Det ryktas...

DeletedUser3183

Guest
Septim ryktas att det är svårt att stänga av appen :/ vill ju se dig med bra tajmningar så de går in :))

Haha jo ja grepolis är för advancerat för mig :/ riktigt segt men enligt min erfarenhet har jag inte upplevt råvarufarmanfall på natten om de inte varit för terra på andra servrar. Men men man har väl för lite erfarenhet.

Ja riktigt segt att man inte kan gå in med en premade allians och låt dem dominera servern åt en, gråter mig till söms varje dag!

(P.s. Kan man få privatlektioner av dig i grepolis ? <3 )
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att Marde bör spela med ännu bättre och aktivare allians för att ge fienden tuffare motstånd då det verkar finns stridslusten kvar hos Marde
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Jag tror och spekulerar lite att vissa är inne för att "provocera", berätta för övriga att man lyckas med nypa ks på egen hand bla bla. Men visar det sig att fienden är aktiv, får man givetvis konsekvent räkna med anfall på sig dygnet runt.

Nattanfall.. Ja jag har läst och följt åsikter bland spelarna, hade jag varit din fiende. Hade jag även kört med nattanfall på dig när jag märker att du duckar, men lämnar RV helt framme åt mig. (Anfall med syfte) Dels att du inte ska kunna bygga upp trupper lagom vid gryningen då det är rätt vanligt att rv är tillräckligt fet på morgnar :)

Jag finns även också i servern, med push notifikationer avstängda då jag utgör inte någon syfte i servern förutom tjöta med några bekanta via pm
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas att det är ett tecken på att man är kass spelare om det krävs anfall mot alla städer och x antal ks för att lyckas ta städer. Grattis, ni förtjänade inte dom ;)
 

nogold

Active Member
Ryktas att det är ett tecken på att man är kass spelare om det krävs anfall mot alla städer och x antal ks för att lyckas ta städer. Grattis, ni förtjänade inte dom ;)
Ryktas att det ändå var ks som tog nästan en timme så det borde inte varit så svårt att tima ut
smiley_emoticons_bussi2.gif
 

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att det är ett tecken på att man är kass spelare om det krävs anfall mot alla städer och x antal ks för att lyckas ta städer. Grattis, ni förtjänade inte dom ;)

Ryktas att det är tecken på en kass spelare när man inte kan erkänna att motståndet är bättre helt enkelt utan hittar på bortförklaringar :)
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas Att jag har inte problem att erkänna när någon är bättre, men nu tycker jag inte att alla hos är det, så varför skulle jag säga det?
Och jaa nogold ett ks tog en timme, men var inte bara ett utan 8 stycken ;)
Men det är lugnt, får tacka för dom nya spna så syns vi snart igen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3751

Guest
Ryktas Att jag har inte problem att erkänna när någon är bättre, men nu tycker jag inte att alla hos är det, så varför skulle jag säga det?
Och jaa nogold ett ks tog en timme, men var inte bara ett utan 8 stycken ;)
Men det är lugnt, får tacka för dom nya spna så syns vi snart igen
Ryktas att man kan ju alltid meddela alliansen att ks är på väg om du nu såg de
smiley_emoticons_biggrin.gif
#YNWA
 

nogold

Active Member
Ryktas Att jag har inte problem att erkänna när någon är bättre, men nu tycker jag inte att alla hos är det, så varför skulle jag säga det?
Och jaa nogold ett ks tog en timme, men var inte bara ett utan 8 stycken ;)
Men det är lugnt, får tacka för dom nya spna så syns vi snart igen
Bra jobbat av pelikanerna att få iväg 8 ks på en kväll ;)
Det är ju fler än ni skickat mot oss på hela servern :eek: ryktas det
 

nogold

Active Member
Hur många var det nu ni skickat mot oss förresten :confused:
Ah det var ju bara ett! hur kunde jag glömma det ryktas det :p
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas att jag har skickat en del, dom andra kan jag inte prata för ;)
 
Topp