Det ryktas.....

DeletedUser3057

Guest
Det ryktas att han inte är speciellt sur. Det ryktas även att han hellre kommer två, än "vinner" på det sättet ni gjorde. Det ryktas fortsättningsvis att han är förvånad att 97 spelare inte lyckades bygga alla 7 underverk före BK
 

DeletedUser3428

Guest
Det ryktas att det här kallas för dubbelmoral, min vän mortal :)
När din allians BK enades med alla dessa 97 spelare, minus kaffe men plus heta medlemmar, mot en enda, då största, Kaffe, då tyckte du det var rätt väg att vinna (citationstecken var fel, sorry: ni förlorade - vi vann, det får du leva med så hoppas att citationstecken hjälper dig lite),
men när samma spelare enas med kaffe mot största alliansen BK, + HM, då plötslig ändrar du dig och tycker inte det var ok ....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att det kan vara sunt att korrigera en server i obalans (kaffe). Men att bygga UV med kösystem av så många allianser blir bara löjligt. Tror inte spelutvecklarna har tänkt sig att UV finalen ska se ut så:(

Dags att ta itu med denna "bugg" och en gång för alla ta död på allianser med underallianser. En spärr för alliansinbjudan då servern når UV tid skulle nog räcka och få UV finaler i framtiden att bli mer spännande.

Ryktas även att UV kanske är på väg bort från GP....men en spärr/annan fiffig lösning till dess tack ;)
 

DeletedUser3057

Guest
Det ryktas att det här kallas för dubbelmoral, min vän mortal :)
När din allians BK enades med alla dessa 97 spelare, minus kaffe men plus heta medlemmar, mot en enda, då största, Kaffe, då tyckte du det var rätt väg att vinna (citationstecken var fel, sorry: ni förlorade - vi vann, det får du leva med så hoppas att citationstecken hjälper dig lite),
men när samma spelare enas med kaffe mot största alliansen BK, + HM, då plötslig ändrar du dig och tycker inte det var ok ....

Nja,det ryktas att jag vet inte om det skulle kallas dubbelmoral.
Att allianser och pakter bildas för att ta ner större allianser kommer man aldrig ifrån, men att använda sig av det under uv är inte rätt. Det var inte rätt av oss att använda HM heller egentligen.
Om man använder pakter under spelets gång så är det ju inget man vinner servern på. Uv ska enligt mig spelas av en allians, men jag var ju inte heller i ledningen, så den biten hade ja inte så mycket säga till om.
 

DeletedUser3428

Guest
Uv ska enligt mig spelas av en allians, men jag var ju inte heller i ledningen, så den biten hade ja inte så mycket säga till om.
Det ryktas att det du skriver är ok, men sånt kan bara supporten fixa, dvs. ändra regler för att hindra fem alliansbyten per dag, eller göra det omöjligt att IE-a en stad som är i revolt ...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3057

Guest
Det ryktas att det du skriver är ok, men sånt kan bara supporten fixa, dvs. ändra regler för att hindra fem alliansbyten per dag, eller göra det omöjligt att IE-a en stad som är i revolt ...

Det ryktas att båda dom saker du nämner skulle höja glädjen betydligt på uv.
 

DeletedUser2646

Guest
Ryktas att det kan vara sunt att korrigera en server i obalans (kaffe). Men att bygga UV med kösystem av så många allianser blir bara löjligt. Tror inte spelutvecklarna har tänkt sig att UV finalen ska se ut så:(

Dags att ta itu med denna "bugg" och en gång för alla ta död på allianser med underallianser. En spärr för alliansinbjudan då servern når UV tid skulle nog räcka och få UV finaler i framtiden att bli mer spännande.

Ryktas även att UV kanske är på väg bort från GP....men en spärr/annan fiffig lösning till dess tack ;)

Det ryktas att det är så mycket mer inom GP som faller ifrån original idén. Då kan man väl lika väl lägga in en åldersgräns både fysiskt och psykiskt då vissa spelare beter sig som småbarn. ;)
 

DeletedUser3280

Guest
"Ryktas att Monkey är djupt besviken och förverad! Ryktet eller förbannelsen som ligger på Monkey är att han aldrig får anfall på sig."

Det ryktas att jag tycker synd om dig Moneky, hade du varit lite mer gästvänlig hade jag gärna tittat förbi för en kopp kaffe och några bullar. :)

Ryktet säger att jag alltid är gästvänlig :) Men har hört rykten från mina trupper om att dom ofta blir nekade och utskickade från dina städer innan dom är framme :(
 

DeletedUser3387

Guest
Ryktas även att möjligheten att gå in i SL under UV borde tas bort.
 
Topp