Det ryktas...

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att man måste veta Xeets nick på denna server om man skall skriva en topp 10 lista har snart bara 10 platsen kvar :)
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att servern måste få några veckor till på sig innan någon lista :)
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att den elaka doc borde inte komma in och sätta spår... Sorry.. sorry... sorry...

Men borde inte ni liva upp er i denna tråd?? lite mer än 3 inlägg per dygn kanske? Nogold borde skriva mer gnäll kanske? Jacob/dJUNGELN borde kanske skriva mer om dessa smaskiga brödmakeri, bananplockning i dJUNGELN bla bla. (Eller är "mun-hugga-konkurrens" redan avgjord efter några dagar?" (Annars ställer jag upp med nytt acc här i forumet och skapa "ramaskri" 24/7)

Sorry om jag nu störde vissa "nya acc" genom att skriva "jag-och-doc-och mini-doc-då-denne-kunde-inte-hitta-ny-acc-efter-denne-avslutat-bla bla bla..."...

Eller är du "Legondra" mer tåligare mer än 7 anfall per dygn? Go go go lilla Ålänningen.

Griniga pizzabagare, lökhackare, gråterskor undanbedes bestämt och hårt och hänvisas till nattbad i Svart-åns värsta svartaste punkt.

(Sista punkt: Ni som anser att doc inte är välkommen i denna tråd välkomnas med trevlig "gif-laugh) helt och enkelt...


Edit... Heeeej på dig xäät... ich liebe dich!
 

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att den elaka doc borde inte komma in och sätta spår... Sorry.. sorry... sorry...

Men borde inte ni liva upp er i denna tråd?? lite mer än 3 inlägg per dygn kanske? Nogold borde skriva mer gnäll kanske? Jacob/dJUNGELN borde kanske skriva mer om dessa smaskiga brödmakeri, bananplockning i dJUNGELN bla bla. (Eller är "mun-hugga-konkurrens" redan avgjord efter några dagar?" (Annars ställer jag upp med nytt acc här i forumet och skapa "ramaskri" 24/7)

Sorry om jag nu störde vissa "nya acc" genom att skriva "jag-och-doc-och mini-doc-då-denne-kunde-inte-hitta-ny-acc-efter-denne-avslutat-bla bla bla..."...

Eller är du "Legondra" mer tåligare mer än 7 anfall per dygn? Go go go lilla Ålänningen.

Griniga pizzabagare, lökhackare, gråterskor undanbedes bestämt och hårt och hänvisas till nattbad i Svart-åns värsta svartaste punkt.

(Sista punkt: Ni som anser att doc inte är välkommen i denna tråd välkomnas med trevlig "gif-laugh) helt och enkelt...


Edit... Heeeej på dig xäät... ich liebe dich!
Hej compis
 

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att inno är så jävla äckligt penga kåta så man kan vreda flyg mot tempel, sen kommer dem pumpa events där alla vaskar cash för att försöka lyckas döda bellar, bra jobbat med att döda spelet mer år för år, jävla tomtar
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas om detta är meningen att det ska gå att göra såhär så har jag tappat det sista hoppet för inno. Har dom ens lirat sitt eget spel om dom tror att det är balanserat att kunna vreda flyg som en hel allians under belägringen av ett tempel, jag menar, templet är inte ens alliansens ännu (Men även när det blir det är det ändå sjukt korkat).
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att vi goldies så här långt in i spelet ger tummen upp till inno. Känns spännande och lite klurigt. Inte bara tuta och kör som gäller:)

På tal om balanserat :) så tycker jag inte att ett fåtal spelare på servern dagligen ska kunna trycka ut flyg i mängder som dom mindre allianserna inte ens får ihop på en vecka;)
 

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att vi goldies så här långt in i spelet ger tummen upp till inno. Känns spännande och lite klurigt. Inte bara tuta och kör som gäller:)

På tal om balanserat :) så tycker jag inte att ett fåtal spelare på servern dagligen ska kunna trycka ut flyg i mängder som dom mindre allianserna inte ens får ihop på en vecka;)
Oj vilken stor överraskning att storguldarn tycker ännu mera krav på guld är bra. Inte bara tuta o köra som gäller?? Haha va i helvete har du rökt på
 

DeletedUser994

Guest
Det ryktas oldies inte vinner eventen så lär ju guldas mer på annat håll... ;)
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att oldies har nog missuppfattat eventet om de tror att guld gör så man kommer upp i poäng, kanske det är därför de inte vinner eventet.


Ryktas att vi goldies så här långt in i spelet ger tummen upp till inno. Känns spännande och lite klurigt. Inte bara tuta och kör som gäller:)

Mja tuta och kör var det ju inte riktigt, anföll ju så att det skulle landa så tidigt som möjligt, sen att 8 pers i oldies sitter inne kl 05:20 och gibbar grepolis antar jag är mer deras förlust i livet än att jag förlorar en flygstad.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3689

Guest
Ryktas dessutom att det är uppenbart att top 5 kämpar guldar en del. Behövs inte en raketforskare för att förstå det.
Hjältar kan göra mycket men inte fan kan de göra så man får 10k+ anfallskp per dag i 3 dagar+.
 

DeletedUser2937

Guest
"deras förlust i livet" ryktas det:) Känner man så inför grepo ska man nog lägga ner. Var ni som var uppe 05 för att spela då alla goldies utom vår fruktade nattvakt sov sött.

Man skulle kunna tro att mina två rader var skrivna på grekiska så som ni två yrar;)
 
Topp