Det ryktas.....

DeletedUser3428

Guest
Ryktas att så många har vi aldrig varit haha kanske 50-60 aktiva spelare var det

Det är klart att BK gjorde det storartat på Sigma och därför känns denna seger av flera "små" allianser ännu större ....

Sen att BK inte kan stoppa oss från krona med det berömda krigandet utan genom att gå i SL .... vad ska man säga om detta?

Vi kunde ju ha 28 dagar av storslagna strider annars
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Tack till samtliga spelare på Sigma för ett händelserikt år på GP och lycka till i nya världar
smiley_emoticons_insel.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2646

Guest
"Ryktas att efter 4 månader från när BK började anfalla gick det utför för Kaffe, med samma tid och samma mängd spelare hade ni också 4 månader på sig att lämna ett märke i BK, vilket inte ens var nära på att inträffa. Det tyder på hur pass mkt starkare BK är än vad "gamla Kaffe" var. Så ja helt klart var det största anledningen att ni kollapsade var pga våra anfall. Jag med flera har fått anfall ifrån resten av servern och att en allians skulle splittras av dom är inte trovärdigt inte ens gamla kaffe."

Ryktet säger att ni är som Forna Egypten och du själv är Farao. Tror du är gud och att ditt rike är det största och mäktigaste i världen. Vet du varför ni kunde göra så mycket skada? För att ni inte hade samma press från 5 andra allianser!! Vi hade Sun i norr (Innan IG skandalen), YGG i öst och Memento i söder, sedan då ni i väst. Vi var omringade! Kaffe var under stor press över en väldigt lång period! Innan ni rekryterat 5 (1 spökade) av våra spelare hade ni långt ifrån fronter åt alla håll! Gamla BK var långt ifrån starkare än vad Gamla Kaffe var... Nya BK var dock starkt, för att ni fick våra spelare och inte haft samma hårda krigshistoria...


"Tror timpa ramlat, Hur kan kaffe delvis ha vunnit? Kaffe deltog inte ens i UV racet utan vad jag vet så hjälpte Kaffes medlemmar YGG vinna"

Tycker det låter som nomis ramlat, det säger väl sig självt? Att man ska behöva förklara allt för dig...
Vi vann som ett lag, i det laget var Kaffe med! YGG vinner på pappret men Kaffe, med flera, var delaktiga i att den vinsten skedde!


Sedan kan vi ju diskutera hur Nomis springer hem med svansen mellan bena i SL... Svagare spelare får man leta efter!
 

DeletedUser3057

Guest
Det ryktas att det har sänkts ett och annat Brandskepp i hav 45 senaste dygnet :cool:
 

DeletedUser3025

Guest
Ryktas att jag undrar hur det hade sett ut om nu kaffe fortfarande hade förblivit den dominerande alliansen utan att kollapsat, om tex bastu hade kört uv själva eller om det hade varit 100000 spelare mot kaffe?
 

DeletedUser3057

Guest
Ryktas att jag undrar hur det hade sett ut om nu kaffe fortfarande hade förblivit den dominerande alliansen utan att kollapsat, om tex bastu hade kört uv själva eller om det hade varit 100000 spelare mot kaffe?

Det ryktas att BK hade nog försökt iaf
 

DeletedUser3428

Guest
Det ryktas att det har sänkts ett och annat Brandskepp i hav 45 senaste dygnet :cool:

Ryktas att det har varit härligt med strider i två dagar nu ... även om de flesta inte hade tid på sig att ställa om från deff till off, inte jag iaf :)
Det är så en avslutning på server ska se ut, du minns nog Xi ;) .... men det roliga tar slut på grund av SL i BK :(
Lycka till med allt, mortal
PS
Vi kommer nog kriga lite till mot er som inte går i SL, hoppas på många roliga timmar nu när jag äntlingen får köra lite off
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, det har varit härligt med strider i två dagar nu ... även om de flesta inte hade tid på sig att ställa om från deff till off, inte jag iaf :)
Det är så en avslutning på server ska se ut, du minns nog Xi ;) .... men det roliga tar slut på grund av SL i BK :(
Lycka till med allt, mortal
PS
Vi kommer nog kriga lite till mot er som inte går i SL, hoppas på många roliga timmar nu när jag äntlingen får köra lite off
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Ryktas att du alltid är välkommen hos mig
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser3348

Guest
Ryktas att spelarna för den sammanslagna alliansen (YGG,YGG2,YGG3, SUN, MORI etc etc) Är mer krigssugna nu när servern är slut än när kaffe/ bastu regerat. PINSAMT!
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser3057

Guest
Ryktas att det har varit härligt med strider i två dagar nu ... även om de flesta inte hade tid på sig att ställa om från deff till off, inte jag iaf :)
Det är så en avslutning på server ska se ut, du minns nog Xi ;) .... men det roliga tar slut på grund av SL i BK :(
Lycka till med allt, mortal
PS
Vi kommer nog kriga lite till mot er som inte går i SL, hoppas på många roliga timmar nu när jag äntlingen får köra lite off
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Haha, jo då, visst minns ja :) Ni får kriga hur mycket ni vill, det är det som är vitsen med spelet :)
Lycka till du oxå stone. Förhoppningsvis så får vi va allierade nästa gång vi möts. Ha det bra.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att anfallen BK får nu motsäger alla teorier om att någon annan än BK tog ner kaffe från tronen.
 

DeletedUser3499

Guest
Ryktas att anfallen BK får nu motsäger alla teorier om att någon annan än BK tog ner kaffe från tronen.

Om det vore så, kan man ju fundera på varför inte BK ens försökte ge sig på våra UV när de borde ha insett att de var körda annars, och sen sprang och gömde sig med svansen mellan benen ... Vissa i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
Om det vore så, kan man ju fundera på varför inte BK ens försökte ge sig på våra UV när de borde ha insett att de var körda annars, och sen sprang och gömde sig med svansen mellan benen ... Vissa i alla fall.

Hahaha! Jadu, Ni är bra roliga ^^ Det är absolut ingen som flyr ifrån er, ni måste fått hybris om ni tror det. Eller har ni redan glöm vem som berättade om mitt SL som var aktiverat? ;) Jag gav er 48h att försöka ta en UV stad av mig och det kan jag säga ni var inte ens nära. Efter att ha fått 1500 anfall samt 4000 raporter att gå igenom kan jag konstatera att inom min tid inom Grepolis så var detta den sämsta offensiv jag sätt. Otajmat,Ogenomtänkt och Osynkat man ska kunna ta vilken stad som helst efter 1500 anfall men inte ni.. Imponerande! När BS är slut tar vi Bir
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


UV är slut och jag har anfallit och krigat i över ett års tid på denna server att ni blir taggade på krig nu när servern är slut så säger jag bara SYND. Jag har suttit framför er hela servern och under den tiden var det ni som fegade ur. Nä jag ska ta en välförtjänt semester
cnfy7elqh8dotnsdp.gif


Ryktas att listan på alla som hjälpte YGG vinna måste tagit lite tid att göra. ser ännu inte till någon ^^ Stone säger 50-60 jag 122 så mitt Rykte stämde nog rätt bra att det är ingen som riktigt vet. Ryktas att den hjälpen måste ha varit värd massor då ingen ens minns den ;)
 

DeletedUser3057

Guest
Det ryktas att vi lär nog aldrig få koll på hur många som hjälpte till, men YGG har haft 1299 allians förändringar iaf. Alla var säkert inte under uv, men helt klart har det varit ett hoppande.
smiley_emoticons_irre4.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3428

Guest
Nä jag ska ta en välförtjänt semester
cnfy7elqh8dotnsdp.gif


Ryktas att listan på alla som hjälpte YGG vinna måste tagit lite tid att göra. ser ännu inte till någon ^^ Stone säger 50-60 jag 122 så mitt Rykte stämde nog rätt bra att det är ingen som riktigt vet. Ryktas att den hjälpen måste ha varit värd massor då ingen ens minns den ;)

Ryktas att jag bara
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
haha när det gäller siffran, ingen har räknat så det ska vi kanske göra.

Vår "offensiv" i dessa två dagar var kass, så klart, som alla andra gick vi från off till deff inför UV och sen fick vi aldrig någon chans att bygga off utan fick bara anfalla kaotiskt i hopp om att BK har get upp Sigma, detta pga av ditt SL (jag tror att jag skickade 20 bir i anfall haha, detta var menat att förvirra dig ang. ks-tiden). Men om dina sl-dagar tar slut hoppas jag att vi kommer göra ett bättre försök.

Inget konstigt i att vi vill kriga för att få krona, så brukar vinnande alliansen göra på alla servar.

Sist vill jag bara säga att du är en otroligt bra spelare och att BK gjorde en fantastiskt bra insats för att få bort kaffe. Men jag är lika mycket imponerad av att de mindre allianserna lyckades för en gång skull ena sig och vinna mot de annars givna vinnarna.

PS
Hoppas dina sl-dagar tar slut snart :)
 

DeletedUser3280

Guest
Rykats att jag är tacksam för inbjudan men ge mig några dagar, kommer så fort jag har något off (hoppas jag, beror på alla de andra på monekys låånga lista :)

Ryktet säger nu att monkey är långt bakom flötet och måste säg att det är sant, men ryktet säger dessutom att monkey vet ej vilken lista
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3280

Guest
Om det vore så, kan man ju fundera på varför inte BK ens försökte ge sig på våra UV när de borde ha insett att de var körda annars, och sen sprang och gömde sig med svansen mellan benen ... Vissa i alla fall.

Ryktet säger att alla offarna i BK bliv deffare och ett annat litet rykte sade också att Monkey hade den största BS flottan under UV bygget i BK
smiley_emoticons_saufen.gif
Men faktan inom ryktet säger dessutom att det bara var 600 tappra båtar
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif


Men det går andra rykten också runt monkeys städer som säger att han aldrig mött mer osariösa "off" attacker, eller som ryktet säger "deff-attacker"

Dock går det annat stort rykte också! Ryktet lyder så att monkey tackar alla som han spelat med och mot för tiden i Sigma!
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser3428

Guest
Ryktet säger nu att monkey är långt bakom flötet och måste säg att det är sant, men ryktet säger dessutom att monkey vet ej vilken lista
smiley_emoticons_kaffee2.gif
Ryktet säger att stone skulle nog citera dig istället men ... det ryktas att det menades din lista på allianser som var med och vann världen :)
Det ryktas att jag ska försöka sammanställa en lista på alla dessa tappra spelare som bidrog till den stora lagsegern ... dock det ryktas också att man inte ska tro på alla rykte
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp