spelat på, alltså ingen skillnad gentemot tyska då ni blir nollade där med, där du inte ens ligger topp 20 men ändå snackar dynga, sluta skryta om att du blir rövkörd på tyska det är bara pinsamt
Snacka mer, du o dina tyska småbarn har blivit nollade på varenda svensk server ni spelat på, alltså ingen skillnad gentemot tyska då ni blir nollade där med, där du inte ens ligger topp 20 men ändå snackar dynga, sluta skryta om att du blir rövkörd på tyska det är bara pinsamt


Jag vet och förstår dig lilla doc... Du lever i en stund där du måste..... Käfta emot, du måste göra dig hörd... Men fortfarande tunn argument :D:D

Skönt att ha dig som en leksak när du brusar upp i ingenstans.,...

Vi hörs väl igen om typ... 1 vecka... Då hoppas jag att du brusar upp i forskningssyfte... <3
 
Topp