Det ryktas...

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att du kan inte erkänna som det är och håll ks kvar isf.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
Ryktas att det finns inte något erkänna, det är inte någon riktig utmaning när ni kommer med flyg från event shoppen enligt mig men, vi får väl se hur det går för er efter eventet är slut och när era tokens tar slut också
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3637

Guest
Haha det är soft, ni får bjuda nästa gång. Har ett par nukes att använda, så kan jag också sitta här och tacka för all gratis KP ryktas det
 

DeletedUser3183

Guest
Enda jag kan bjuda på är en öl atm
smiley_emoticons_saufen.gif
Om man pallar spela kvar på denna server kanske de kan bjudas på lite kp också :S

RYKTAS DET
 

DeletedUser3183

Guest
lol, ryktas att det är billigare hos langare dock. Men hola@me om du har svängarna förbi Hallands nästa fredag ;)
 

DeletedUser3637

Guest
Haha fan ska jag där uppe och göra, har allt jag behöver här ryktas det
 

DeletedUser3620

Guest
Det ryktas att jag trodde inte riktigt att det skulle finnas någon golare i vår allians förrän inatt.

Trist... Kan väl köra fairplay o låt personen gå över till er?
 

DeletedUser3637

Guest
Vad snackar du om nu? Vi spelar inte fult och kommer inte göra det heller. Ryktas att jag propagerade mot det på förra servern så varför skulle vi göra sånt skit här?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3620

Guest
Vad snackar du om nu? Vi spelar inte fult och kommer inte göra det heller. Ryktas att jag propaganda mot det på förra servern så varför skulle vi göra sånt skit här?
Jag vill inte hänga ut någon men det är en viss spelare av er som har vana att anfalla rätt varenda ks.

Samma spelare som skickar anfall samtidigt på olika ställe där våra ks finns.

Antar någon missnöjd spelare hos oss.
 

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att vi inte har några förklädda pelikaner i någon allians. Be er diplomat ta detta i pm med mig så kan vi diskutera detta.
 

DeletedUser3183

Guest
ryktas att fulspel inte riktigt är en definerad term, alla verkar tycka olika. Personligen tycker jag SL ks är fulspel men alla tycker inte det
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 
Topp