Det ryktas.....

DeletedUser2981

Guest
Det ryktas att innan Nomis gjorde sitt val att röra om lite i makaron stuvningen så var det just han som låg 1a på dessa 2 ställen. (Anfallare/kämpe)

Det ryktas att knorre själv borde "läsa på" lite mer angående vad han säger.

http://gyazo.com/8bf668d46d5d6f45125db66bdeb8b07b

Ser ingen Nomis på den listan och alla som spelat på servern vet hur den fortsatt.

Ryktas att angående respekt har alla i Kaffe förlorat sin respekt för Nomis, han som aldrig skulle gulda något annat än mur. Ryktas hela månadslönen och julbonusen gått upp i rök så hoppas han får fram något mat på julbordet.
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det vore bra att vara lite mer "påläst" innan man ger sig in och ska argumentera för sin sak. Vad jag nu pratar om är dina argument för att Conn ska vara en så mycket duktigare spelare än Nomis.

Det ryktas att innan Nomis gjorde sitt val att röra om lite i makaron stuvningen så var det just han som låg 1a på dessa 2 ställen. (Anfallare/kämpe) Det ryktas att ge bort hela sitt uppbygda imperium för att bygga upp sig på nytt i ett helt annat hav inte är den lättaste saken. Men det gjorde Nomis väl, och under tiden skapade han BK, en allians som nu bokstavligen maler Kaffe(ett).

Och jag förstår verkligen din frustration Timpa. Att vara medveten om att det snart är slut för sin käre allians är något som tar på en. Men för det så behöver man inte vara överallt och ingenstans och lägga sig i varje diskussion för att komma med samma slutsats varje gång: "Kastar skit på kaffe" - Timpa

"Det ryktas att det vore bra att vara lite mer "påläst" innan man ger sig in och ska argumentera för sin sak." Du lägger upp orden för dig själv. :D

Det ryktas att Norre inte är mer än en hycklare. Han har mod att ens tilltala mig efter att ha gjort en så patetisk handling som han själv nog inte ens förstår hur...han är. Jag påstår inte att Nomis eller Conn är dåliga spelare, dem är både mycket skickliga i sitt spel. Men när en spelare ska kasta så mycket skit på en spelare som gjort bättre ifrån sig på en server och nästan slagit krigspoängrekord så grillar jag den spelaren. Jag tycker i helhet hur patetiskt det är av BK att bete sig så som de gör mot Kaffe efter historian som varit.

Du hyllar nomis men den enda spelaren i BK jag verkligen hyllar är LillSven, där har du någon som krigat hela servern och verkligen gjort skillnad. Han har legat på fronten hela tiden för att fajtas mot Kaffe och han stått upp för sig hela tiden. Han om någon förtjänar mer än en klapp på axeln i BK.

Men stort grattis BK! Helt på egen hand har ni "malt" ner Kaffe! Vilken bragd!!! Gud va stolta ni måste vara!! Återigen tar BK eget patent på något som flera allianser varit inblandade i!

Den enda frustration jag känner är den över hur värdelösa BK är på att göra anklagelser. Särskilt den spelare som verkligen inte kunnat läsa forumet utan tror på påskharen när han skriver om näcken. Priset går till Stronknorre!

Kaffe kommer troligtvis inte hålla första platsen hela vägen till UV tack vara "Kaffe Hatet" på denna servern där alla stora allianser, inte en enskild allians, gjort allt i sin makt för att bringa ner Kaffe.

"lägga sig i varje diskussion" är inte jag en medlem i Kaffe? Talar jag inte för Kaffe och dess spelare? Är Norre född igår eller blev han bara tappad igår? Snälla Norre, du tänker ju inte ens igenom vad du skriver innan du postar det...
 

DeletedUser3280

Guest
Det ryktas att knorre själv borde "läsa på" lite mer angående vad han säger.

http://gyazo.com/8bf668d46d5d6f45125db66bdeb8b07b

Ser ingen Nomis på den listan och alla som spelat på servern vet hur den fortsatt.

Ryktas att angående respekt har alla i Kaffe förlorat sin respekt för Nomis, han som aldrig skulle gulda något annat än mur. Ryktas hela månadslönen och julbonusen gått upp i rök så hoppas han får fram något mat på julbordet.


Ryktet att din bild är ute o reser
smiley_emoticons_hecheln.gif


Men rykta säger att du kan har något julbord också
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas dessutom om att Kaffesuget var för stort i Sigma så efterfrågan är större än vad det finns resurser :(
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det inte tillverkas något Kaffe i Sverige och det måste importeras :p

Men Kaffesuget på Sigma är lågt om man kollar procentuellt (endast 12,5%). ;)

Ett annat rykte är att man endast ser Toppen på Isberget
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att knorre själv borde "läsa på" lite mer angående vad han säger.

http://gyazo.com/8bf668d46d5d6f45125db66bdeb8b07b

Ser ingen Nomis på den listan och alla som spelat på servern vet hur den fortsatt.

Ryktas att angående respekt har alla i Kaffe förlorat sin respekt för Nomis, han som aldrig skulle gulda något annat än mur. Ryktas hela månadslönen och julbonusen gått upp i rök så hoppas han får fram något mat på julbordet.

Ryktas att det där var innan jag ens Joinade servern.... Jag gick om dig med ca 300k i kämpar och ca 100k i anfallare då du tom hade ett försprång. Det vet alla som spelat sen servern började att conn inte toppat listan sen dag 30 tills nu så vet inte vem du försöker lura.

Ryktas att jag guldat under event vem har inte det? Ryktas dock att jag var mer taggad på spendera en slant då jag vet det är din mur jag mosat :) Ryktas vidare att jag får gott om mat på bordet och även pengar över till renoveringar
smiley_emoticons_bussi2.gif
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att kaffet börja sinas, ryktas också att det lär fortsätta.
 

DeletedUser2646

Guest
"Ett annat rykte är att man endast ser Toppen på Isberget"
 

DeletedUser2919

Guest
Nomis, ryktas att ditt conn-hat börjar bli lite pinsamt nu. Vet inte om det är för att du inte tål att inte vara bäst men du har för länge sen gått över gränsen med ditt hat.

När vi spelade i samma allians hade jag en enorm respekt för dig, det var roligt att prata med dig på skype osv. Men nu har jag tappat all respekt för dig. Undrar vart den gamla nomis tog vägen?
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att ibland måste man försöka luras lite för att utomstående inte ska förstå vad som händer.

Kaffe hatet och spelets utveckling förstör mycket på denna servern. I helhet har Innogames förlorat väldigt många spelare på grund av hur de utvecklar spelet...
 

DeletedUser3348

Guest
Det ryktas att det är en börda att ligga 1a, det ryktas att vara en stark allians inte är lätt. Men det ryktas även att man inte behöver spöka hit och dit.
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att folk tolkar olika...

När spelet går så långt att hela servern är emot en och fortsätter trotts att det jämnar ut sig finns det längre ingen mening med att spela.

Jag har inte nämnt något om det, dina ord. Med alla eventen som varit har Grepolis blivit ett PayToWin spel och det förstör moralen för de flesta spelarna. Grepolis har haft sin höjdpunkt och jag tror inte det kommer stiga igen. Samt så är det tråkigt när det bara finns hycklare på andra sidan...
 

DeletedUser2646

Guest
"Ryktas att man kan spöka med 50+ städer och göra comeback dock"

Det ryktas att det ska krävas över halva servern på sin sida för att det ska vara värt det..
 

DeletedUser2646

Guest
Mitt sista rykte blir...

Det ryktas att Kaffe givit nyckeln till servern till BastuKlubben, hur ska resten av servern reagera?....
 

DeletedUser3025

Guest
då kör vi alla mot bastu då, så får vi se hur länge dom klarar sig =)
 
Topp