Det ryktas...

DeletedUser3774

Guest
Ryktas att då får man använda sig av katapult och stenhagel
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3774

Guest
Ryktas att de smäller åt alla håll och kanter idag
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Ryktas att de är Mys framför Mello
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att det saknas inlägg från Möss/Musketörer här var är ni ???
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas att det kanske finns roligare saker att göra än att lägga ner tid på att skriva med er :cool:
 

DeletedUser3770

Guest
Ryktas om att Musketörerna är påväg att spräcka nollan...
 

DeletedUser3183

Guest
Ryktas att vissa är för trötta för att skriva här efter hk:s dygnet runt flera dagar i sträck :) Hoppas bara ni älskar vakna upp det ljuva ljudet av appen lika mycket som jag gör det ;)
 

DeletedUser3637

Guest
Härligt, var ju så du höll på, på Olympia så kom inte här och snacka ryktas det
 

DeletedUser3183

Guest
ryktas att: Yes inget problem för mig, bara glad vi alla är på samma sida :)

Och var tredje inlägg här handlar om att ni vill att vi ska skriva mer, men ska vi inte komma här och snacka kan ni bestämma er ?
 

DeletedUser3637

Guest
Ja, gå nu och bygg på dina nygrundade städer på en satellit ön flera öar ifrån fronterna ryktas det
 

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att det är sorgligt hur man ger upp och hotar med terror när man åker på stryk @Marde
 

DeletedUser3183

Guest
ryktas att hahaha vadå hotar med terror, säger bara att ni får räkna med vad ni själva kör med. Förutom idag har jag fått minst 1 hk i timmen de senaste 3 dagarna dygnet runt.

Spelar i en stor allians som terrar spelare på 38k poäng och sen säger att man blir hotad för någon kanske attackerar tillbaka, riktigt starkt jobbat. Applåder
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att de var en ganska tydlig ton i dina rykten om terror..

Din spelarpoäng spelar ingen roll i sammanhanget, du är medlem i vår största fiende och du har städer vi vill ha. Om du inte klarar av några anfall för att vi ska kunna ta dem så bör du antingen 1) avinstallera appen 2) sluta spela gp eller 3) sluta böla och spela på riktigt istället för att fly som en fegis till H63. Men applåder för din stora insats i att försöka kriga tillbaka, riktigt starkt jobbat.
 

DeletedUser3183

Guest
ryktas att jag "bölar" mycket,

"Din spelarpoäng spelar ingen roll i sammanhanget, du är medlem i vår största fiende och du har städer vi vill ha. " Men vadå haha ni har städer vår allians vill ha och ni är vår största fiende. Alltså fyller alla i er allians upp alla krav du ställer på att man ska bli terrad. (?) Förstår inte riktigt din mening, skriver att jag hotar om terror men det är helt plötsligt okej mot andra ?
 

DeletedUser3751

Guest
ryktas att jag "bölar" mycket,

"Din spelarpoäng spelar ingen roll i sammanhanget, du är medlem i vår största fiende och du har städer vi vill ha. " Men vadå haha ni har städer vår allians vill ha och ni är vår största fiende. Alltså fyller alla i er allians upp alla krav du ställer på att man ska bli terrad. (?) Förstår inte riktigt din mening, skriver att jag hotar om terror men det är helt plötsligt okej mot andra ?

Etzel du spelar ju knappt, folk anfaller dig mer på grund av att både mössen och vi pelikanerna vill ha dina städer? Stäng av appen och sluta snipa mina KS
smiley_emoticons_drunk.gif
 

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att du ger bort städer, är inaktiv och har attraktiva städer för oss vid fronten. Självklart kommer du bli anfallen då, vi vill ju se till att kunna ta städerna. Vi har inte "terrat" dig, anfallen fyller ett syfte för att kunna säkra staden alternativt farma den från rv så du inte kan bygga trupper. Men antagligen är det för avancerat för att du ska förstå :)

Jag förstår att du flyr fronten för om man är van att bli carriad av sin allians genom varje server så vill man ju inte köra om ens allians inte kan leverera.
 
Topp