Det ryktas...

DeletedUser3183

Guest
Helt rätt ryktas det!
Kanske skulle behövas lite barnvakter dock, ryktas om att folk spampushar och drar tillbaks anfallen. Personligen tycker jag detta är väldigt fel oavsett vem det är som gör det, flera i våran allians blev pushade idag och det var inte utav någon i våran allians, vi har lite tankar om vem det kan vara men alla såg inte.

Ska man anfalla ska man göra det ordentligt tycker jag, visst om man drar tillbaks anfallet för att någon "counteranfaller" men att enbart pusha fienden är dålig stil och är inte en del av spelet. Man kan säga vad man vill om hagel samt nattanfall men det är faktiskt en del av spelet och en funktion som är skapat av inno, annars skulle hagel inte finnas och det skulle inte vara möjligt att anfalla på natten (Tror inte det är innos mening med notiser att man ska spamma fienden utan att faktiskt landa, då utnyttjar man funktionen och ett spamkrig tror jag ingen vill ha på denna server, detta är till och med "bannable"på andra serverar som inte är SE).

Hoppas inte detta händer av någon igen på denna server, och om någon i Yttrandefrihet eller tryckfrihet gör detta mot någon annan på servern får den personen som blir utsatt gärna meddela mig på grepolis.
Hahahahahhahahahahhahahahahahha
Aighttt när det hände oss ”grät vi” för jag tyckte de var drygt, men nu är det okej att tycka det är jobbigt
 

DeletedUser3689

Guest
Hahahahahhahahahahhahahahahahha
Aighttt när det hände oss ”grät vi” för jag tyckte de var drygt, men nu är det okej att tycka det är jobbigt
Ryktas att det är oklart vad du pratar om, jag skrev utifrån mitt perspektiv, kan inte ta ansvar för vad andra gör eller skriver. Har alltid tyckt samma sak om spampush och kommer alltid tycka samma sak. Du kanske ska ta det med personen det gäller istället, är ingen budbärare eller dagisfröken.
 

DeletedUser3746

Guest
Ryktas att det är mysigt med chips och öl när man läser ryktas tråden =)
 

Geggan

Active Member
Ryktas om att en spelare blir butthurt för att man anfaller spelaren... ryktas även om att det blir så när det finns råvaror i mängder att hämta!

37bdbeebd6.png
 
Senast ändrad:

DeletedUser3774

Guest
Ny ska de ryktas lite haha har man BV hos sina allians kamrater och den dör så skickar man inte en ny utan att kolla om de står ett ks i staden eller få tag i spelaren eller va säger du Hyperionz "awkward"
 

Geggan

Active Member
Ny ska de ryktas lite haha har man BV hos sina allians kamrater och den dör så skickar man inte en ny utan att kolla om de står ett ks i staden eller få tag i spelaren eller va säger du Hyperionz "awkward"

Ryktas om att det enda du kan göra är att snacka nuförtiden, visa lite lite historia och kriga! som du och jag gjorde. just nu är det bara patetiskt
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att min enda hjärncell som sitter i rullstol fick en hjärnblödning av att läsa vad farbror doc skriver. o_O

Jag förstår dig! Att leverera RV till UV i rätt mängd i servern Korinth var då "Jobbigt, tungt, hjärnblödande, att fånga hem rymmande hjärnceller för dig...

Jag lider med dig vännen...Dr Phils Hotline är några knapptryckningar borta... Go go go min vän... du hittar dig tillbaka snart. Jag tror på dig!
 

Geggan

Active Member
Jag förstår dig! Att leverera RV till UV i rätt mängd i servern Korinth var då "Jobbigt, tungt, hjärnblödande, att fånga hem rymmande hjärnceller för dig...

Jag lider med dig vännen...Dr Phils Hotline är några knapptryckningar borta... Go go go min vän... du hittar dig tillbaka snart. Jag tror på dig!

Gå och gräv ner dig, OKEY?
 

DeletedUser3774

Guest
Ryktas om att det enda du kan göra är att snacka nuförtiden, visa lite lite historia och kriga! som du och jag gjorde. just nu är det bara patetiskt
Vet du va som är Patetiskt, räcker väl att se off ranken från vår sida gentemot eran allians. Är de bara du som krigar eller va gör dom andra? De kallar jag historia <3
 

docprometheus

Active Member
Gå och gräv ner dig, OKEY?


Jo det gör jag, även du också hahaha... Du har dina gångar lika mycket som jag... Som stackars Korinth-snyftare bakom dig och gillar bakom dig XD (Jag ber för högre makter att du är fullt medveten om allting lilla Lordi)


"Soldater på fältet ligger alltid på fronten och är på rymmen förrän den som smakat på riktiga krut" Seriöst. Tror du att jag tar dina ord på allvar lilla Lååårdi, aka Geggan"? Du kan skriva HUR mycket du kan, Dina ord är i mina ögon underhållna meningar. Ja DU underhåller mig med dina roliga meningar, dessa som ger mig otroliga nya energier genom att läsa fårskallarna gnälla i denna forum. Ni är mina leksak, mina leksak XD...

Tips till er fårskallar..
Ge inte en "uppmärksamhettjuvar" uppmärksamhet ,när denne inser att denne inte får uppmärksamhet, slutar denne att skriva till slut"
Jösses att ni idioter inte förstått trots allt XD XD ... Ni mina lilla och lilla leksaker XD XD
 

docprometheus

Active Member
För övrigt.

TAU-skrytpåse Lordi försvann rätt fort i servern Phi när sansade folket körde på...(Allting finnes att forskas i maxtrix)

Cspetee hade då svårigheter med samarbete och tjurade till i servern Korinth... Det står skriven i maxtrix...

Alltså fakta utan gnäll, joller, andra/tredje vägs undanflykter)
 

xeet

Active Member
Jo det gör jag, även du också hahaha... Du har dina gångar lika mycket som jag... Som stackars Korinth-snyftare bakom dig och gillar bakom dig XD (Jag ber för högre makter att du är fullt medveten om allting lilla Lordi)


"Soldater på fältet ligger alltid på fronten och är på rymmen förrän den som smakat på riktiga krut" Seriöst. Tror du att jag tar dina ord på allvar lilla Lååårdi, aka Geggan"? Du kan skriva HUR mycket du kan, Dina ord är i mina ögon underhållna meningar. Ja DU underhåller mig med dina roliga meningar, dessa som ger mig otroliga nya energier genom att läsa fårskallarna gnälla i denna forum. Ni är mina leksak, mina leksak XD...

Tips till er fårskallar..
Ge inte en "uppmärksamhettjuvar" uppmärksamhet ,när denne inser att denne inte får uppmärksamhet, slutar denne att skriva till slut"
Jösses att ni idioter inte förstått trots allt XD XD ... Ni mina lilla och lilla leksaker XD XD
fyfan va tom du är hahaha
 

Cspeete

Member
Det ryktas att farbror doc alltid kommer med samma unkna argument oavsett vad det gäller. Antingen handlar det om något en spelare gjort eller att denna tyska värld är så mycket bättre än svenska. Att argumentera emot detta doc påstår är som att diskutera med en vägg, man kommer ingenvart. Att då försöka förstå sig på allt han säger med dåligt formulerade meningar och andra grammatiska fel... ja, då dunkar jag hellre huvudet i en riktig vägg så jag blir medvetslös. För det ger mig mindre huvudvärk än att läsa vad doc skriver. o_O
 

docprometheus

Active Member
Ryktas... Att jag älskar er...
Ni flaggar upp flaggan, men ser inte allting efteråt... Detta är det jag älskar hos er...

Jag tror på er... Oavsett hur mycket ni skriver... Ni bidrar mycket... Otroligt mycket i "realititets" vägnar....

Cspeetee må skriva så fort han kan,,, Men de roliga är att de "beryktade" doc kom in i samma disc-grupp, försvann denne lika fort som "spöket på Canterville rätt fort... Denne som FÅ ÅRÅTER kommande energier när någon av er klagar på.... "Ser ni?" XD

Mina teaterfolket... Mina kära folket<3

Klaga på så mycket du kan utifrån Korinth-server...

Tll dig xeet... Jag vet, jag förstår, du vill mycket så du vill, men tyvärr... tyvärr.... Sorry för allt du vill kämpa på....
i
 

DeletedUser3689

Guest
Vet du va som är Patetiskt, räcker väl att se off ranken från vår sida gentemot eran allians. Är de bara du som krigar eller va gör dom andra? De kallar jag historia <3
Går ju att säga samma sak om deffranken? Deff är oftast "off" på belägring, det borde väl du veta. Off krävs för att försvara medspelare och deff krävs för att ta städer.
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att det finns en del pajaser på grepo, men denna server fan för mycket. Finns många anledningar till att det blir som det blir, detta är delvis en protest mot detta gamemodet och grepolis devs. Att man kommer ut med ett gamemode som är så oklart är fan fascinerande, tex att dom nu märkte att "oj det var visst rätt op med att vreda flyg under belägringstiden av tempel" som jag sa vid början av servern. Sen att man blir påverkad något enormt av stavfel på templets text, tydligen har vi inte 2 tempel som ger 6% mindre rekryteringskostnad, det var ett som gav till hamnen och ett som gav till markenheter, sen finns det tydligen ett annat som ger till båda, HUR SVÅRT SKA DET VARA ATT SKRIVA DET? Det står fan precis likadant på varje tempel. Sen får vi en tyches 20% mer RV i 4 veckor, TACK SÅ MYCKET DET ÄR PRECIS LIKA BRA! O_O
PS: Det är fan inte roligt gamemode heller.

Sen palla kämpa för folk som inte ens kan lyssna på enkla saker, allmänt efterblivna och ställer inte upp, bara massa gnäll på att man själv ska göra mer saker. Folk som blir arga för minsta lilla och lämnar alliansen hit o dit. Tänker inte slösa min tid och pengar på sånt folk.

Det fanns roliga stunder, skulle säkert kämpat på bra mycket mer om jag hade något att kämpa för, hoppas att jag kan möta samma folk under bättre omständigheter någon gång i framtiden.

Peace out.
 

DeletedUser3774

Guest
Sen palla kämpa för folk som inte ens kan lyssna på enkla saker, allmänt efterblivna och ställer inte upp, bara massa gnäll på att man själv ska göra mer saker. Folk som blir arga för minsta lilla och lämnar alliansen hit o dit. Tänker inte slösa min tid och pengar på sånt folk.

Det fanns roliga stunder, skulle säkert kämpat på bra mycket mer om jag hade något att kämpa för, hoppas att jag kan möta samma folk under bättre omständigheter någon gång i framtiden.

Peace out.


Detta va ju bara väntat så himla patetisk är inte detta, på va ända jä..a server ska ni spöka och förstöra en server ryktas de.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp