Det ryktas...

DeletedUser3760

Guest
Ryktas att Septim har en vana att sänka sprit på helgerna. Och man kanske borde dubbelkolla sina bv's
smiley_emoticons_saufen.gif
 

Gratch

Member
Ryktas att om man inte är en lydig och värdig björn så kommer mössen och snor ens städer. Jag har för mig en underallians finns till för dem mindre erfarna, inte bara för att låta dem få bygga upp och dem bättre ska ta städerna, men detta är ju bara ett rykte ryktas det.
 

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att om man inte är en lydig och värdig björn så kommer mössen och snor ens städer. Jag har för mig en underallians finns till för dem mindre erfarna, inte bara för att låta dem få bygga upp och dem bättre ska ta städerna, men detta är ju bara ett rykte ryktas det.
Stämmer inte ryktas det.
 

nogold

Active Member
Ryktas att om man inte är en lydig och värdig björn så kommer mössen och snor ens städer. Jag har för mig en underallians finns till för dem mindre erfarna, inte bara för att låta dem få bygga upp och dem bättre ska ta städerna, men detta är ju bara ett rykte ryktas det.
Stämmer inte ryktas det.

Stämmer eller ej så är det iallafall vad det ryktas om! Men det inte lätt att komma överens när man är så många
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif

Ni kanske kan testa att byta namn
smiley_emoticons_bussi2.gif
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att man skulle bli väldigt sur om man var belägrad och själv försöker bryta medan ens ally håller igen :mad:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3760

Guest
Ryktas att en våg börjar formas till en tsunami.
Tur man är bra på simma
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 
Topp