Det ryktas...

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att du behövde dom, du ligger efter med krigandet ser jag...
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att man tackar för KPn, hade hoppats på mer deff med tanke på hur mycket tid jag gav er
smiley_emoticons_biggrin.gif

Ryktas att fjädern funderar ut lämpligt sätt att straffa Septim efter att inte ha låtit honom smälla belägringen... några förslag?
 

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att man nu kan äntligen kan njuta av lite lugn och ro. Tack till alla pelikaner och tack till alla fiender. På återseende.
 

DeletedUser3774

Guest
Ryktas att jag säger Grattis till alla Pelikaner som tog hem vinsten utan några som helst problem.
smiley_emoticons_bravo2.gif

Vill även passa på att ge en eloge till alla som bidrog till att vi tog hem vinsten i kategori Anfallare-Försvarare som spelare samt Anfallare som allians och Försvarare som allians ryktas de om.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Vill även passa på att tacka Fluffy,Hohohotomten,Ap70,MollyW för att ni gjorde de hela lite roligare
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


Önskar er alla lycka till i framtiden och på återseende till nästa Belägring värld börjar.
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser3787

Guest
Ryktas att jag säger Grattis till alla Pelikaner som tog hem vinsten utan några som helst problem.
smiley_emoticons_bravo2.gif

Vill även passa på att ge en eloge till alla som bidrog till att vi tog hem vinsten i kategori Anfallare-Försvarare som spelare samt Anfallare som allians och Försvarare som allians ryktas de om.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Vill även passa på att tacka Fluffy,Hohohotomten,Ap70,MollyW för att ni gjorde de hela lite roligare
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


Önskar er alla lycka till i framtiden och på återseende till nästa Belägring värld börjar.
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Behövs ju en liten shot out till mina kära grannar warter och amaMgib :* annars håller jag med tidigare talare
 

DeletedUser1978

Guest
Det ryktas att bellar, live, puush, spamanfall, nuke, harry potter, yolo ks, mur 0 och buffar var nya begrepp för mig efter fyra års ledighet.
Det ryktas även att efter månader med spioner och lätta kp för våra fiender, så kunde vi hyfsa till kämpelistan med lite eget fulspel på sluttampen
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
.

Tack till:
Malva - Bästa ledaren
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Alla mina Indian 2.0 vänner, vi kämpade på och kämpade på. Fast orken tröt så kämpade vi på.
smiley_emoticons_mttao_schuetze.gif

Några hedersomnämnanden:
Mina favvokramisar: margarin, DarkBlue, Pingeling
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Mina favvokrigare: Fluffy och hohohotomten
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

Mina favvoluringar: Madame GazCar, Yuppie,
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Mina favvovildar: Angouleme, jonasaero
smiley_emoticons_viking.gif

Min favvoduckare: warter99
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Mina favvofiender i H54: Wasp, Gratch, Semester, Septim, Nybörjarn
smiley_emoticons_winken4.gif

Mina favvofiender när världen var liten: Umrid, Nogold
smiley_emoticons_steckenpferd.gif

Min favvofiende när världen blev stor, och serverns gigant: Brink90
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser3780

Guest
Tack för denna servern, vänner som fiender.
smiley_emoticons_winken4.gif


Kanske ses vi igen på .se nån gång, förhoppningsvis då under andra förutsättningar för alla som deltar! och helst för min del med ett sug att köra fullt ut.

Tack till de i Indian som stannade kvar i servern trots ett majestätiskt underläge, all respekt till er!

-Shellti
 
Topp