Det ryktas.....

DeletedUser3057

Guest
Ryktas att bastun endå kammar hem segern
smiley_emoticons_auslachen2.gif


Det ryktas att jag tror du har rätt!
 

DeletedUser3348

Guest
Ryktas att det bara var Bastuklubben som fick en biljett till Rhodos
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser2895

Guest
Det ryktas att Bastuklubben fått väldigt svettigt klämma fram totalt 4 UV. :eek:
 

DeletedUser2895

Guest
Det ryktas att jag hejar på båda UV-lagen, lycka till f.d. allianskompisar, från en annan tid och andra världar :)
 

LillSven

Member
Det stämmer, men rätt nöjd ändå med att vi lyckades ge Kaffe en match då det såg riktigt mörkt ut när jag startade denna server:).
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att Jag vill tacka för min tid på Sigma, det har varit ett långt och bokstavligen flippat krig, minst sagt. Denna servern har varit mycket eventfull, både för det positiva och negativa. Men slutet är nu nära och trotts att vi sitter på PocketEss kan till och med en tvåa avgöra på rivern.
 

DeletedUser2853

Guest
Det ryktas att en fyr hädanefter vägleder min flotta :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att man får gratulera spelarna i YGG och de 100 andra spelarna för vinsten.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man får väl Gratulera Server vinnarna!

Njut! Mer nämda än detta kommer ni nog inte bli. Vet inte ens om ledningen i YGG vet själv hur många som hoppat in och ut då YGG haft mer besök än red light district har haft per månad.

Så Grattis!

(Djupt andetag)

DryStone
cooliz
stoneticket
carson
swedala
corvette98
böneby
Naved88
frla
Bluesmoke
nissan08
paer
the-mithred
luvster
olius
amorld
simon 4
r3dn3ck
EyeShutter
SickOne
sebgud
-Ax-
Mirrors
Georg 61
novus cafe
Torgils Knutsson
Buse76
jlfny
slimjim
Vargen lömsk
shihan
whinter123
Malva
Yuppie
Cobran
helion
TheSneakyWurf
Solälvan
Axelhe
Tessa73
Gevalia
HaiZoki
Wezzer
timpa 0210
sirre72
ATLAS74
frugan
Murtagh
vega
Nodden
Dazalarian
Totte90
kameleonten
Mithrander
MalinL
leo12345678..
borrod
tonikallio
Chimpo Chimpo
Wall street
skvätten
Callisto
Celjes
Tummen
gunner guy
Dori
Hundis
Erik XVI
Rewision
Uggly Girl
cybermiii
General Eve...
pelleswe
bob94
uffe
Ajje
nordman
Mr Dutty2
Pittakos
wheedle
Vargen 1963
spaxo
CarroS
Azzeleon
Spejarn
sultana
ImOnForM
Vargbroder
hennrik
racsoracso01
Sir Padda
Rolando
Mr.Sternhag
Najbolji
Trev
Ccharlie
Röris
Zedd2014
magicbob
sherminator
jlamh
Mimiki
Bryggaren
goldenshado...
lejeborg1337
Jigsaw
Jimmytheboss
Uhammer
goda
kraftan
Laserpuh
fatmannen
dFlash
tigerofmotown
gregorianska
mikken14
Sole
sotaren80
gospel
Burken87
Babyblisz
snickaren.ua

Ni alla gjorde det bra! Ni var 3x så stora och 90 spelare fler och med och med en gunst produktion på 4x så mkt så är det stordåd ni utfört. Ni tappade 2 UV först och lyckades precis ta hem det tredje några få gunst innan oss 32 spelare i BK. Återigen Grattis!

Får väl tacka alla i BK för denna tid, Helvete vad grymma ni var! Hade det varit Rekryterings stopp vid UV som det borde vara så hade vi tagit vilka 25 som helst genom tiderna. Det törs jag lova!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Hade en fantastiskt rolig tid på denna server trotts att IG förstört detta spel! Man får leva på dom minnen ifrån att upplösa T-dougs efter en offensiv, plocka ned Kaffe ifrån tronen och få "top spelaren" conn att spöka sig efter lite anfall då han inte pallade trycket. Plocka städer av i princip alla allianser på denna server och vi har varit helt överlägsen krigsmesigt. Så kan känna att BK tog hem denna server även om det inte kommer stå på papper
cnfy7elqh8dotnsdp.gif


Får väl avsluta med att Tacka Lillsven för att övertala mig till att göra denna resa och tacka Jeppe och Buser för det stora stödet under UV!
smiley_emoticons_smilenew.gif


Detta är min sista Server så tack för mig! Ha det bra allihopa
cnfy7elqh8dotnsdp.gif
 

DeletedUser2919

Guest
....vi har varit helt överlägsen krigsmesigt. Så kan känna att BK tog hem denna server även om det inte kommer stå på papper...

Ryktas att nomis glömde att kolla på rankinglistorna innan han postade detta rykte :)

Vill tacka BK för en bra match! :)
 

DeletedUser3348

Guest
Ryktas att nomis glömde att kolla på rankinglistorna innan han postade detta rykte :)
Pratar du om kaffe? Där de spelarna som bidrog till störst del med krigspoängen spökat eller gött till BK, jadu...
smiley_emoticons_auslachen2.gif


Vill tacka ALLA som spelat kvar på denna server, varit ovanligt mycket spökningar och andra tråkigheter.

Sen vill jag även gratulera till vinsten, vet dock inte riktigt vilka man ska gratulera då det bara är 25 st som hamnar i "Hall of Fame" medans det varit en cirkulation på 100 spelare+-
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas att det var inte alla spelare i alla allianser som hjälpte till. visst att "vi" hade mera spelare, men att räkna upp alla spelare i alla allianser är fel.

man kämpar ner kaffe (bra jobbat) men sen börjar man rekrytera kaffe spelare??
och det är lite överambitiöst att säga att man fick T-lions på fall efter en offensiv, tror du på den själv eller ? XD
och bastu ska inte bli förvånade när man anfaller alla allianser, var trodde ni skulle hända?
sun hade inga planer på att kriga mot bastu..
 

DeletedUser3423

Guest
"Visst att "vi" hade mera spelare"

Det ryktas att ni hade över 100 spelare med er och det var ändå med nöd och näppe ni lyckades ta hem vinsten... som sagt, ni bör vara stolta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3348

Guest
och bastu ska inte bli förvånade när man anfaller alla allianser, var trodde ni skulle hända?
sun hade inga planer på att kriga mot bastu..

Nu förstår jag nog inte riktigt? Vi har inte haft några problem med att ni anfaller oss, men det blev en förlust pga att Gevalia pratade ihop er alla kvarlevande att samarbeta med UV.

Sen som inflikade på det hela så blir det ju inte värst mycket till spelande om man bara får anfalla 1 allians för annars kan man vänta sig hela servern mot sig när UV kommer? Hur tror du detta hade slutat om varje allians hade gjort sitt eget uv, När "ni" vinner på håret med ca 100 spelare mot ca 32?
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det var inte alla spelare i alla allianser som hjälpte till. visst att "vi" hade mera spelare, men att räkna upp alla spelare i alla allianser är fel.

Du är välkommen att posta en lista själv. som sagt tror ingen riktigt vet ;)
 

DeletedUser3025

Guest
jag tänkte försöka sätta mig och göra en.
vet 10 spelare i sun iaf som inte var med och gjorde något
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att Bastuklubben består av större delen spelare som spelat i andra allianser över 50% av servern. Bland annat 4 spelare från Kaffe som "inte pallade trycket" och tog den näst enklaste utvägen.

Ett annat rykte är att Kaffe regerade servern i 9 månader (2015-03-20 - 2015-12-19)
Att det skulle ta 120 spelare i 6 allianser (+ alla som besegrats och spökats) på den tiden att besegra Kaffe, och ändå lever vi än idag!
Vad jag tycker är mer förvånande är hur 25 spelare från en av allianserna påstår att dem "Besegrade" Kaffe ensamma och att de gjort allt jobb på servern.

Nä, nu är servern snart över...Äntligen! Den enda motståndaren jag vill tacka är LillSven! Helt klart Serverns MVP då han kämpat som ett monster hela servern, mycket trevligt och roligt motstånd.

Sedan vill jag tacka övriga av de som stod lojala bredvid vår egna MVP, Kaffe General Gevalia, som tog Kaffe till en delvis vinst!

Som Nomis så blir detta min sista server då delvis utvecklingen av detta spelet inte gått åt den riktning jag önskat och även att IRL har tagit nya höjder! Tackar alla för en god server, tack för mig!


//Timpa
 

DeletedUser

Guest
Ett annat rykte är att Kaffe regerade servern i 9 månader (2015-03-20 - 2015-12-19)
Att det skulle ta 120 spelare i 6 allianser (+ alla som besegrats och spökats) på den tiden att besegra Kaffe, och ändå lever vi än idag!

Vad jag tycker är mer förvånande är hur 25 spelare från en av allianserna påstår att dem "Besegrade" Kaffe ensamma och att de gjort allt jobb på servern.

Ryktas att efter 4 månader från när BK började anfalla gick det utför för Kaffe, med samma tid och samma mängd spelare hade ni också 4 månader på sig att lämna ett märke i BK, vilket inte ens var nära på att inträffa. Det tyder på hur pass mkt starkare BK är än vad "gamla Kaffe" var. Så ja helt klart var det största anledningen att ni kollapsade var pga våra anfall. Jag med flera har fått anfall ifrån resten av servern och att en allians skulle splittras av dom är inte trovärdigt inte ens gamla kaffe.

Sedan vill jag tacka övriga av de som stod lojala bredvid vår egna MVP, Kaffe General Gevalia, som tog Kaffe till en delvis vinst!

Tror timpa ramlat, Hur kan kaffe delvis ha vunnit? Kaffe deltog inte ens i UV racet utan vad jag vet så hjälpte Kaffes medlemmar YGG vinna
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3280

Guest
man kämpar ner kaffe (bra jobbat) men sen börjar man rekrytera kaffe spelare??

Ryktet säger att du har lite rätt, men samtidigt är det svårt när man spelar mot sina vänner och mera ;) När en allians stor som kaffe "upplöses" så är det klart att alla spelarna inte försvinner. Men i andra sidan så hade ni kaffe på er sida också ;) Men ryktet säger också att ni har folk som var med er och deffat kaffe mot oss innan dom gav upp. :confused:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp