Det ryktas.....

DeletedUser3273

Guest
Rykten säger att detta var minst sagt en omsvängande server, mycket som hänt på både gott och ont. Vill tacka alla (främst Kaffe och tidigare Sunshine) för det nöjet man fick av tiden, men jag njuter ännu mer utav att inte sitta framför GP
smiley_emoticons_biggrin.gif


Vill bara att alla ska tänka på att njuta av den kommande julfriden och ta hand om sina nära och kära. GP är bara ett spel och trots att vissa väljer att spendera mängder med pengar så är det inte blodigt allvar.
Med detta så önskar jag alla en God Jul
smiley_emoticons_santa.gif


Jag har själv njutit utav min ledighet från GP och kommer inte tillbaka på en lång tid
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3228

Guest
Ryktas att jag tycker det är tråkigt att alla slutar eller spökar sig,sen kvittar det om det är fiendeallianser eller inte,mycket roligare om alla är med till slutet.
 

DeletedUser2919

Guest
Det ryktas att Murre önskar alla ett gott nytt år!

Ryktas att Bastuklubben får ha ett ganska bra år men att kaffe får ha ett ännu bättre år! Kör hårt nu kaffe, känns som att det är vårt år nu :) Vi har haft lite otur men nu tar i hem det här :D

Kaffe-hatarna får säga vad de vill för nu är vi på gång igen och snart toppar vi poänglistan igen :)

Skål!
 

DeletedUser2919

Guest
Tror att 2016 kommer vara bastuklubbens nedgång. Nu har ni inte längre 24 allianser på er sida som hjälper med off och deff. Ni kommer bara kunna erövra IE-städer och kanske spökstäder så ni kommer inte kunna växa så mycket. Dessutom kommer ni inte få så mycket deff hjälp så vi kommer ta många städer av er. Ni kan eventuellt satsa på en top 6 placering, om ni jobbar hårt kan ni klara det! Jag önskar er lycka till! Ge inte upp, om ni kämpar så når ni säkert till top 6 vilket är en mycket respektabel placering! :D
 

LillSven

Member
Tror att 2016 kommer vara bastuklubbens nedgång. Nu har ni inte längre 24 allianser på er sida som hjälper med off och deff. Ni kommer bara kunna erövra IE-städer och kanske spökstäder så ni kommer inte kunna växa så mycket. Dessutom kommer ni inte få så mycket deff hjälp så vi kommer ta många städer av er. Ni kan eventuellt satsa på en top 6 placering, om ni jobbar hårt kan ni klara det! Jag önskar er lycka till! Ge inte upp, om ni kämpar så når ni säkert till top 6 vilket är en mycket respektabel placering! :D

Oj oj oj det ryktas att någon festade till ordentligt under nyår
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Svårt att se att man kommer få mer press på sig än när Conn, nomis108, Novus cafe, herrR och adam12(under event dessutom) o.s.v. körde emot en.
Så det ryktas tyvärr att jag inte kommer upp i toppen på deffrankingen som man var i början på servern:-/, men jag hoppas jag har fel såklart
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas än idag att bustu killen Monkey letar efter de så ökända allierade :cool:
 

DeletedUser2919

Guest
Oj oj oj det ryktas att någon festade till ordentligt under nyår
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Svårt att se att man kommer få mer press på sig än när Conn, nomis108, Novus cafe, herrR och adam12(under event dessutom) o.s.v. körde emot en.
Så det ryktas tyvärr att jag inte kommer upp i toppen på deffrankingen som man var i början på servern:-/, men jag hoppas jag har fel såklart
smiley_emoticons_bravo2.gif

Ryktas att det blev lite festande, men det är ju bara nyår en gång i året! ;)

Ryktas också att det blir tungt för vem som helst när de som du nämner börjar anfalla. Man vet aldrig, kanske du ännu kommer toppa deff-rankingen :D
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att lilla ap kungen också vill ha lite anfall på sig :'( Ryktas att han tycker det är orättvist att bara hans kompisar får skoj!:cool:
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att jag ej vet vad Red Howler mennas men ryktas också att slog mitt personbästa i inkommande attacker på sigma igår :D Ryktet säger HELA 10 inkommande :eek: Ryktet säger också att Monkeyn tackar
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3057

Guest
Det ryktas att man borde förbjuda alliansbyten under uv-tiden, så man fick en kamp mellan allianser istället..
 
Topp